Hmm dat betwijfel ik... Hoewel ik maar weinig vergelijkingsmateriaal heb, maar mn ex haatte het altijd dat ik in jurkjes liep. Die zag me het liefst op nike airmaxquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het noemen lokt wel mannen waarschijnlijk. Ik hoop voor jou sociaal vaardig en lang!
vaardig en lang.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het noemen lokt wel mannen waarschijnlijk. Ik hoop voor jou sociaal vaardig en lang!
Lilliputters buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als 'ie zo klein is dat hij onder het jurkje kan kijken...
Had ik nog op Paiq gestaan, dan had dat onding me ongetwijfeld aan jou gematcht. Zoals ik er om duistere redenen doorlopend aan dames gematcht werd die vooral een lange man zochtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Linguine het volgende:
Haha klein is onder de 1.84m voor mij..Mn ex was wel kleiner trouwens dus het kan wel. Maar als ik eisen kan stellen is dit er een van.
You got to be kidding. Ik kan niet helemaal peilen of je naar complimenten aan het vissen bent of dit serieus meent...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hmm dat betwijfel ik... Hoewel ik maar weinig vergelijkingsmateriaal heb, maar mn ex haatte het altijd dat ik in jurkjes liep. Die zag me het liefst op nike airmax(en laten die nou net niet tot mn garderobe behoren..)
In mijn beleving probeert een groot deel ervan het te compenseren met een grote bek.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken een aantal kleine mannen die het heel naar vinden dat ze wat korter zijn en dat zie je. Ik ken ook een aantal mannen die wat kleiner zijn en zichzelf geweldig vinden. Dat zie je ook.
Och, ik kan best leven met mijn beneden gemiddelde lengte. Het was alleen niet zo handig op de momenten waarop je te horen kreeg dat de vrouw in kwestie weer eens 1.85 matquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken een aantal kleine mannen die het heel naar vinden dat ze wat korter zijn en dat zie je. Ik ken ook een aantal mannen die wat kleiner zijn en zichzelf geweldig vinden. Dat zie je ook.
ligt eraan, ik vind bijv langere vrouwen niet zo mooi.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi staan als een man naast een (veel) langere vrouw kan staan en uitstralen 'OMG wat een tof wijf" ipv "mjaa het staat idd wel een beetje raar..."
Geloof me, ik heb het geprobeerd. Of althans, een poging gewaagd het te gaan proberen. Het werd altijd aan de andere zijde al (min of meer) beleefd afgewimpeld nog voor ik een kans kreeg om te ontdekken of het ook zo zou kunnen werken zoals in jouw voorbeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi staan als een man naast een (veel) langere vrouw kan staan en uitstralen 'OMG wat een tof wijf" ipv "mjaa het staat idd wel een beetje raar..."
Dit, bij teruglezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
You got to be kidding. Ik kan niet helemaal peilen of je naar complimenten aan het vissen bent of dit serieus meent...
Ik zal wel te cynisch zijn na mijn eerste werkdag na de vakantie, maar bij niemand gaat een troll-belletje rinkelen bij Linguine ?quote:
Jawel, hier. Ik heb zelfs al iemand min of meer beschuldigd, maar dat bleek onterechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik zal wel te cynisch zijn na mijn eerste werkdag na de vakantie, maar bij niemand gaat een troll-belletje rinkelen bij Linguine ?
Echt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, hier. Ik heb zelfs al iemand min of meer beschuldigd, maar dat bleek onterecht![]()
Wie had je beschuldigd ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, hier. Ik heb zelfs al iemand min of meer beschuldigd, maar dat bleek onterecht![]()
H_J. Ik zag hem ervoor aan. De schaamte is groot nuquote:
Haha....zover had ik nog niet eens doorgedacht....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
H_J. Ik zag hem ervoor aan. De schaamte is groot nu
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Hahahaha. Grappig dat de twee interessantste mannen in dit topic hier kennelijk vaak te vinden zijn (of het is toeval :-)). Jullie nog dates op 't programma?
Dat zou wel een erg narcistische actie zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
H_J. Ik zag hem ervoor aan. De schaamte is groot nu
De kerkklokken beieren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik zal wel te cynisch zijn na mijn eerste werkdag na de vakantie, maar bij niemand gaat een troll-belletje rinkelen bij Linguine ?
Thanks. Maar het leek/lijkt me wel een interessant experiment om uit te voeren. Eens zien wat je zoal aan ubersneue dm's/pm's binnenkrijgt, als meepostende ''vrouw''. En of het echt zo treurig is als ik vaak hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef dawg het volgende:
als ik bij iemand niet het idee heb een troll te zijn, is het wel joe.
Je snapt dat we nu bij iedere nieuwe vrouw denken dat jij het bent hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Maar het leek/lijkt me wel een interessant experiment om uit te voeren. Eens zien wat je zoal aan ubersneue dm's/pm's binnenkrijgt, als meepostende ''vrouw''. En of het echt zo treurig is als ik vaak hoor.
Ah, toekomstplannen...
Wie weet ben ik jou wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu bij iedere nieuwe vrouw denken dat jij het bent he
Altijd al gedacht dat onze HJ een vrouwelijke kant hadquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu bij iedere nieuwe vrouw denken dat jij het bent he
heb ik eens geprobeerd met een vrouwelijke kloon, yelena, lekker goedkoop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Maar het leek/lijkt me wel een interessant experiment om uit te voeren. Eens zien wat je zoal aan ubersneue dm's/pm's binnenkrijgt, als meepostende ''vrouw''. En of het echt zo treurig is als ik vaak hoor.
Ah, toekomstplannen...
Stiekem hebben wij gewoon een dissociatieve persoonlijkheidsstoornisquote:
Ik ga dan diep in mezelf graven om mijn vrouwelijke kant te vinden. Misschien gaat Perzephone gelijk krijgen. Wat waren je bevindingen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik eens geprobeerd met een vrouwelijke kloon, yelena, lekker goedkoop.
je zou het niet verwachten, maar doen alsof je een vrouw bent is nog lastig.
Ach...gewoon ff een tijdje lurken in bepaalde KPD-topics en je hebt voldoende bewijs hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Korte rokjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooh kinders, was het maar weer lente. Dan heb ik er allemaal veel meer zin inNu is het meest spannende wat ik meemaak op dategebied, dit topic lezen
geen eigenlijk, ik was niet goed genoeg als vrouw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga dan diep in mezelf graven om mijn vrouwelijke kant te vinden. Misschien gaat Perzephone gelijk krijgen. Wat waren je bevindingen?
Bewijzen willen wequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef Linguine het volgende:
Huh waarom zou ik in godsnaam fake zijn?
En nee ik viste niet naar complimentjes, mn ex hield er echt niet van. Wat ik ook niet snap hoor haha dus trok me er lekker niks van aan! :-)
Seriously? Nou ja... wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hmm dat betwijfel ik... Hoewel ik maar weinig vergelijkingsmateriaal heb, maar mn ex haatte het altijd dat ik in jurkjes liep. Die zag me het liefst op nike airmax(en laten die nou net niet tot mn garderobe behoren..)
Afhankelijk van de vrouw en het jurkje me dunkt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seriously? Nou ja... wansmaak is ook smaak.
Vrouwen in jurkjes en hoge hakken.
Zwierige zomerjurkjes. Korte rokjes zie ik nu overal ook wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Korte rokjes
En ik merk niks van de stilte
Oke... daar ben ik het mee eens....quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Afhankelijk van de vrouw en het jurkje me dunkt...
Er 'kan' een goede reden zijn dat een man zijn vriendin liever niet in een kort jurkje ziet
Deze?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oke... daar ben ik het mee eens....
Maar geloof me, deze kan erg goed een leuk jurkje hebben.
Ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zwierige zomerjurkjes. Korte rokjes zie ik nu overal ook wel.
Ah joh, strakke winterjurkjes bestaan ook nog hequote:
Vraag drs.poema anders om wat tipsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
geen eigenlijk, ik was niet goed genoeg als vrouw.
ik wens je succes.
Maar dan zitten en dikke maillots onder, dat is toch net anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zwierige zomerjurkjes. Korte rokjes zie ik nu overal ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |