ben d'r mee bezigquote:Op zondag 6 januari 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu dus zorgen dat je die tunnel er weer uit haalt. Als geld geen probleem is zou ik gewoon bergen weghalen en stukken water opvullen met land enzo...
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef mschol het volgende:
zo ver ik kan zien is het niet mogelijk om een bepaalde treinroute een hogere prioriteit te geven, klopt dit?
ik zou namelijk mijn aftakkingen van mijn hoofd route een lagere prioriteit willen geven op invoegen... dat hij alleen mag invoegen als de voorgaande 4 seinen/baanvlakken ofzo groen/leeg zijn
nu veroorzaakt invoegend verkeer de nodige opstoppingen(maar ergens ook niet heel raar, ik heb 46 treinen die aankomen op 6 perrons.. (al is het daar niet heel erg verstopt, het zijn voornamelijk treinen die vanaf een aftakking de hoofdbaan opwillen die de opstopping veroorzaken..
Er rijdt een trein in het zelfde seinvak. Dat schuine spoortje verbindt de boel immers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat die onderste op rood?
Dat dacht ik dus al, bedankt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Er rijdt een trein in het zelfde seinvak. Dat schuine spoortje verbindt de boel immers.
thnx, moet ik even een sandboxachtige game voor starten om dingen mee te proberen, het leek simpel, maar dat werkte niet zoals gehoopt/verwachtquote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://wiki.openttd.org/Priority_Merge
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, moet ik even een sandboxachtige game voor starten om dingen mee te proberen, het leek simpel, maar dat werkte niet zoals gehoopt/verwacht
conditionele orders zijn wel tof trouwens.. heb ze nog niet 100% door maar dit is iets simpels wat ik geproduceerd heb:
[ afbeelding ]
ik vind em er onlogisch uitzien, maar hij werkt wel (ik ben meer van de if .. then ... else ... regels, niet van de if ... then ... regels)
klik op pijltje naast ga naar en kies voor Conditionele order sprong, klik vervolgens op een station in je lijstje en je krijg een order regel erbijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe kan ik die doen? Wist niet eens dat dat kon.
er zijn nog wel wat industrieeen en steden die nog niet verbonden zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef plopkweker het volgende:
Er is niet echt meer iets te doen op de server nu ik er zo tussen probeer te komen, alles is al in volle gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn nog wel wat industrieeen en steden die nog niet verbonden zijn(al kreeg ik gisteren wel de melding dat er teveel voertuigen aanwezig waren
)
en wie creeert deze deadlock.. mijn auto's zitten in het midden vastIk loop nu een beetje in singleplayer te kloten om wat meer over seinen te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
klik op pijltje naast ga naar en kies voor Conditionele order sprong, klik vervolgens op een station in je lijstje en je krijg een order regel erbij
Is dat mogelijk dan? Het limiet in mijn spel is 20.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
331 treinen op 1 station
Niet van mij overigens.
en ik vond 50 op 1 station al veelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
331 treinen op 1 station
Niet van mij overigens.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn nog wel wat industrieeen en steden die nog niet verbonden zijn(al kreeg ik gisteren wel de melding dat er teveel voertuigen aanwezig waren
)
en wie creeert deze deadlock.. mijn auto's zitten in het midden vastZo te zien zijn die stations van Hoihut Transport. Maar geen idee wie dat hier is dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel had ik ook een beetje, dus had ik "Total Town Replacement Set" gedownload via online inhoud zoeken. Alleen nog niet gebruikt, maar misschien is het wat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er ergens newgrf die er voor zorgt dat je gebouwen er eerder in het spel ook meer uitzien voor die tijd. Want ik ben nu in 1900 begonnen en we hebben al gebouwen met elektrische flikker lampjes.
Clients moeten ook de boel bij kunnen houden he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef mschol het volgende:
ik vind die Generic buffer-stops een mooie newgrf, kan je sommige stations en lijnen net eff wat mooier afmaken...
ik vind dat de openttd server relatief wel veel resources nodig hebben...
draai hier nu een dedicated server op een Athlon X2 6000+ (dual 3Ghz) en nog krijg ik zo nu en dan dat mogelijk de verbinding verbroken is, terwijl die machine uit z'n neus vreet...
een i7 860 met 8GB ram lijkt mij niet echt een issue als client?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Clients moeten ook de boel bij kunnen houden he.
Hangt van het aantal voertuigen af (vooral boten) en de grootte van de map... Iedere client én de server moet alles voor zichzelf berekenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een i7 860 met 8GB ram lijkt mij niet echt een issue als client?
bij jouw server heb ik nergens last van, mijn server is zelfs nog leeg..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt van het aantal voertuigen af (vooral boten) en de grootte van de map... Iedere client én de server moet alles voor zichzelf berekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |