PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Volgens mij was het vroeger wel eens best of 21quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
First to 7 hè Fuszy, best of 13.
Niet first to 13Dat duurt tyfuslang
Oh sorry, verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
First to 7 hè Fuszy, best of 13.
Niet first to 13Dat duurt tyfuslang
Jaquote:
2 IF's voor 1K?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Reina 6K
Ox 3K
rest voor rond de 1K
(en ik vond nog 3 koopjes onderweg dus korting)
Die had ik nog in mijn clubquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Revontulet het volgende:
Tim, bedankt voor de tip! Dat nederland-noorwegen team speelt heerlijk!
fucking irritantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
perfect begin
Leuk die reclame na elke set
Lekker cashenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
perfect begin
Leuk die reclame na elke set
clubs na darten?quote:
Ik snap er toch niks vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
Rijst zit te haten maar ondertussen gewoon kijken he
Ik vroeg me al af, dacht dat je alles zou verkopen maar zag je steeds online komenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
Dag jongens!
Ik ben ook weer terug!
Cursus succesvol afgerond en nu kan ik s'avonds weer lekker Fifa'en (is dat een woord?! xD)
Chill man. Nieuwe baan/promotie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
Dag jongens!
Ik ben ook weer terug!
Cursus succesvol afgerond en nu kan ik s'avonds weer lekker Fifa'en (is dat een woord?! xD)
niet, 7 uit 10 nuquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Gerwen gooit gewoon alle dubbels raak. Baas.
Nieuwe baan!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Chill man. Nieuwe baan/promotie?
Ah nice.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nieuwe baan!
Moest eerst een cursus doen om de werkwijze van het bedrijf aan te leren =/
@ Thorb, had de Xbox bij me broertje gestald, geen afleiding! Heb hem gisteravond weer mee genomen!Dus nu kan ik me weer mooi vermaken
Nog nieuwe dingen hier dan?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nieuwe baan!
Moest eerst een cursus doen om de werkwijze van het bedrijf aan te leren =/
@ Thorb, had de Xbox bij me broertje gestald, geen afleiding! Heb hem gisteravond weer mee genomen!Dus nu kan ik me weer mooi vermaken
Nog nieuwe dingen hier dan?
Aha, grote onthulling van GJE?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah nice.
Behalve de grote onthulling van GJE weinig relevants.
Welke onthulling?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah nice.
Behalve de grote onthulling van GJE weinig relevants.
Ontmaskering?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk de ontmaskering door Lindgren en Poker
dit dus, jaar of 2 oudquote:
Ah, ok. Dan haal ik hem nietquote:
Als GJE zich genaaid voelde zijn die vast wegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Staan ze trouwens nog in dat topic,die pics, of heeft een mod ze nu ondertussen wel al weggehaald?.
Ik weet nog wel dat ik het allemaal had gemist en dat ik het een paar uur later nog rustig terug kon zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Als GJE zich genaaid voelde zijn die vast weg
kamperquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:30 schreef Fuszy het volgende:
oh van gerwen woont op zo'n 15 km van mij vandaan
Lekker saaie wedstrijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef Rijst het volgende:
Deze mensenStond 1-1 en brength ij in de 90e minuut Giovinco in de spits en scoort hij gelijk uit een kopduel
Daarna ging die weer achterin rondtikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x pijltje naar rechts en pijltje naar onder druk zetten en gewoon al je middenvelders en alles naar voren sturenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef Rijst het volgende:
Deze mensenStond 1-1 en brength ij in de 90e minuut Giovinco in de spits en scoort hij gelijk uit een kopduel
Daarna ging die weer achterin rondtikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)blazen_met_baze.html![]()
![]()
Guarinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, misschien nog even iemand anders voor Zanetti.
quote:
De Rossiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, misschien nog even iemand anders voor Zanetti.
Hahaha, alsof iemand caredquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Rijst het volgende:
Timothy Dalaghetto komt naar NLNu DFD nog
[ afbeelding ]
Die doe ik denk ik, heb ik nog niet mee gespeeldquote:
Ondanks zijn lagere pace, speelde die bij mij echt geweldigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die doe ik denk ik, heb ik nog niet mee gespeeld
Ooit met Mudingayi gespeeld? Hij is echt fucking goed.quote:
Lol, wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Rijst het volgende:
Timothy Dalaghetto komt naar NLNu DFD nog
[ afbeelding ]
Ik vond het gewoon grappig om die foto's te zien en de reacties eropquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
hahaha was je heel blij dan, toen je foto's mocht bekijken van een jongen met een minder charmant postuur?
Of vond je het leuk om het terug te lezen
komt als het goed is 's ochtends altijd herhaling van he, half 9 of 9 uur ofzo. mocht je rond die tijd wakker zijnquote:
Dan doe ik mijn schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt als het goed is 's ochtends altijd herhaling van he, half 9 of 9 uur ofzo. mocht je rond die tijd wakker zijn
Thx homiequote:
Het is ook altijd wel te downloadenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt als het goed is 's ochtends altijd herhaling van he, half 9 of 9 uur ofzo. mocht je rond die tijd wakker zijn
9:05 was het zondagmorgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel in mijn club, nooit mee gespeeld. Goede stats ja, wist niet dat hij ook zo'n hoge shot power had thoughquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ooit met Mudingayi gespeeld? Hij is echt fucking goed.
92 strength 88 agression 81 interception 88 shot power 83 standing tackle
Edit: Bradley is ook weer goed dit jaar.
10¤ voor al je coins, het is tenslotte maar een spelletjequote:
+1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil fifa spelen, maar mighty mike weerhoud me daarvan haha
2 skill. Heb hem wel opgepikt om eens te proberen. Toni ernaast en knallenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
Waarom is Matri discardvalue zo slecht is hij toch niet
Geen Amauriquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 skill. Heb hem wel opgepikt om eens te proberen. Toni ernaast en knallen
Jones is echt goed.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
De Twin Towers.
Snap je 'm??!!!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
De Twin Towers.
Snap je 'm??!!!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Oooooooo zo, ik heb zelden zo gelachen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de twee spitsen zijn >2m lang en het zijn er dus twee, dus twin snap je![]()
![]()
anders ik wel ik zat de hele tijd te gniffelen toen ik dit maaktequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oooooooo zo, ik heb zelden zo gelachen.
Jammer, maar je zult heus wel een andere leuke jongen ontmoeten, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver..Dit gaat ie niet meer goedmaken.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jammer, maar je zult heus wel een andere leuke jongen ontmoeten, wees maar niet bang.
Aston Villa moest winnen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:37 schreef Revontulet het volgende:
Swanseaverdiende 3 punten, maar gelukkig nog een punt gered!
Wat een kutploeg staat daar momenteel zeg..had nu echt 5-0 bij de rust moeten zijnquote:
waarom doe je nou weer zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
![]()
Dudeweiser are you watching? Dit is wel humor.
Ze missen Vlaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een kutploeg staat daar momenteel zeg..had nu echt 5-0 bij de rust moeten zijn
ha haquote:
ik ben 3 uur lichterquote:
Weg jij.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
De Twin Towers.
Snap je 'm??!!!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:
Vetquote:
Hahah ik had een team verwacht met 2 mini spitsen. Onder de 1.50 ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bakkes hugo
[..]
[ afbeelding ]
wel veel tegendoelpunten zo maar yolo enzo xd
Neem CDM's die goed kunnen schieten als je toch deze formatie neemt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bakkes hugo
[..]
[ afbeelding ]
Oke chill teampje. Waarom eigenlijk Dembele en Parker? Puur omdat Moussa links is? Zijn workrates zijn niet optimaal als 'winger' hè.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bakkes hugo
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel lekker ja, ook met cornersquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vet.
Om de vrije trappen hoef je je geen zorgen te maken met Bastos,Juninho en Ronaldinho...
Je hebt immers veel ruimte achter de spitsen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neem CDM's die goed kunnen schieten als je toch deze formatie neemt.
ik heb een snelle CAM-CDM combo nodig en niet al te duur en dit leek me wel watquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oke chill teampje. Waarom eigenlijk Dembele en Parker? Puur omdat Moussa links is? Zijn workrates zijn niet optimaal als 'winger' hè.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een snelle CAM-CDM combo nodig en niet al te duur en dit leek me wel wat
Wat is je hele team?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Titel in divisie 1 is weer binnen dankzij deze 2:
[ afbeelding ]
Ook heb ik Jarvis nu ontdekt, een van de beste voorzetters in het spel voor maar 800 coins.
Andy Carroll is ook vies goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Titel in divisie 1 is weer binnen dankzij deze 2:
[ afbeelding ]
Ook heb ik Jarvis nu ontdekt, een van de beste voorzetters in het spel voor maar 800 coins.
quote:
"De wegwerpkeeper"quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedkoop maar moeilijk te verslaan. De keeper gooi ik iedere keer weg na 7 wedstrijden waarna ik een andere koop voor 350c.
Zo klein en al op zo'n groot veld voetballen..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
Nieuwe barca aanwinst, talentje van gje leeftijd
heb je Given al eens gehad?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ingame wisselen Johnson en Jarvis van flanken natuurlijk.
Goedkoop maar moeilijk te verslaan. De keeper gooi ik iedere keer weg na 7 wedstrijden waarna ik een andere koop voor 350c.
--------M'Vila - Ben Arfaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter kant voor 17K iemand?![]()
Sirigu, Sakho, Mangala, Sissoko en Barfa.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Maggio, Vidal, Gamberini. En Barzagli ofzo centraal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
check deze baas bij barca, die aanval op 3:30 , koreaantje dus Rijst ook checkequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo klein en al op zo'n groot veld voetballen...
e- Bij die eerste goal trouwens, zie je nog zo'n ventje die die bal nog even op het laatste moment aan wil tikken om het doelpunt op zijn naam te schrijven.
moet je hem eens een keer halen open bid. Die man heeft wedstrijden voor mij gewonnen, geen grap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, die komt er nooit op voor 350 bin.
Ziet er op zijn reflexes na ook niet bijzonder uit.
Ik ga voor Sisso ipv M'Vilaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
--------M'Vila - Ben Arfa
Sakho - Kaboul
Sirigu
Een jochie van 10 uit Groningen loopt nu ook bij Barca rond. Mijn neefje heeft er begin dit seizoen nog tegen gespeeld, paar weken later kreeg hij een uitnodiging van Barcelona die hem tijdens de zomervakantie hadden zien spelen tijdens een toernooitjequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
check deze baas bij barca, die aanval op 3:30 , koreaantje dus Rijst ook checke
zieke aanval ook
Waarom gooi je je keeper eigenlijk weg?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ingame wisselen Johnson en Jarvis van flanken natuurlijk.
hahah vetquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een jochie van 10 uit Groningen loopt nu ook bij Barca rond. Mijn neefje heeft er begin dit seizoen nog tegen gespeeld, paar weken later kreeg hij een uitnodiging van Barcelona die hem tijdens de zomervakantie hadden zien spelen tijdens een toernooitje
Nederlander he, anders moet hij contracten kopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waarom gooi je je keeper eigenlijk weg?
Simpel rekensommetje, je gooit hem weg voor 300. Je pakt een nieuwe voor 350c. Je koopt dus 7 contracten voor 50c.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waarom gooi je je keeper eigenlijk weg?
hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef Jelle_96 het volgende:
Slew tijdje geleden voor 18k gekocht, en er toen op gezet voor 23k (toen de goedkoopste)
Verkoop ik hem nu, kijk ik op de markt en zie er allemaal Slews opstaan voor 13-15k. #SMLENO
Nou, vertel even?quote:
Beter maakt hij dan gewoon een tweede team, zou niet eens zoveel moeite willen doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah vet
[..]
Nederlander he, anders moet hij contracten kopen.
Dan moet je nog steeds contracten kopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Beter maakt hij dan gewoon een tweede team, zou niet eens zoveel moeite willen doen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
check deze baas bij barca, die aanval op 3:30 , koreaantje dus Rijst ook checke
zieke aanval ook
Inderdaad, haha het is al laat.. Ik ga er vandoor. Slaapwel mannen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan moet je nog steeds contracten kopen
Ik ook. Alleen niet voor zelf te voetballen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef Thorb het volgende:
Iemand hier uit de buurt ging ook op iets van 12 jarige leeftijd naar Barca
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat het komt omdat er meer op de markt zijn en de vraag hetzelfde is gebleven.
Kleine moeite hoor, keeper discarden en op de markt een nieuwe oppikken voor 350 coins. Het gaat je niet veel coins opleveren, maar als je dan toch de markt op moet voor contracts, kun je net zo goed een nieuwe keeper halen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Beter maakt hij dan gewoon een tweede team, zou niet eens zoveel moeite willen doen
Wow, EA geeft mij mijn geld wel terug als ik opgelicht word.quote:Ik wil eerst de munten, ik ben namelijk langer op marktplaats actief en dus betrouwbaarder en geld is meer waard dan Coins. Plus als ik niks geef kun je het aangeven bij ea en verwijdere ze mijn account en geven ze jouw je geld terug, dus Wrm zou ik het dan jatte?
wat een Marcie verhaalquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow, EA geeft mij mijn geld wel terug als ik opgelicht wordt.![]()
En ik ga morgen eens naar de winkel om te zeggen dat mijn 10 euro aan geld meer waard is dan hun 10 euro aan goederen
Wat is zijn naam?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef DutchSL het volgende:
Wow, EA geeft mij mijn geld wel terug als ik opgelicht word.
En ik ga morgen eens naar de winkel om te zeggen dat mijn 10 euro aan geld meer waard is dan hun 10 euro aan goederen
Zeg dat die homo eerst normaal Nederlands moet schrijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow, EA geeft mij mijn geld wel terug als ik opgelicht word.![]()
Coins kopen op marktplaats terwijl er hier genoeg aanbieders zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is zijn naam?
Ben al opgelicht door half marktplaats
marktplaatsvolkquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow, EA geeft mij mijn geld wel terug als ik opgelicht word.![]()
Vorig jaar zei ik dat ik eerst het geld op mijn rekening wilde zien, zoniet dan vind ik wel een andere koperquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is zijn naam?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is zijn naam?
Het is nog erger, hij wordt gescammed bij het verkopen omdat hij toch steeds eerst vast wat coins geeftquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Coins kopen op marktplaats terwijl er hier genoeg aanbieders zijn.
Ik ben de verkoper in dezequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Coins kopen op marktplaats terwijl er hier genoeg aanbieders zijn.
ik voor bijna 4 miljoen aan coins gekocht voor die xbox gast, altijd eerst de coins dan pas het geldquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben de verkoper in deze
Vorig jaar voor meer dan 4 miljoen aan coins verkocht, altijd eerst het geld en daarna de coins.
Een ezel stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het is nog erger, hij wordt gescammed bij het verkopen omdat hij toch steeds eerst vast wat coins geeft
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik voor bijna 4 miljoen aan coins gekocht voor die xbox gast, altijd eerst de coins dan pas het geld
betrouwbaar ftw
quote:
En al zijn er niet genoeg kopers, gewoon volhoudenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen![]()
Nu wacht ik gewoon rustig op mijn geld, zijn toch genoeg kopers.
neeeee haal weggggquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Confetti: ik weet alleen zijn voornaam en die is zo algemeen dat je er toch niets aan hebt wsl (Tim).
Door de 100k packs van vandaag en de packs die er gisteren en zondag waren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is Yaya in 3 dagen 5k gedaald?
Oh ja, natuurlijk. Hij zal nu ook niet meer gaan stijgen hè? Tijd om T. Silva ook maar te verkopen, die gaat straks ook dalen door de TOTY gekte.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Door de 100k packs van vandaag en de packs die er gisteren en zondag waren.
Yaya Touré is een baas. Tioté is matig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Tioté kost maar 1-2k en is gelijkwaardig aan Touré, alleen qua spelverdelen doet hij iets onder aan Yaya.
Toure is groter en sterker & offensief veel beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Tioté kost maar 1-2k en is gelijkwaardig aan Touré, alleen qua spelverdelen doet hij iets onder aan Yaya.
Ik ben het ook niet met je eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Tioté matig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Yaya Touré is een baas. Tioté is matig.
Nope, ik vind ze niet gelijkwaardig
ha haquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
OMG, Arsenal alweer geholpen door de arbitrage
Ipv talenten kopen en proberen prijzen te halen kopen ze nu maar de bond om
matig vergeleken met Touréquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Tioté matig.Hangt er natuurlijk ook vanaf in wat voor team en wat voor positie je hem gebruikt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Als de grootste crash voorbij is maar weer alle sterren halen voor mijn Carroll-Jones team. Touré dan weer CVM ipv Tioté.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als de grootste crash voorbij is maar weer alle sterren halen voor mijn Carroll-Jones team. Touré dan weer CVM ipv Tioté.
Hopelijk krijgt Bale vanavond zijn SIF, dan krijgt hij ook een plaatsje.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
Die Iris Kroes is wel zo'n irritant wijf.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Allebei goed, maar ik zou voor Özil gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat vinden jullie?
Ozil of Modric op de CAM positie?
Prijzen tov eergisteren verschillen flink, dus misschien dat het weer een beetje aantrekt en dan alsnog keihard in elkaar stort zodra TOTY bekend is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
100k packs zijn op toch? Zullen de prijzen weer wat gaan stijgen? Vast niet.
Ja ik twijfel een beetje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen tov eergisteren verschillen flink, dus misschien dat het weer een beetje aantrekt en dan alsnog keihard in elkaar stort zodra TOTY bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |