Je hebt in ieder geval de groene trui verdiendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef yissyuss het volgende:
Laatste partij gespeeld en gewonnen tegen MPGFOK 448 - 371![]()
Haastige spoed is zelden goed.....zal het volgende maand wat rustiger aan gaan doen.
Want over 3 weken pas weer de kans om te spelen. Heb erg veel plezier gehad van de partijen tegen jullie, iedereen bedankt en speciaal voor OutOfThisWorld voor het bijhouden van de ranking TOP!!
even wachten op de lijst die wordt hier tegen het eind van de maand weer gestart.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef -jos- het volgende:
Ik heb sinds kort wordfeud op een android emulator op de pc.
Wil graag hier ook mee gaan doen. Hoe moet ik me inschrijven voor februari?
okequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
even wachten op de lijst die wordt hier tegen het eind van de maand weer gestart.
In de tussentijd ben je natuurlijk vrij mensen te vragen je uit te nodigen indien die tijd hebben voor oefenpotjes
Post je WFnaam en vraag uitgenodigd te worden
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de groene trui verdiend![]()
![]()
Overigens als je bezig wilt blijven wil ik nog wel even een revanche
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef djeep_64 het volgende:
#21 gewonnen
Djeep_64-FSTEO 625-372
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef pietheinkaptein het volgende:
#67 EvertK - piet hein kaptein. 445 - 471
ik noteer dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dit klopt niet, uitslag is andersom![]()
![]()
Prima crv maakt niet uit...eindig toch niet in de top 3....maar over 3 weken zal ik het iedereen knap lastig gaan makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef crv het volgende:
Stand bijgewerkt: januari
Het wordt een spannende competitie, iedereen groeit naar elkaar toe en er zijn ook weer wat nieuwe goede spelers bij![]()
Sorry voor je Yissyuss, maar ik heb op "resultaat percentage" gesorteerd en dan pas op totaal punten
me dunkt, je hebt het mij en anderen volgens mij al knap lastig gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Prima crv maakt niet uit...eindig toch niet in de top 3....maar over 3 weken zal ik het iedereen knap lastig gaan maken
ik vind een jossdaboss met kleine letters, is dat de zelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
oke
mijn wordfeud naam is JosDaBosS`
nodig me maar uit, ik speel toch altijd zo'n 10 potjes tegelijk
Gedaan, nee dat ben ik niet, de laatste letter is het haakje op de tilde toets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind een jossdaboss met kleine letters, is dat de zelfde
Als je wilt mag je mij uitnodigen mijn WF is Elzass
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef crv het volgende:
Overigens wil ik bij deze OOTW enorm bedanken voor het bijhouden, normaal doen we dit samen maar de afgelopen maand door mijn verhuizing heb ik het af moeten laten weten
Bedankt OOTW![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |