SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Quotidien op 01-01-2013 22:31:31 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En ook in de zomer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef igottagun het volgende:
Viel een bietje tegen dit jaar he?Bijna alles dit jaar stond vorig jaar ook in de sale.
![]()
Hoe is BL2?
[ Bericht 4% gewijzigd door Quotidien op 01-01-2013 19:46:16 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wat ik irritant vind in the binding of isaac is dat je de wiki constant moet raadplegen om te kijken wat een item doet. Dat hadden ze ook gewoon in de game kunnen stoppen. Verder vermaak ik me er wel mee, ben net dood gegaan als een engel met een dode foetus aan mijn hoofd geplakt
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Een van de beste games van het jaar voor mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:19 schreef GlenSpey het volgende:
Is dat Torchlight 2 nog een beetje een aanrader?
En binnenkort officiele mod-support erbij
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wat ik eigenlijk nog langs wil zien komen:
- Renegade Ops (+DLC)
- Trials 2: Second Edition
- Kane & Lynch (1 en 2)
- Inversion
- Death Rally (eerste keer gemist)
- ARMA 2
- Battlestations Midway en Pacific
- Air Conflicts: Pacific Carriers
- Take on Helicopters (+DLC)
- Primal Carnage
En dan te bedenken dat ik al veel teveel heb uitgegeven deze sale
Maar wss wacht ik met bijvoorbeeld ARMA en nog wel wat tot de Spring sale, hopelijk dan met meer korting![]()
![]()
Hoe gift ik mezelf iets? Heb namelijk een Dota key mogen ontvangen van iemand in de vorm vane en gift.
Edit: Heb het al naar mezelf gemaild. Ben benieuwd.
[ Bericht 11% gewijzigd door Quotidien op 01-01-2013 20:17:44 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Eens, maar had um graag met 75% korting gezien.quote:Klopt, hoever ben jij al gekomen dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef JimmyJames het volgende:
Wat ik irritant vind in the binding of isaac is dat je de wiki constant moet raadplegen om te kijken wat een item doet. Dat hadden ze ook gewoon in de game kunnen stoppen. Verder vermaak ik me er wel mee, ben net dood gegaan als een engel met een dode foetus aan mijn hoofd geplakt<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik pak FC3 en AC3 wel mee in de zomer uitverkoop, voor 50% dan waarschijnlijk. Wil het eigenlijk buiten To the Moon hierbij laten. Één dure titel (Anno 2070 bundel a 40 euro) is wel voldoende zo.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik mag al een tijdje niets meer kopen van mezelf in de sale nu. Als ik iets zie, stop ik het in mijn Wishlist voor de Summer Sale en hoop ik dat ik dan meer spaargeld heb.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik ben nog niet verder gekomen dat het vierde level.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Klopt, hoever ben jij al gekomen dan?
Sine mora is trouwens een goede aankoop van me geweest voor een luttele 1,75¤. Het visuele design is echt fantastisch.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
ARMA is al langs gekomenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:54 schreef rubbels het volgende:
Wat ik eigenlijk nog langs wil zien komen:
- Renegade Ops (+DLC)
- Trials 2: Second Edition
- Kane & Lynch (1 en 2)
- Inversion
- Death Rally (eerste keer gemist)
- ARMA 2
- Battlestations Midway en Pacific
- Air Conflicts: Pacific Carriers
- Take on Helicopters (+DLC)
- Primal Carnage
En dan te bedenken dat ik al veel teveel heb uitgegeven deze sale
Maar wss wacht ik met bijvoorbeeld ARMA en nog wel wat tot de Spring sale, hopelijk dan met meer kortingkatten zijn lief![]()
Als 't niet lukt kan ik het je evt. giften, heb er zat overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Quotidien het volgende:
Hoe gift ik mezelf iets? Heb namelijk een Dota key mogen ontvangen van iemand in de vorm vane en gift.
Edit: Heb het al naar mezelf gemaild. Ben benieuwd.katten zijn lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |