Ik wil graag een klikaanklikuit systeem installeren thuis op de mechanische ventilator . De schakelaar om deze op een hogere stand te zetten bevindt zich in de keuken en ik wil hem graag voor het gemak in de badkamer plaatsen middels een draadloze zender.
In de keuken bevindt zich een enkelvoudige wandschakelaar met alleen een bruine en zwarte draad die in verbindinding staan met de perilex stekker van de mechanische ventilatie.
Wanneer ik de AWMR-230 aansluit volgens de handleiding op deze aansluiting in de keuken springt de mechanische ventilatie in de hoge stand, dus het apparaat laat stroom doorlopen. Echter brandt het LED-lampje niet. Om er zeker van te zijn dat het apparaatje werkt heb ik hem aangesloten op een lampje in de keuken, waarop het LED-lampje wel brandt. Aan het apparaat mankeert dus niks.
De perilex stekker is maar aangesloten op L3 en L2, zodat deze alleen in de lage en midden stand draait van het apparaat zelf.
Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen waarom het apparaat van klikaanklikuit niet werkt en hoe ik het wel voor elkaar krijg?