abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133946883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef loecje het volgende:

[..]

ik bedoel wanneer je een rol vergeet en het helemaal zacht is geworden.
zie nog wel gebeuren dat dat mij overkomt.
Ik zou dat wel doen ja. Hoppakee terug in de vriezer.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 december 2013 @ 15:53:27 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133946998
Ik geloof niet dat eten meteen kapot gaat en ditdat en in de prullenbak moet. Dat doe ik al niet met mijn eigen eten, en ik weet 100% zeker dat die hondenmaag heel wat sterker is en meer kan hebben dan de mijne :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133947077
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ik zou dan weer nooit de stekker van de vriezer eruit trekken :+

Wel zonde zeg, met versvoer ligt daar zo een paar honderd euro weg te rotten.
Gaan 12 rollen in een la en nog wat vers spul eenden /hertenvlees etc

kliko of death :r
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 5 december 2013 @ 15:56:31 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133947117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ik zou over mijn nek gaan denk ik :D Zo bovenop de rottende zooi in de kliko
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_134023131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mijn grootste vrees :X

Kon je de vrieskast daarna nog wel gebruiken? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134023208
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou dat wel doen ja. Hoppakee terug in de vriezer.
Ik heb het gedaan. 500 grams rollen gaan in een dag of twee op. Maar kilorollen moeten ontdooien voor ik ze kan snijden en soms liggen ze te lang. En als er al teveel ontdooid is gaat het evengoed de vriezer weer in. Is nog geen kat ziek van geworden.

Ik ontdooi ze wel altijd in de koelkast.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134023289
Oi bah mn moeder had het al eens met 1 bakje shoarma in een koelkast die ze uitgezet had, maar een vriezer vól vlees :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_134026984
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn grootste vrees :X

Kon je de vrieskast daarna nog wel gebruiken? :o
gemalen koffie en doorgesneden citroenen

om de dag verversen (3 x )en om de koffielucht kwijt te raken h & g koelkastreiniger
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_135038497
pi_135095683
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof niet dat eten meteen kapot gaat en ditdat en in de prullenbak moet. Dat doe ik al niet met mijn eigen eten, en ik weet 100% zeker dat die hondenmaag heel wat sterker is en meer kan hebben dan de mijne :')
lekker, pens! en botten die al dagen liggen te stinken. Om over kattedrollen nog maar niet te spreken

Heeft er iemand ervaring met smuldier uit de supermarkt? Mijn hond krijgt dit nu een week of 5 en ze doet het er geweldig op.
Geen gigadrollen meer, geen jeuk, mooie vacht, niet meer uit haar bek stinken, geen "sleetje rijden"meer. Toch lees ik weinig over smuldier
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_135095816
Mijn hond krijgt ook smuldier, puur omdat ander KVV slecht verkrijgbaar is of veel duurder. Op deze manier kan in gewoon elke keer 5 pakjes ofzo halen en in de vriezer stoppen. Meer past niet..
Hij doet het er ook heel goed op. Krijgt het al vanaf dat hij pup is. Ontlasting in donker en strevig. Beter dan wat ik op straat van andere honden zie liggen ;(
Je moet alleen opletten dat je de complete versies(pens compleet of vlees compleet) geeft of de overige smaken goed afwisselt.
Nadeel is dat vooral de pens versie behoorlijk stinkt. Mijn vriend wil die eigenlijk nooit geven :P
pi_135097676
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:56 schreef Dragonberry het volgende:
.
Nadeel is dat vooral de pens versie behoorlijk stinkt. Mijn vriend wil die eigenlijk nooit geven :P
Ach, een hele enkele keer krijgt ze wel eens een echt volledig stuk pens. Dat mag dan ook alleen in de tuin. Vergeleken daarbij ruikt de smuldier pens variant naar roosjes en viooltjes
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')