quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:05 schreef mr_chuck het volgende:
- klappen als de trein veilig stilstaat (is een gewoonte)
Gedver,quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:05 schreef Karloklp het volgende:
Bril schoon maken als je gaat poepen..
Hoe precies?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
Groet elke passagier, dan weten ze dat je een man bent en swagga hebt.
Het word denk ik niet gewaardeerd als je de noodrem zonder reden gebruiktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Bundesrepublik het volgende:
Als je instapt dien je op het blauwe knopje naast de deur te drukken.
Waarom?quote:
Mag je gewoon gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:13 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Het word denk ik niet gewaardeerd als je de noodrem zonder reden gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nep manquote:
..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
En maak een foto als je Herman spot.
XDquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef GekkePoes het volgende:
Als je lol wilt in de trein, ga dan met een soort van snel loopje richting de wc en zeg "als ik dat maar haal, als ik dat maar haal " vlak bij de wc zeg je "Oh nee te laat..." en ga vlak bij iemand zitten. en vraag een paar keer of ze iets kunnen ruiken.
Whyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Leef je uit op mensen die mobiel bellen in de stiltecoupé.
In een stiltecoupé hoor je stil te zijn, de naam zegt het al. Mobiele bellers hebben een bepaalde genetische afwijking waardoor ze kneiterhard volstrekt onbenullige telefoongesprekken voeren. Iedereen moet dus hun oeverloze geneuzel aanhoren.quote:
Zal'k doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In een stiltecoupé hoor je stil te zijn, de naam zegt het al. Mobiele bellers hebben een bepaalde genetische afwijking waardoor ze kneiterhard volstrekt onbenullige telefoongesprekken voeren. Iedereen moet dus hun oeverloze geneuzel aanhoren.
Ben je toevallig in een wat driftige bui, aarzelt niet en leef je uit op deze mensen. De coupé zal je dankbaar zijn!
Is dat niet een tikkeltje overdreven?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef ikbenmoe het volgende:
mocht je nou in de spitstrein zitten en een 2persoonszitje voor jezelf hebben zet dan tas naast je, en doe elke keer als de trein stilstaat net of je slaapt, dan weet je zeker dat er niemand naast je komt zitten
nee dat is slim want mooie meisjes gaan nooit naast iemand zitten alleen zeehonden doen dat!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Is dat niet een tikkeltje overdreven?
En otters!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:17 schreef ikbenmoe het volgende:
[..]
nee dat is slim want mooie meisjes gaan nooit naast iemand zitten alleen zeehonden doen dat!
En uiteráárd een wijntje voor de conducteur. Ook als je geen kaartje hebt gekocht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh TS, je vergeet het belangrijkste bijna: zorg dat je genoeg koffie en broodjes enzo bij je hebt om de hele coupe te kunnen voorzien van versnaperingen! Vaak vergeten mensen dit en zitten dan heel aso in hun eentje te eten, maar hier wordt echt door ervaren treinreizigers op neergekeken.
Succes en goede reis!
Liever dat dan dat ze er een geweer uit halen en beginnen te schieten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:13 schreef mr_chuck het volgende:
Ik ga zo
Om 12:04 vertrekt de trein..
Hoop dat niemand in de trein een vioolkoffer meeheeft
Met een valse viool erin en er dan op gaat spelen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Wat vuurwerk afsteken in de trein kunnen ze meestal ook wel waarderen! Zeker na oud en nieuw vinden de treinreizigers dit erg leuk en mooi!
Ik vrees dat TS je advies heeft opgevolgd:quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Wat vuurwerk afsteken in de trein kunnen ze meestal ook wel waarderen! Zeker na oud en nieuw vinden de treinreizigers dit erg leuk en mooi!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vrees dat TS je advies heeft opgevolgd:
[Upd]Brand in trein van Utrecht naar Schiphol
[..]
[Upd]Brand in trein van Utrecht naar Schiphol
[..]
[Upd] Brand in trein van Utrecht naar Schiphol
[..]
[Upd] Brand in trein van Utrecht naar Schiphol
Inderdaad, vooral mortieren en cobra's doen het goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
een delova rana en big boy is ook wel geinigquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral mortieren en cobra's doen het goed.
Zo bedoel ik het niet, ze hebben vuurwerk in de trein afgestoken vermoedelijk.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ze hebben vuurwerk in de trein afgestoken vermoedelijk.
Ik ben 14
En koop alleen maar legaal vuurwerk
Gelukkig maar, want ook zonder ontploffing was het blijkbaar al een heel avontuur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef mr_chuck het volgende:
Ik heb in dezelfde trein gezeten die vanmiddag een ontploffing had!
Gelukkig ben ik voor Utrecht uitgestapt
Zekerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ook zonder ontploffing was het blijkbaar al een heel avontuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |