Ik zou dat wel doen ja. Hoppakee terug in de vriezer.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef loecje het volgende:
[..]
ik bedoel wanneer je een rol vergeet en het helemaal zacht is geworden.
zie nog wel gebeuren dat dat mij overkomt.
Gaan 12 rollen in een la en nog wat vers spul eenden /hertenvlees etcquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ik zou dan weer nooit de stekker van de vriezer eruit trekken
Wel zonde zeg, met versvoer ligt daar zo een paar honderd euro weg te rotten.
Ik zou over mijn nek gaan denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Gaan 12 rollen in een la en nog wat vers spul eenden /hertenvlees etc
kliko of death
Mijn grootste vreesquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Gaan 12 rollen in een la en nog wat vers spul eenden /hertenvlees etc
kliko of death
Ik heb het gedaan. 500 grams rollen gaan in een dag of twee op. Maar kilorollen moeten ontdooien voor ik ze kan snijden en soms liggen ze te lang. En als er al teveel ontdooid is gaat het evengoed de vriezer weer in. Is nog geen kat ziek van geworden.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen ja. Hoppakee terug in de vriezer.
gemalen koffie en doorgesneden citroenenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn grootste vrees![]()
Kon je de vrieskast daarna nog wel gebruiken?
lekker, pens! en botten die al dagen liggen te stinken. Om over kattedrollen nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof niet dat eten meteen kapot gaat en ditdat en in de prullenbak moet. Dat doe ik al niet met mijn eigen eten, en ik weet 100% zeker dat die hondenmaag heel wat sterker is en meer kan hebben dan de mijne
Ach, een hele enkele keer krijgt ze wel eens een echt volledig stuk pens. Dat mag dan ook alleen in de tuin. Vergeleken daarbij ruikt de smuldier pens variant naar roosjes en viooltjesquote:Op zondag 5 januari 2014 10:56 schreef Dragonberry het volgende:
.
Nadeel is dat vooral de pens versie behoorlijk stinkt. Mijn vriend wil die eigenlijk nooit geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |