Haa dat nummer zat ik ook al steeds te luisteren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Dat nummer van die drugs trip is echt geniaal:
BTW hoezo heb ik maar 1 trip kunnen doen? Ik ben de grot uit en in gegaan maar kan niet meer doen? Liggen de andere pillen ergens anders ofzo?
Ohja en die laatste 3 posts zijn idd origineel![]()
![]()
Ok thanks!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Haa dat nummer zat ik ook al steeds te luisteren.
Na het doen van een paar missies liggen er weer pillen in die schaal volgens mij.
Doe dit trouwens niet na de laatste story missie. Dan is de grot namelijk dichtgegooid met stenen en kom je er niet meer in.quote:
*should have used a rubber.quote:
Waar zou die boot eruit gevaren zijn, dan kan je daar erinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Doe dit trouwens niet na de laatste story missie. Dan is de grot namelijk dichtgegooid met stenen en kom je er niet meer in.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t tof dat je in fc3 zon erg bekend vogeltje hoort, die hoor je ook altijd in burgers zoo (bush).
Dus opgezocht wat het was, deze dus
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om de pirates/privateers af te luisteren!
- At least this isn't the island with the dinosaurs on it!
- This place stinks, let the rebels keep this shithole.
- Soms hoor je ze weleens een boer laten, of beatboxen of klikken met hun tong
Waarom zouden ze dat zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Is t niet gewoon een verwijzing naar Jurassic Park?quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat zeggen
Ze weten dus dat er nog een ander eiland is
waar het niet zo prettig is....
Is dit misschien een hint naar toekomstige DLC
Het is een verwijzing naar Jurassic Park.quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
dat zou wel afbreuk doen aan het spel, een eiland met dino'squote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het zou wel cool zijn, maar bijna onmogelijk om te overleven met T-Rexen en velociraptors alleen al, laat staan alle andere dino's.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou wel afbreuk doen aan het spel, een eiland met dino's
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb sinds een tijdje die sniper signature wapen. Wat een beest is dat ding zegExplosive rounds er in. Twee kogels en een auto ontploft al. Ben nu echt de terrorist aan het uithangen op het tweede eiland. Heb alle torens ingenomen, maar de kampen nog met rust gelaten, zodat er veel vijanden op de been zijn. Laatst reed er een auto die per ongelijk een auto aantikte die scheef op de wegstond, daarna heb ik er een kogel in geramd. Bam, auto ontploft, mensen dood, 120XP er bij. Meesterlijk, vooral als je ziet dat de poppetjes die je overhoop knalt naar achteren vliegen.
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij welke items krijg je die sniper? Letters of the lost of relics ofzo?
quote:The AMR is unlocked when you have found 20 Relics. It is a customized Z93 sniper rifle with a extended magazine and hi-power optics. Additionally, the round it fires is explosive.
Signature weapons must be purchased at full price in a shop.
Remember: this weapon does not have a silencer; If you want stealth, use normal Z93 sniper rifle with silencer mod.
zometeen maar die relics verzamelen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.
Die relics heb je nog wel een keertje binnen. Als ik teveel geld heb koop ik maps, zodat ik weer ruimte in mijn portemonnee hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zometeen maar die relics verzamelen danDie Z93 is leuk, maar ontploffende kogels is nog leuker
ik wil graag die sniper voordat ik alle outposts heb en ik heb nog maar 1 outpost te gaan dus jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die relics heb je nog wel een keertje binnen. Als ik teveel geld heb koop ik maps, zodat ik weer ruimte in mijn portemonnee heben dan komen al die dingen vanzelf op de map te staan. Btw het is ook de Z93, alleen iets aangepast, zie post hier boven.
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat dingquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zometeen maar die relics verzamelen danDie Z93 is leuk, maar ontploffende kogels is nog leuker
Je had outposts over moeten laten, want daarna wordt het zo stil op het eiland. Daarom laat ik het tweede eiland met rust, zodat ik daar nog mooi wat kan uitmoordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil graag die sniper voordat ik alle outposts heb en ik heb nog maar 1 outpost te gaan dus ja
Sneaken is er helemaal af, maar vanaf grote afstand een auto met één kogel (soms, ben er nog niet achter waarom soms één en andere keren twee) een auto opblazen en de poppetjes er omheen weg zien vliegen is ook prachtigquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat ding. Schiet je op iemand en dan ontploft die
YOLO. Gewoon alarm uitzetten en knallen maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat ding. Schiet je op iemand en dan ontploft die
Alarm aan laten en aankomende auto's ook overhoop blazen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
YOLO. Gewoon alarm uitzetten en knallen maar
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alarm aan laten en aankomende auto's ook overhoop blazen!
Moet ik nog testen, die kom je niet zo vaak tegen. Heb nog geen missies gespeeld met het wapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ookontploffen die heavies ook?
die kom je vaak genoeg tegen bij outposts, meerdere zelfsquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet ik nog testen, die kom je niet zo vaak tegen. Heb nog geen missies gespeeld met het wapen.
Ik blijf nog even van outposts af aangezien ik ze niet wil innemen, maar kan er uiteraard altijd wel keer één heavy voor de lol overhoop schieten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kom je vaak genoeg tegen bij outposts, meerdere zelfs
ik neem al die outposts maar in voordat ik het spel uitspeel, anders maak ik die sowieso niet afquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik blijf nog even van outposts af aangezien ik ze niet wil innemen, maar kan er uiteraard altijd wel keer één heavy voor de lol overhoop schieten.
Dit is de tweede keer dat ik het spel speel en ik wil nog wat actie op het tweede eiland houden. Ook leuker als je na het verhaal nog wat wil rond trekken om bepaalde dingen te openen en je soms nog iemand tegen komt waar je een mes in kan zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik neem al die outposts maar in voordat ik het spel uitspeel, anders maak ik die sowieso niet af
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Waar zou die boot eruit gevaren zijn, dan kan je daar erin
Een keer zat ik pirates te besluipen, rent er opeens eentje naar me toe (die mij nieteens zietquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om de pirates/privateers af te luisteren!
- This place stinks, let the rebels keep this shithole.
- Soms hoor je ze weleens een boer laten, of beatboxen of klikken met hun tong
dat pissen was me ook opgevallen, gast moest nodig, heb 5 minuten staan wachten tot ie klaar was, maar na 5 minuten stond ie nog steeds te zeiken, toen ben ik verder gelopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Een keer zat ik pirates te besluipen, rent er opeens eentje naar me toe (die mij nieteens ziet). Gaat-ie voor me z'n blaas lopen legen. Er kwamen dikke stralen zeik uit! 't Leek wel een douchekop. Toen djoekte ik 'm met m'n Japanese Tanto.
Je vergat de autoquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Poll: Engste/gevaarlijkste/irritantste dier uit Far Cry 3
• Haai
• Tijger
• Luipaard
• Krokodil
• Beer
• Komodovaraan
• Kasuaris
• Honden/dingo's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hahaha, klinkt nergens naar neequote:
daar zijn 3 antwoorden mogelijk: gevaarlijkste is imho tijger/haai (land/water)quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Poll: Engste/gevaarlijkste/irritantste dier uit Far Cry 3
• Haai
• Tijger
• Luipaard
• Krokodil
• Beer
• Komodovaraan
• Kasuaris
• Honden/dingo's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Fick dich!quote:
het moet natuurlijk wel leuk blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ik deze filmpjes zo zie lijkt het bijna onmogelijk om zonder dood of voor eeuwig zwaar gewond te zijn van een aanval van deze dieren te ontkomen
ik hoop al enige tijd een leopard tegen het lijf te lopen... ik heb nog 1 skin nodig voor een grote naaldenkitquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er zitten wel veel varkens in het spel
Haha, geniaal man, elke keer weer dezelfde voice-over hé. Ze hadden Campino moeten kiezen, van Die Toten Hosen.quote:
nice, ga ik zeker uitproberen als ik hem heb uitgespeeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Wist niet dat je Far Cry 3 ook kon modden: http://farcry.nexusmods.com/
Mss een ideetje om deze in de OP te zetten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Wist niet dat je Far Cry 3 ook kon modden: http://farcry.nexusmods.com/
is dat ingame? eerste filmpjequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Mark94 het volgende:
Dat is die lost Hollywood star met zand tot z'n hoofd die op de box-art staat (niet allemaal). In 't spel kun je 'm ook trouwens vinden. Zie je zo'n hoofd net boven het zand uitsteken.
Die dans is het mooiste van het spel.![]()
Nee, is een kleine webserie.quote:
ow dacht al; 'shit wat een graphics, lijkt net echt'quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, is een kleine webserie.
Staat wel in de OP
Is trouwens wel de acteur die Vaas speelt in de game
Daarom had ik het ook gepost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, is een kleine webserie.
Staat wel in de OP
Is trouwens wel de acteur die Vaas speelt in de game
Hahaha, beetje ruimte houden voor nieuwe ontwikkelingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow dacht al; 'shit wat een graphics, lijkt net echt'
SPOILER: mogelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens liep hij daarna dood leuk vast![]()
Ik ook (1000G/1000G).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Uitgespeeld![]()
Maar wat een geniaal spel
Op het irritante her-spawning van de "piraten" in Far Cry 2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef janrad het volgende:
Farcry 3 is naar mijn mening hopeloos saai en eentonig. Naast het spelen van het verhaal is er niets bijzonders te beleven aan farcry 3. Bij Farcry 2 had je tenminste nog verschillende missies en kon je de boel echt in brand steken en opblazen. Farcry kent alleen saaie en repeterende side missions werkelijk niets aan. Waardeloze game maar dat is mijn mening.
typische Ubisoft game by committee imho. Eerst worden de gameplay elementen geiventariseerd en vervolgens gaan verschillende teams die uitwerken. Maar het blijven zo allemaal losse dingetjes die gescheiden zijn van het verhaal (taak van een ander team ongetwijfeld), en zichzelf eindeloos repeteren. Het ontbreekt aan een duidelijke auteur. En dat blijkt ook wel, want ik heb hem zojuist uitgespeeld (ziekelijk lange credits trouwens, beetje vervelend zelfs), en ik was toevallig gespoilerd met de bedoeling van het verhaal, maar dat blijkt echt nergens uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef janrad het volgende:
Farcry 3 is naar mijn mening hopeloos saai en eentonig. Naast het spelen van het verhaal is er niets bijzonders te beleven aan farcry 3. Bij Farcry 2 had je tenminste nog verschillende missies en kon je de boel echt in brand steken en opblazen. Farcry kent alleen saaie en repeterende side missions werkelijk niets aan. Waardeloze game maar dat is mijn mening.
Borderlands 2 is voor mij de game van het jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik voordat ik het hele eerste eiland had verkend. Bazenwapen! Sowieso, als ik een toren heb 'veroverd', verzamel ik eerst alle relics en letters.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.
Edit:
Bij de 20 relics dus,
[ afbeelding ]
[..]
Die SMG bedoelde ik iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Sneaken is er helemaal af, maar vanaf grote afstand een auto met één kogel (soms, ben er nog niet achter waarom soms één en andere keren twee) een auto opblazen en de poppetjes er omheen weg zien vliegen is ook prachtig
Tevens zag ik dat er nog een mooie silent assault wapen te behalen is. Past mooi bij het volgende wapen:
[ afbeelding ]
Silent SMG
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Mark94 het volgende:
Dat is die lost Hollywood star met zand tot z'n hoofd die op de box-art staat (niet allemaal). In 't spel kun je 'm ook trouwens vinden. Zie je zo'n hoofd net boven het zand uitsteken.
Die dans is het mooiste van het spel.![]()
zal wel een van de vele bugs en glitches zijn. Erg jammer wel, net als het gehaaste einde, dat hadden ze wat mij betreft wel wat kunnen rekkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaan
-edit-
Kwartet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vond het wel heel jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat baasBlitzkrieeeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaan
-edit-
Kwartet
Nee, dat is juist een easteregg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel een van de vele bugs en glitches zijn. Erg jammer wel, net als het gehaaste einde, dat hadden ze wat mij betreft wel wat kunnen rekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
In het hele spel zijn er maar een stuk of 4 a 5 die me tijdens het zwemmen aanvielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Krokos zijn veruit de engste dieren. Ik zie die kutbeesten nooit. + de eerste keer dat ik een krokodil tegen kwam was traumatisch
Ik was bij een missie en had em al zowat gehaald. Er kwamen nog een paar autos met piraten. Ik vluchtte een steiger op en vanaf daar maakte ik ze allemaal af. Op een piraat nahij gooide en granaat en ik zag em neerkomen. Achter mij was dus water met na 1m ofzo land. Dus ik duik ninja style van die steiger af. Instantly een krokodil aan mijn arm. Toen ging ik dood
piste bijna in mijn broek
zelfs met een goed gerichte headshot met een silenced sniper zijn ze niet in 1x neer te halenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Beren, vooral in het begin, niet neer te krijgen.
Die lijken toch totaal niet op schapenquote:
Als er water in zit lijkt het me wel. Zal wel diep genoeg zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef huhuhuhu het volgende:
Weet iemand hoe je in dat grote ronde ravijn komt? Op het bovenste eiland. Of kun je gewoon 80m naar beneden springen zonder dood te gaan
Als je op de PS3 of 360 speeltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef huhuhuhu het volgende:
Weet iemand hoe je in dat grote ronde ravijn komt? Op het bovenste eiland. Of kun je gewoon 80m naar beneden springen zonder dood te gaan
Ja, daar zit zelfs een achievement aan vast. Wel het hoogste plekje opzoeken inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef huhuhuhu het volgende:
wordt alleen maar vetterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:46 schreef sinepedraap het volgende:
Die paddotripDat je die shrooms moest vinden voor dat zieke meisje
Vind het verder een beetje saai alleen
welke missie ben je nu dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind die story missions maar zuigen, daardoor zit ik lang vast op t eerste eiland.. Zon leeg eiland wordt toch wel saaiIk mis nu alleen nog wat rare items, de rest heb ik laatst bij elkaar gejaagd
Je kunt het!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef huhuhuhu het volgende:
Ooooh, mooizo. Ik durfde het niet aan om te springen
Die missie die begint in Bad town, dat je die gast in de rijstvelden moet redden (voor bewijs van iets), terwijl ie continue recht naar de piraten toe rentquote:
dan ben je nog niet eens op een kwartquote:Op zondag 6 januari 2013 13:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die missie die begint in Bad town, dat je die gast in de rijstvelden moet redden (voor bewijs van iets), terwijl ie continue recht naar de piraten toe rent
Ik heb de missie al een keer voltooid, maar toen heeft mn xbox het niet goed opgeslagen
Godquote:Op zondag 6 januari 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je nog niet eens op een kwartdaar is het nog redelijk saai ja, het wordt nog zo veel beter
na de missies met die CIA gast ga je daarheen, ongeveer op de helft denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
GodMoet ik ook nog lang wachten voor het tweede eiland bereikbaar wordt dan?
er staat een mounted gun daar hequote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef n8n het volgende:
Gvd dat stuk bij dat vliegtuig te veel chaos. Willis sterft 1000x, 4 heavvies tegelijk van 2 kanten. Kan die shit niet handelen
Dat weet ik maar die beslaat maar de helft. Daarnaast was ik aan het herladen en tijdens dat tergende proces (rocket launcher) kon ik niet interactenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast op het 1e eiland alle Outposts, Deer Quests e.d. voltooid en mijn portemonnee en ammo pouches ge-upgrade.
Tijd voor het 2e eiland!
Ja, moet je de verhaallijn doorlopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb iets aparts ontdekt.
Als je richting het eiland gaat rechtsboven op de kaart, kom je ergens een kite tegen.
Die kite nam ik om op het eiland te komen.
Zodra ik boven het eiland vloog kon ik niet meer sturen en ging de kite recht op de grond af.
Ik heb het eiland helemaal bekeken, en er zitten ten eerste HEEL veel enemy's (ookal heb ik de hele bovenste map bevrijd), en daarnaast kan je NIET in het complex komen wat er staat.
Iemand enig idee hoe ik er in kom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:17 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja, moet je de verhaallijn doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 22:10:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wtf.. poker
waar zit de skip knop
[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 08-01-2013 01:07:07 ]
op ps3 R1 en dat normaal gesproken de schietknop, staat ook (dacht rechts) in beeld tijdens het spelenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:43 schreef mschol het volgende:
wat een jerk die jasonBen met dat poker gewoon meteen all-in gegaan, maakt dus geen moer uit wat je doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wtf.. poker
waar zit de skip knop![]()
skip, middle mouse button.. greyed outquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:18 schreef n8n het volgende:
[..]
op ps3 R1 en dat normaal gesproken de schietknop, staat ook (dacht rechts) in beeld tijdens het spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 20:20:23 ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Mark94 het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is en ik heb schijnbaar ook niet opgelet tijdens het spelen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 20:25:05 ]
Gefeliciteerd met je eerste post en nog vele jaren toegewenst op Fok!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef judikaceci het volgende:
Ik weet dat dit waarschijnlijk werd gezegd een heleboel keer, maar FarCry 3 is gewoon geweldig! De eerste en tweede versie waren geweldig, maar deze heeft veel meer actie.
P.S. Ik verontschuldig me voor mijn slechte nederlandse taal, ik ben momenteel bestuderen en hopen snel beter in.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Mark94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:48 schreef -CRASH- het volgende:
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Die zit waarschijnlijk ondergronds, probeer eens te kijken bij dat zwarte stipje in de richting waar je heen 'kijkt'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb problemen met het vinden van deze relic:
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen.quote:
Daar ben ik al geweest, maar daar zit niks meer. Ik kan daar ook niet verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk ondergronds, probeer eens te kijken bij dat zwarte stipje in de richting waar je heen 'kijkt'
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk ondergronds, probeer eens te kijken bij dat zwarte stipje in de richting waar je heen 'kijkt'
Als je in de map de locatie van de relic markeert, zie je in het spel hoeveel meter je er vanaf zit, maar ook of dat aantal meters hoger of juist lager ligt (pijltje omhoog of omlaag)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest, maar daar zit niks meer. Ik kan daar ook niet verder.
Granaatwerper.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
En ik ben nu bij een dichte deur dat toegang geeft tot een oud Japans bunker. Hoe kom ik daar binnen?
Werkt niet. Wel bij die oude Mayaruines waarbij je zo'n rond teken in de deur ziet.quote:
Ik herinner me dat ik bij zo'n "maya ruïne" met een mes takken bij een ingang moest weghakken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Werkt niet. Wel bij die oude Mayaruines waarbij je zo'n rond teken in de deur ziet.
Deur in kwestie:
[ afbeelding ]
Ja, maar die hangen hier nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik bij zo'n "maya ruïne" met een mes takken bij een ingang moest weghakken.
Dat is wel heel erg uit de buurt.quote:
Hoe bedoel je? Die deur is waar dat bolletje isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg uit de buurt.
Dat is niet van de story linequote:
Oh. Ik heb nog nooit zo'n missie gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is niet van de story line
Die deur hoort bij de Lost Expedition missie(s)
Welke versie heb je gekochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Ik heb nog nooit zo'n missie gehad.
'Gekocht' is het betere woordquote:
Skyrim heb ik gelijk gekochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind sowieso dat je echt goede games gewoon moet kopen.
Zo heb ik Skyrim eerst gedownload omdat het me niks leek, maar later toch gekocht.
Skyrim liep bij mij alleen maar vast, heb ik vrij snel verkocht. Wel jammer want het zag er allemaal wel prachtig uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Skyrim heb ik gelijk gekocht
Heb daar toch wel 250+ uur inzitten.
dat heb ik ook gehad met de legale versiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
'Gekocht' is het betere woord![]()
En nu zit er een onzichtbare pirate vast in de rotsen die ik niet kan raken
heb je wel die herlaadt en heal skills dat maakt iets verschilquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb gister nog een beetje gespeeld
Ben nu op het 2e eiland. Maar ik moet nog al die rode vlaggen uitschakelenHeb nu pas 12 radiotorens ook en zo nog
Het spel is zeker vet, maar het herladen en het helen duurt tergend lang, soms heb je er gewoon niet eens de tijd voor en ga je 5x achter elkaar dood, zelfs na je checkpoint![]()
Dat monster was wel gay hoor, in die tempel met die vuurogen.
Vraag me af hoe ik al die rode vlaggen ga uitschakelen. Denk eerst het alarm kapotschieten of zo met sniper. Dat die rode mannetjes wegblijven. Maar soms heb je meerdere alarmen dus nog ff kijken of dat werkt.
motoren ja maar zonder quick travel was ik er na 1 dag mee gestopt, je kan ook kiezen het niet te gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef janrad het volgende:
Het snel reizen in Farcry hadden ze er van mij uit mogen halen, het is veel leuker om overal met auto's en quads naar toe te scheuren. Het was nog mooier geweest als ze er motorren bij hadden gedaan.
die kampen veroveren is echt verschrikkelijk makkelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ben nu op het 2e eiland. Maar ik moet nog al die rode vlaggen uitschakelenHeb nu pas 12 radiotorens ook en zo nog
Het spel is zeker vet, maar het herladen en het helen duurt tergend lang, soms heb je er gewoon niet eens de tijd voor en ga je 5x achter elkaar dood, zelfs na je checkpoint![]()
Vraag me af hoe ik al die rode vlaggen ga uitschakelen. Denk eerst het alarm kapotschieten of zo met sniper. Dat die rode mannetjes wegblijven. Maar soms heb je meerdere alarmen dus nog ff kijken of dat werkt.
ik vond dat stuk waar je naar die helikopter moest wel echt rotquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kampen veroveren is echt verschrikkelijk makkelijk
Ik snap zijn klachten ook niet echt. Kampen veroveren is echt tering makkelijk. Soms is het toestaan van hulptroepen juist leuk, zodat het iets moeilijker wordt. Tevens speel ik op moeilijkste niveau en zelfs dan ga ik amper dood. Hij zal wel tering slecht zijn in mikkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel medium op een console en knijp soms flink mn billen samen. is wel de eerste fps die ik speelquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik snap zijn klachten ook niet echt. Kampen veroveren is echt tering makkelijk. Soms is het toestaan van hulptroepen juist leuk, zodat het iets moeilijker wordt. Tevens speel ik op moeilijkste niveau en zelfs dan ga ik amper dood. Hij zal wel tering slecht zijn in mikken
je moet ook geen shooters op console spelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef n8n het volgende:
[..]
ik speel medium op een console en knijp soms flink mn billen samen. is wel de eerste fps die ik speel
heb toch niks andersquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet ook geen shooters op console spelen
koop pcquote:
Gekke swa, je speelt vast op de console?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
alleen deze nog mocht je die niet hebben, upgrade versies van de huidige wapensquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gekke swa, je speelt vast op de console?
Ik zou graag een moeilijkheidsgraad extra erbij willen hebben zelfs. Eentje waar je met 1 hit doodgaat ofzo. Ik ga nauwelijks dood en zie het zelfs als een chore om dit spel uit te spelen.
Ik kom bijna bij het 2de eiland aan en heb zelfs de beste wapens al. (stiekem hoop ik dat er wapens toegevoegd worden bij t 2de eiland? Anders snap ik t hele nut van dat 2de eiland niet als ik alles al heb zowat)
dit dus, far cry 2 was veel beter qua wapens verkrijgen, je kon niet eens alles krijgen tenzij je verder in het spel was, ook ging je vrij snel dood, op moeilijk tenminstequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou graag een moeilijkheidsgraad extra erbij willen hebben zelfs. Eentje waar je met 1 hit doodgaat ofzo. Ik ga nauwelijks dood en zie het zelfs als een chore om dit spel uit te spelen.
Ik kom bijna bij het 2de eiland aan en heb zelfs de beste wapens al. (stiekem hoop ik dat er wapens toegevoegd worden bij t 2de eiland? Anders snap ik t hele nut van dat 2de eiland niet als ik alles al heb zowat)
Als je jaren op de pc speelt en dan naar console gaatquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je dus nooit een goeie game ervaring
er komen wel wapens bij ja op het tweede eiland, SPASquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
vermaak me primaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je dus nooit een goeie game ervaring
Nice!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er komen wel wapens bij ja op het tweede eiland, SPAS
Als je een tijger/ beer vrij laat of naar het kamp toe lokt, hoef je al helemaal niks te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik snap zijn klachten ook niet echt. Kampen veroveren is echt tering makkelijk. Soms is het toestaan van hulptroepen juist leuk, zodat het iets moeilijker wordt. Tevens speel ik op moeilijkste niveau en zelfs dan ga ik amper dood. Hij zal wel tering slecht zijn in mikken
Na bijna 30 uur speeltijd zit ik pas op 45% van het spel en ik wil even op mijn woorden terugkomen dat ik het spel niets aan vond. Farcry 3 heeft gewoon tijd nodig dat is alles want ik begin er nu toch wel erg van onder de indruk te raken. De omgevingen zijn prachtig en het is genieten om zo maar piraten die langs rijden te overvallen. Soms vliegt de hele zooi in de fik en moet ik maken dat ik weg kom om niet zelf in de fik te gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef janrad het volgende:
Wrom nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet ook geen shooters op console spelen
controller is bagger vergeleken met muisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
ja, dat spel is echt oneindig lang volgens mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Skyrim heb ik gelijk gekocht
Heb daar toch wel 250+ uur inzitten.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef janrad het volgende:
Sommige missies snap ik niet, zoals deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Maar wat hebben dat soort korte missies nou voor toegevoegde waarde aan het spel ? Dat vind ik dan toch weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
ik speelde farcry op de pc met een controllerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
controller is bagger vergeleken met muis
meestal zijn missies onderverdeeld in korte stukjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Maar wat hebben dat soort korte missies nou voor toegevoegde waarde aan het spel ? Dat vind ik dan toch weer jammer.
Goeien garp.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef Zolder het volgende:
Heb hem net uitgespeeld, en wow, wat een verhaal. Puntje van mn stoel.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Inmiddels uitgespeeld, op een stuk of 6 radiotowers en al die rode vlaggen na dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:19 schreef sinepedraap het volgende:
ConsolesLeuk voor 12 jarige kinderen
quote:Echt een mega vet verhaal, zelden dat een spel zoveel indruk op me gemaakt heeft.
Wat is dit voor lap tekst? Wat was er niet vet aan dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:36 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien dat het zo nog iets geworden was:
http://kotaku.com/5967703(...)ar-cry-3s-dumb-story
Maar het verhaal is nu echt megadom, en de reden waarom dit absoluut geen goty is.
Heb je het spel uberhaupt gespeeld? En sinds wanneer mogen mensen niet meer een eigen mening hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:36 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien dat het zo nog iets geworden was:
http://kotaku.com/5967703(...)ar-cry-3s-dumb-story
Maar het verhaal is nu echt megadom, en de reden waarom dit absoluut geen goty is.
Je hebt tijdens het spel gewoon een tutorial met hoe je die vaardigheden kunt upgraden, eerder domheid van je zelf dan van het spel. Leuke van een spel als dit is dat je zelf kunt bepalen wat je wilt doen; even jagen, dan weer dit, dan weer dat en dan weer verder met het verhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels uitgespeeld, op een stuk of 6 radiotowers en al die rode vlaggen na dan.
Nee PC gewoon natuurlijk. ConsolesLeuk voor 12 jarige kinderen die willen racen meer niet.
Maar ik moest even ontdekken dat je allemaal dingen kan upgraden en zo, en dieren slachten om zo meer wapens en health en zo mee te nemen. Had het verhaal uitgespeeld met maar 4 balkjes health of zo![]()
Dat is 't lastige bij zulke spellen je weet nooit wat je eerst moet doen. Maar ja had dus weinig health en weinig XP dus ja speelde de eind missies nog alsof ik een beginner was, vandaar dat ik snel dood ging. Moet wel zeggen dat het al snel beter ging idd. En met wapen upgrades en zo is het al helemaal easy.
Echt een mega vet verhaal, zelden dat een spel zoveel indruk op me gemaakt heeft.
Binnenkort maar weer ff een beetje jagen met pimp wapens, is dat ook gelijk veel vetter. Lekker wilde dieren sniperen en die rode ventjes ook nog ff poppen
Ja I know maar ik ben niet meer zo'n pro-gamer. Moet altijd even inkomen. En was ook onbekend met Far Cry. Maar snap nu helemaal hoe het werkt hoor. Ja je kan idd het beste eerst die radiotorens doen, krijg je gratis wapens, in het begin was ook al m'n geld op aan wapens en zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je hebt tijdens het spel gewoon een tutorial met hoe je die vaardigheden kunt upgraden, eerder domheid van je zelf dan van het spel. Leuke van een spel als dit is dat je zelf kunt bepalen wat je wilt doen; even jagen, dan weer dit, dan weer dat en dan weer verder met het verhaal.
Signature wapens zijn echt geweldig trouwens !
Ja hoor, mensen hebben het recht op een inferieure mening.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:28 schreef Slickk het volgende:
Heb je het spel uberhaupt gespeeld? En sinds wanneer mogen mensen niet meer een eigen mening hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Volwassen opmerking heur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:19 schreef sinepedraap het volgende:
Nee PC gewoon natuurlijk. ConsolesLeuk voor 12 jarige kinderen die willen racen meer niet.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, mensen hebben het recht op een inferieure mening.
En natuurlijk heb ik het spel uitgespeeld. Goede verhalen in games dit jaar waren onder andere Spec Ops The Line, The Walking Dead, Catherine en Thirty Flights of Loving (voor zoiets korts),
Geen goed verhaal wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een mooi gaaf nummer dit
Mijn nieuwe ondertitel
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]Me 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 11:02:19 ]
pas op het allerlaatst, 2 keuzes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef janrad het volgende:
Spoilers maar niet gelezen want ik ben nog lang niet uitgespeeld maar er zijn dus meerdere eindes aan het spel ?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
pas op het allerlaatst, 2 keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Dezen spel is GOTYquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Mark94 het volgende:
Heb ik 119 van de 120 relics, is de laatste relic niet meer te vinden op de map. Schijnbaar is het een relic uit de cave van dokter paddo.![]()
Wat is dezen spel.
Klopt. Maar dit soort kleine dingen hadden ze wel anders kunnen doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dezen spel is GOTY
Het gaat toch in de eerste plaats om de speel ervaring...
En die is super....
Alleen wel jammer dat die sniper geen silencer heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
JC2 ken ik niet eensook maar ff benedenladen dan als die aan te raden is
Hou van freeroamen.
Heb trouwens echt dikke wapens, die specials die je krijgtOf signature wapens.
Heb nu een Ace assault rifle met extended mag en optic scope en paintjobs
Zo'n de Vector .45 signature met silencer extended mag en optic scope en paintjobs
De MKG met extended mag, optic scope en paintjobs
En m'n favoriet, de 3e (laatste denk ik) sniper, met silencer, extended mag, paintjob en die pro scope
Dat ding is echt ziek, pop je beren gewoon in 1 keer mee en zo. Ook heerlijk om die mensen uit te schakelen 1 voor 1 met dat ding, wat een wapen![]()
Moet nu alleen nog het 2e eiland opruimen en dan is het echt uit met de pret
Je hebt de Cannon revolver en Bull shotgun (Signature Weapons) zeker nog niet uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
Hou van freeroamen.
Heb trouwens echt dikke wapens, die specials die je krijgtOf signature wapens.
Heb nu een Ace assault rifle met extended mag en optic scope en paintjobs
Zo'n de Vector .45 signature met silencer extended mag en optic scope en paintjobs
De MKG met extended mag, optic scope en paintjobs
En m'n favoriet, de 3e (laatste denk ik) sniper, met silencer, extended mag, paintjob en die pro scope
Dat ding is echt ziek, pop je beren gewoon in 1 keer mee en zo. Ook heerlijk om die mensen uit te schakelen 1 voor 1 met dat ding, wat een wapen![]()
Moet nu alleen nog het 2e eiland opruimen en dan is het echt uit met de pret
Legervliegtuigen kapen in de woestijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
JC2 was ook veel langer qua verhaal, alleen een heel slecht verhaalen minder mogelijkheden qua skills en craften enzo. En het rijden vond ik echt drie keer niks in JC2
zeker aan te raden. Veel humor, heel veel over the top actie en een debiel verhaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
Hou van freeroamen.
en een ziek grote mapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker aan te raden. Veel humor, heel veel over the top actie en een debiel verhaal
met die grappelhook kon je erg leuke dingen doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en een ziek grote map
vond m alleen wel snel saai worden.
een water toren toevallig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Fukushima het volgende:
JC2 heb ik voor 99,95% compleet, de laatste 0,05% is niet mogelijk vanwege een bug
checkquote:
Dan vind ik deze beter. De soundtrack tijdens de wiet missie. Jammer dat je deze missie niet kan over doen ik heb me toen aardig vermaakt. Ik mis gewoon de optie om bepaalde missie's nog keer te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het blijft een mooi gaaf nummer dit
Map Editor:quote:Fixed several crashes
- Fixed bug where user was unable to jump on certain surfaces
- Fixed bug where players could become invisible
- Fixed bug with 3D weapon images in Decoding menu
- Fixed bug where weapons could disappear after completing objectives in Co-op
- Fixed bug where users could get stuck in Loadout screen in Co-op
- Removed “Reloading” shout after user shoots the bow
- Fixed issue with overlapping UI elements when playing split-screen
- Fixed bug where split-screen users could get stuck in black screen after a cinematic
- Parties will no longer be allowed to numerically unbalance games
- Improved and fixed several issues with host migration
- Connection degradation will now properly trigger a host migration
- Fixed several bugs with Loadout menu
- Fixed bug that could display a profile restriction message when trying to join a lobby
- Fixed bug where users could get stuck in 3rd person in Custom games
- Fixed bug with Flamethrower not doing any damage in certain circumstances
- Fixed bug where “Player is on the way” tag could stick to downed players
- Fixed bug where clients could remain on black screen if host left the game
- Fixed bug where Fire Arrows did not do fire damage
- Fixed bug where Long Distance Kill was not awarded
- Fixed bug where Tag Assist was not awarded
- Fixed bug where Killcam wasn’t shown in certain circumstances
- Fixed bug where Survival Instinct was not cancelled properly
- Fixed bug where Psych gas could get dropped in the wrong place
- Fixed bug where Psych gas could affect players outside of the deployment area
- Fixed bug where users could get stuck when killed by Poison gas
- Fixed bug where other player’s footstep sounds sometimes did not play behind you
- Fixed bug where sound could get muffled when being revived
- Fixed bug where user could get de-synced if killed in mid-air
Single Player fixes for the patchquote:- Added information for Player Map playlists
- Improved available space for Player map names in lobby
- Fixed bug where User made maps wasn’t downloaded properly in lobby
- Fixed bug that made the user stuck when igniting Firestorm nodes on certain maps
quote:- Fixed issue with accessing the camera and the throwing rocks.
- Fixed issue with accessing weapons. The user weapon inventory will be restored as soon by entering in a safehouse or by fast travelling.
- Users that have miss the Relic located in Dr. Earnhardt cave will have the relic recover.
- Fixed the bug with the weapon models staying on screen / stuck on the character arm.
- The leaderboard is now updating correctly even after if the user is disconnecting/reconnecting the ethernet cable
- The objective is now properly updated after Jason burns the weed fields.
- New options the hide the HUD are now available in the option menu.
- Add support for downloadable content.
- Fixed the issue when the user was becoming invincible after failing mission ‘Black Gold’ several times.
- The Phonecall from Hurk (ULC missions) is no longer overlapping the brief of the ‘Piece of the past’ mission.
- Fixed the game crashes happening when the user reconnect to Ubisoft servers using an account that has unlocked any MP item.
- Fixed the issue when Sam was no longer in the jeep’s turret after placing two bomb and being kill several time in ‘Black Gold’ mission.
- Sam is no longer getting stuck when the user destroy an enemy car.
- Fixed the buttons issue related to the Lefty Stick Controls scheme.
Lekker nummertje idd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Dan vind ik deze beter. De soundtrack tijdens de wiet missie. Jammer dat je deze missie niet kan over doen ik heb me toen aardig vermaakt. Ik mis gewoon de optie om bepaalde missie's nog keer te doen.
Gewoon wat van die jacht-opdrachten doen , beren zitten meestal in grotten.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Dingopelts nodig, maar ik zie alleen herten op de plek waar dingo's horen te zijn![]()
En ik heb ook boarpelts nodig om meer ammo te kunnen dragen, maar die kom ik nooit tegen
boars zijn er echt in overvloed, net als varkensquote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Dingopelts nodig, maar ik zie alleen herten op de plek waar dingo's horen te zijn![]()
En ik heb ook boarpelts nodig om meer ammo te kunnen dragen, maar die kom ik nooit tegen
Dan doe mij deze maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Dan vind ik deze beter. De soundtrack tijdens de wiet missie. Jammer dat je deze missie niet kan over doen ik heb me toen aardig vermaakt. Ik mis gewoon de optie om bepaalde missie's nog keer te doen.
Ok. En ik zei boar, geen bearquote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon wat van die jacht-opdrachten doen , beren zitten meestal in grotten.
Door die opdrachten te doen , had ik voordat ik op het 2e eiland kwam al m'n bags , wallets en zo op max
Heb anders nog heel weinig boars gezien, en dat is irritant omdat ik steeds op m'n ammo moet lettenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
boars zijn er echt in overvloed, net als varkens
dingo's heb ik ook even naar moeten zoeken..
ohquote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. En ik zei boar, geen bear
[..]
Wees blij voor je het weet zijn de kampen opquote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
![]()
De laatste soldaat die ik moet vermoorden om een kamp in te kunnen nemen, is onzichtbaar en zit vast in een rots. Ik kan hem niet raken maar hij mij wel.
Ik heb er pas 4 van de 34 bevrijdquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Wees blij voor je het weet zijn de kampen op
sidderaal?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
En nu snipe ik wat pirates van een afstand, ik gooi wat molotovs voor verwarring en maak dan een omtrekkende beweging om ze van achteren aan te vallen, killt een witte tijger me vervolgens
Heb nu wel voor het eerst een sidderaal gezien (en gevoeld)
SPOILER: laastemissieverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
geweldig spel hequote:Op woensdag 16 januari 2013 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
Lachen hoe ik Nat's Repair heb veroverd. Ik ging via het strand, onderwijl 2 pirates vermoord met 2 takedowns, en ik kies positie op een rots. Ik heb die snipergeweer met explosieve kogels, dus ik richt op een explosievenvat. Handig was dat er in de buurt een stuk of 5 pirates stonden. BAM! Allemaal uitgeschakeld. Toen kwam ik erachter dat de deur van een dierenkooi dat daar ook stond, was opengevlogen door de explosie. Dus de beer die toen ontsnapte moordde de rest van het kamp uit
Met 1 kogel een kamp uitgeschakeld....de enige manier hoe ik dat kan overtreffen is door de pirates uit te schakelen dmv takedowns, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren
Heb eindelijk 2 everzwijnen weten te killen, (en daarna die gnoe's), dus ik kan een goede hoeveelheid ammo meeslepen. Nu nog die dingo's vinden en de jachtquests afmaken!
Ik zit al bijna 6 uur achtermekaar te gamen
Ze zitten redelijk diep in het water.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ik heb alles al gehaald in de story maar zo één ben ik nog nooit tegengekomen.
Idd. Ik heb nu alle masten van het eerste eiland ontdekt, en alle kampen veroverd. Vanavond ga ik alle sidequests doen en alle relics en letters ontdekken, en dan verder met de storylinequote:
Ik ga ze morgenavond even opzoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze zitten redelijk diep in het water.
[..]
Idd. Ik heb nu alle masten van het eerste eiland ontdekt, en alle kampen veroverd. Vanavond ga ik alle sidequests doen en alle relics en letters ontdekken, en dan verder met de storyline
Ik heb die DeLuxe Edition gekocht (ook te downloaden als DLC), daar zitten 4 extra beesten bij; waaronder Tasmanian Devilsquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef Mark94 het volgende:
Ik ga die rare animals nog allemaal even op zoeken (als dat nog kan?) en ze dan alleen met een mes proberen te doden.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb die DeLuxe Edition gekocht (ook te downloaden als DLC), daar zitten 4 extra beesten bij; waaronder Tasmanian Devils
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 12:02:56 ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Mark94 het volgende:
[..]beren jagen met mijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Mark94 het volgende:
[..]Ik ben nog niet op het 2e eiland geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ligt het aan mij of spreken de eilanders Brits-engels?Children of the night. What music they make.
De PS3 DLCquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef mschol het volgende:
ik heb de reguliere editie met de lost expeditions DLC.. volgens mij zijn er nog meer dlc, maar kan je die alleen krijgen als je de Insane editie koopt
Nee dat zit nog op het eerste eiland van Vaas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op het 2e eiland geweest.
En ligt het aan mij of spreken de eilanders Brits-engels?
Oh dat mijnenveld bedoel je, dat die eilanders erdoorheen moeten rennen. Dat is ook gejat van de film Die xue jie touquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Nee dat zit nog op het eerste eiland van Vaas.
En ik heb eigenlijk niet op hun uitspraak gelet. Wel valt me op dat zinnen van de terrorists uit Rainbow Six: Vegas 2 ook gebruikt worden door de pirates in Far Cry 3. 't Is ook allebei Ubisoft.
Net zoals die torens die je moet veroveren, wat weer uit Assassin's Creed is, ook van Ubi.
Ja dat bedoel ik. Ik had de missie bij dat stuk verneust. Ik had de helicopter namelijk al kapot gemaakt voordat je dat stuk met Hoyt kreeg. Ik wist van te voren al dat hij met dat ding zou gaan vluchten. Hij vloog in die cutscene dus weg in een ontzichtbare helicopter. Je zag toen zwevende, zittende poppetjes door de lucht bewegen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh dat mijnenveld bedoel je, dat die eilanders erdoorheen moeten rennen. Dat is ook gejat van de film Die xue jie tou
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik had de missie bij dat stuk verneust. Ik had de helicopter namelijk al kapot gemaakt voordat je dat stuk met Hoyt kreeg. Ik wist van te voren al dat hij met dat ding zou gaan vluchten. Hij vloog in die cutscene dus weg in een ontzichtbare helicopter. Je zag toen zwevende, zittende poppetjes door de lucht bewegen.![]()
Wat nog grappiger is, is hoe ik die helicopter sloopte. Ik sloeg met de machete (had toen nog geen Tanto) tegen de staart en toen ik tien keer sloeg met dat ding ontplofte-ie. Hoe fake.quote:
Jep. Maar dat is ook niet zo raar, want het fictieve eiland (Rook Islands) ligt in de buurt van Australië.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op het 2e eiland geweest.
En ligt het aan mij of spreken de eilanders Brits-engels?
Zou iemand een echte wereldmap kunnen maken met daarop ook de Far Cry 3 eilanden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jep. Maar dat is ook niet zo raar, want het fictieve eiland (Rook Islands) ligt in de buurt van Australië.
Het zou ergens tussen Thailand en Papoea Nieuw Guinea moeten liggen, maar de exacte coördinaten zijn niet bekend. Lijkt me dus een onmogelijke opgavequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Zou iemand een echte wereldmap kunnen maken met daarop ook de Far Cry 3 eilanden?
Misschien is het hier op gebaseerd. Het ligt in de Dampier Strait (Papua New Guinea). Is door een Brit ontdekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het zou ergens tussen Thailand en Papoea Nieuw Guinea moeten liggen, maar de exacte coördinaten zijn niet bekend. Lijkt me dus een onmogelijke opgave.
De naam en locatie misschien, verder heeft dat rotsje weinig met het eiland uit Far Cry 3 te makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Misschien is het hier op gebaseerd. Het ligt in de Dampier Strait (Papua New Guinea). Is door een Brit ontdekt.
SIR GEORGE ROOK'S ISLAND.
Being near the island to the northward of the volcano I sent my boat to sound, thinking to anchor here; but she returned and brought me word that they had no ground, till they met with a reef of coral rocks about a mile from the shore. Then I bore away to the north side of the island where we found no anchoring neither. We saw several people, and some coconut-trees, but could not send ashore for want of my pinnace which was out of order. In the evening I stood off to sea to be at such a distance that I might not be driven by any current upon the shoals of this island if it should prove calm. We had but little wind, especially the beginning of the night; but in the morning I found myself so far to the west of the island that, the wind being at east-south-east, I could not fetch it; wherefore I kept on to the southward and stemmed with the body of a high island about 11 or 12 leagues long, lying to the southward of that which I before designed for. I named this island Sir George Rook's Island.
Dat kleine eilandje is dan Rook's Island.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Far Cry 1 speelde zich trouwens af in Micronesië, en dat ligt erg dichtbij de echte "Rook's island". Best grappig. Far Cry 2 daarentegen weer in centraal Afrika (ik heb alle Far Cry's ook gespeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
De naam en locatie misschien, verder heeft dat rotsje weinig met het eiland uit Far Cry 3 te maken.
Het is het zeker waardquote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Vlassie1980 het volgende:
Laatst even de niet kosjere versie binngehengeld als zijnde een "demo" versie. Draait allemaal nog redelijk op mijn 4 jaar oude hardware. Heb alleen dat irritante savegame probleem dus ik ga hem gewoon kopen om van dat gezeik af te zijn.
Wel lijp. Ze hadden er een normale film over moeten maken (2 uur of zo). In 't begin toen Vaas Bambi zei dacht ik dat-ie 't over Buck Hughes had maar dat was dus niet zo.quote:
Was laatst op Discovery nog wel een programma van een vrouw wiens man vermoord was in eenzelfde situatie. Martelingen, in de brand gestoken, dat idee. Zij had het ternauwernood overleefd...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:08 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Wel lijp. Ze hadden er een normale film over moeten maken (2 uur of zo). In 't begin toen Vaas Bambi zei dacht ik dat-ie 't over Buck Hughes had maar dat was dus niet zo.![]()
Ook grappig dat Christopher Mintz-Plasse (ook wel bekend van Superbad en Kick-Ass![]()
) dus eigenlijk de Hollywood Star is die in het spel tot zijn hoofd in 't zand zit.
Misschien dat er in 't echt ook dergelijke kleine eilandjes in de Pacifische zee zitten waar dit soort rare shit gebeurt, maar waarvan niemand 't weet (dan bedoel ik mensengijzelingen naar eiland).
O ja, dat komt uit Superbad, denk ik nu pas aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Was laatst op Discovery nog wel een programma van een vrouw wiens man vermoord was in eenzelfde situatie. Martelingen, in de brand gestoken, dat idee. Zij had het ternauwernood overleefd...
Fucking mooie minifilm op YouTube, geniaal ook dat Vaas steeds McLovin zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |