Dan moet je de lapo niet pakken, drol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef Craptacular het volgende:
Er is altijd wel iemand die een topic aanmaakt. Daarom doe ik het dus nooit.
Hosselaartje :$quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef Craptacular het volgende:
Er is altijd wel iemand die een topic aanmaakt. Daarom doe ik het dus nooit.
Zet hem maar op zijn plek, Queen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je de lapo niet pakken, drol.
Geen ervaring mee, sorry.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Topicspace het volgende:
Nog maar een keer![]()
Op de smartphones krijg je ook steeds meer "datingsites" wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb me een keer aangemeld bij Twoo maar hier kwam niemand in mijn omgeving online en Badoo al blijft dit een rare sites (met rare mensen) zitten in mijn omgeving ook alleen maar verlepte huismoedertjes of travo's.
Je moet de lat nooit te hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef peleetje het volgende:
Zo... ik ben maar weer eens een aantal dames op datingsites aan het lastigvallen! Ik heb besloten nu eens minder kritisch te zijn!
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks opquote:
Gezellig... wel zo verstandig om eerst drankjes te doen. Eten met iemand waar je niks mee hebt lijkt me ook niet zo gezellig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks op
Hij komt richting de stad waar ik werk, da's wel super. Ga eerst wel een drankje doen want als het niet klikt is het ook zo lullig als je nog een hele maaltijd moet wegstouwen
Klopt hoor, al heb ik inmiddels wel een betere indruk gekregen en denk ik dat het wel gezellig wordt in ieder gevalquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gezellig... wel zo verstandig om eerst drankjes te doen. Eten met iemand waar je niks mee hebt lijkt me ook niet zo gezellig.
Goeie zaak!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt hoor, al heb ik inmiddels wel een betere indruk gekregen en denk ik dat het wel gezellig wordt in ieder geval
Hoe gaat het met jou, heeft je minder kritisch kijken al meer potentiële dates opgeleverd?
Wat Sekh daarover zei laatst is ook wel waar, beetje minder kritisch kijken. Het kan ook gewoon op datingsites, zo kritisch zijn. Als ik denk hoe ik in het begin keek moet ik echt lachen om mezelf
Veel plezier!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks op
Hij komt richting de stad waar ik werk, da's wel super. Ga eerst wel een drankje doen want als het niet klikt is het ook zo lullig als je nog een hele maaltijd moet wegstouwen
Blokkeren! Snel! Nu het nog kan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...
Dat is weer eens wat anders dan een rugzakje vol ellendequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...
De ladenkast dichtgooien klinkt als een strak plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |