joh,kan toch gebeuren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef florisje het volgende:
jij bent wel echt een verantwoordelijk oppas!
dan lees ik het morgen wel in de krantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
nee..dit soort dingen gebeurd gewoon
nee hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan lees ik het morgen wel in de krant
Ik kan dat kind toch ook niet de hele tijd in de gaten houden als ik even wat te eten pak.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef florisje het volgende:
jij bent wel echt een verantwoordelijk oppas!
moet wel, wordt je voor betaaldquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik kan dat kind toch ook niet de hele tijd in de gaten houden als ik even wat te eten pak.
Nog niet denk ik .quote:
Volgens mij ben jij ook nog behoorlijk jong.....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Nog niet denk ik .
Zijn 5 glazen water en een glas ranja genoeg?
Klopt, ze konden niemand anders vinden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook nog behoorlijk jong.....
Genoeg om vannacht in bed te zeiken...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Nog niet denk ik .
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Nog niet denk ik .
Ik maak hem wel. Weer wakker over een uurtje hoor, ondaertussen kijk ik elke 10 minuten hoe het gaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Genoeg om vannacht in bed te zeiken...
en dat, TS gaat zo beddengoed verschonen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Genoeg om vannacht in bed te zeiken...
Dan neemt hij misschien minder op omdat het sneller doorloopt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor wat?Wou je het verdunnen of zo?
Ja ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan neemt hij misschien minder op omdat het sneller doorloopt.
Oppassen is nou niet mijn hobbyquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
en dat, TS gaat zo beddengoed verschonen.
Dodelijk zelfs, vooral bij kleine kinderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Te veel water is ook niet gezond, he.
Ik weet niet, kan nooit slecht zijjn + het was een tip van een fokkerquote:
Het waren kleine glaasjes hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Te veel water is ook niet gezond, he.
Kind blijft straks lopen naar de wc, sterker nog...zet het kind maar permanent op de wc want dat gaat er straks ongecontroleerd uitkomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan nooit slecht zijjn + het was een tip van een fokker
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Kind blijft straks lopen naar de wc, sterker nog...zet het kind maar permanent op de wc want dat gaat er straks ongecontroleerd uitkomen.
Een kind van 6 heeft een klein blaasje hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef blow... het volgende:
Het was maar een klein glaasje drank gelukkig
Omdat water vaak niet te drinken was, en oud dat ze werden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Palomar het volgende:
Zo slecht is een normaal glaasje (standaardhoeveelheid, bodempje likeur) toch ook weer niet voor een kind? In de middeleeuwen kregen de kinderen volgens mij ook gewoon bier en wijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |