Haa dat nummer zat ik ook al steeds te luisteren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Dat nummer van die drugs trip is echt geniaal:
BTW hoezo heb ik maar 1 trip kunnen doen? Ik ben de grot uit en in gegaan maar kan niet meer doen? Liggen de andere pillen ergens anders ofzo?
Ohja en die laatste 3 posts zijn idd origineel![]()
![]()
Ok thanks!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Haa dat nummer zat ik ook al steeds te luisteren.
Na het doen van een paar missies liggen er weer pillen in die schaal volgens mij.
Doe dit trouwens niet na de laatste story missie. Dan is de grot namelijk dichtgegooid met stenen en kom je er niet meer in.quote:
*should have used a rubber.quote:
Waar zou die boot eruit gevaren zijn, dan kan je daar erinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Doe dit trouwens niet na de laatste story missie. Dan is de grot namelijk dichtgegooid met stenen en kom je er niet meer in.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t tof dat je in fc3 zon erg bekend vogeltje hoort, die hoor je ook altijd in burgers zoo (bush).
Dus opgezocht wat het was, deze dus
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om de pirates/privateers af te luisteren!
- At least this isn't the island with the dinosaurs on it!
- This place stinks, let the rebels keep this shithole.
- Soms hoor je ze weleens een boer laten, of beatboxen of klikken met hun tong
Waarom zouden ze dat zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Is t niet gewoon een verwijzing naar Jurassic Park?quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat zeggen
Ze weten dus dat er nog een ander eiland is
waar het niet zo prettig is....
Is dit misschien een hint naar toekomstige DLC
Het is een verwijzing naar Jurassic Park.quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
dat zou wel afbreuk doen aan het spel, een eiland met dino'squote:Op woensdag 2 januari 2013 07:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het zou wel cool zijn, maar bijna onmogelijk om te overleven met T-Rexen en velociraptors alleen al, laat staan alle andere dino's.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou wel afbreuk doen aan het spel, een eiland met dino's
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb sinds een tijdje die sniper signature wapen. Wat een beest is dat ding zegExplosive rounds er in. Twee kogels en een auto ontploft al. Ben nu echt de terrorist aan het uithangen op het tweede eiland. Heb alle torens ingenomen, maar de kampen nog met rust gelaten, zodat er veel vijanden op de been zijn. Laatst reed er een auto die per ongelijk een auto aantikte die scheef op de wegstond, daarna heb ik er een kogel in geramd. Bam, auto ontploft, mensen dood, 120XP er bij. Meesterlijk, vooral als je ziet dat de poppetjes die je overhoop knalt naar achteren vliegen.
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij welke items krijg je die sniper? Letters of the lost of relics ofzo?
quote:The AMR is unlocked when you have found 20 Relics. It is a customized Z93 sniper rifle with a extended magazine and hi-power optics. Additionally, the round it fires is explosive.
Signature weapons must be purchased at full price in a shop.
Remember: this weapon does not have a silencer; If you want stealth, use normal Z93 sniper rifle with silencer mod.
zometeen maar die relics verzamelen danquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.
Die relics heb je nog wel een keertje binnen. Als ik teveel geld heb koop ik maps, zodat ik weer ruimte in mijn portemonnee hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zometeen maar die relics verzamelen danDie Z93 is leuk, maar ontploffende kogels is nog leuker
ik wil graag die sniper voordat ik alle outposts heb en ik heb nog maar 1 outpost te gaan dus jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die relics heb je nog wel een keertje binnen. Als ik teveel geld heb koop ik maps, zodat ik weer ruimte in mijn portemonnee heben dan komen al die dingen vanzelf op de map te staan. Btw het is ook de Z93, alleen iets aangepast, zie post hier boven.
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat dingquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zometeen maar die relics verzamelen danDie Z93 is leuk, maar ontploffende kogels is nog leuker
Je had outposts over moeten laten, want daarna wordt het zo stil op het eiland. Daarom laat ik het tweede eiland met rust, zodat ik daar nog mooi wat kan uitmoordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil graag die sniper voordat ik alle outposts heb en ik heb nog maar 1 outpost te gaan dus ja
Sneaken is er helemaal af, maar vanaf grote afstand een auto met één kogel (soms, ben er nog niet achter waarom soms één en andere keren twee) een auto opblazen en de poppetjes er omheen weg zien vliegen is ook prachtigquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat ding. Schiet je op iemand en dan ontploft die
YOLO. Gewoon alarm uitzetten en knallen maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan niet kan sneaken met dat ding. Schiet je op iemand en dan ontploft die
Alarm aan laten en aankomende auto's ook overhoop blazen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
YOLO. Gewoon alarm uitzetten en knallen maar
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alarm aan laten en aankomende auto's ook overhoop blazen!
Moet ik nog testen, die kom je niet zo vaak tegen. Heb nog geen missies gespeeld met het wapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ookontploffen die heavies ook?
die kom je vaak genoeg tegen bij outposts, meerdere zelfsquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet ik nog testen, die kom je niet zo vaak tegen. Heb nog geen missies gespeeld met het wapen.
Ik blijf nog even van outposts af aangezien ik ze niet wil innemen, maar kan er uiteraard altijd wel keer één heavy voor de lol overhoop schieten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kom je vaak genoeg tegen bij outposts, meerdere zelfs
ik neem al die outposts maar in voordat ik het spel uitspeel, anders maak ik die sowieso niet afquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik blijf nog even van outposts af aangezien ik ze niet wil innemen, maar kan er uiteraard altijd wel keer één heavy voor de lol overhoop schieten.
Dit is de tweede keer dat ik het spel speel en ik wil nog wat actie op het tweede eiland houden. Ook leuker als je na het verhaal nog wat wil rond trekken om bepaalde dingen te openen en je soms nog iemand tegen komt waar je een mes in kan zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik neem al die outposts maar in voordat ik het spel uitspeel, anders maak ik die sowieso niet af
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Waar zou die boot eruit gevaren zijn, dan kan je daar erin
Een keer zat ik pirates te besluipen, rent er opeens eentje naar me toe (die mij nieteens zietquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om de pirates/privateers af te luisteren!
- This place stinks, let the rebels keep this shithole.
- Soms hoor je ze weleens een boer laten, of beatboxen of klikken met hun tong
dat pissen was me ook opgevallen, gast moest nodig, heb 5 minuten staan wachten tot ie klaar was, maar na 5 minuten stond ie nog steeds te zeiken, toen ben ik verder gelopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Een keer zat ik pirates te besluipen, rent er opeens eentje naar me toe (die mij nieteens ziet). Gaat-ie voor me z'n blaas lopen legen. Er kwamen dikke stralen zeik uit! 't Leek wel een douchekop. Toen djoekte ik 'm met m'n Japanese Tanto.
Je vergat de autoquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Poll: Engste/gevaarlijkste/irritantste dier uit Far Cry 3
• Haai
• Tijger
• Luipaard
• Krokodil
• Beer
• Komodovaraan
• Kasuaris
• Honden/dingo's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hahaha, klinkt nergens naar neequote:
daar zijn 3 antwoorden mogelijk: gevaarlijkste is imho tijger/haai (land/water)quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Poll: Engste/gevaarlijkste/irritantste dier uit Far Cry 3
• Haai
• Tijger
• Luipaard
• Krokodil
• Beer
• Komodovaraan
• Kasuaris
• Honden/dingo's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Fick dich!quote:
het moet natuurlijk wel leuk blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ik deze filmpjes zo zie lijkt het bijna onmogelijk om zonder dood of voor eeuwig zwaar gewond te zijn van een aanval van deze dieren te ontkomen
ik hoop al enige tijd een leopard tegen het lijf te lopen... ik heb nog 1 skin nodig voor een grote naaldenkitquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er zitten wel veel varkens in het spel
Haha, geniaal man, elke keer weer dezelfde voice-over hé. Ze hadden Campino moeten kiezen, van Die Toten Hosen.quote:
nice, ga ik zeker uitproberen als ik hem heb uitgespeeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Wist niet dat je Far Cry 3 ook kon modden: http://farcry.nexusmods.com/
Mss een ideetje om deze in de OP te zetten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Wist niet dat je Far Cry 3 ook kon modden: http://farcry.nexusmods.com/
is dat ingame? eerste filmpjequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Mark94 het volgende:
Dat is die lost Hollywood star met zand tot z'n hoofd die op de box-art staat (niet allemaal). In 't spel kun je 'm ook trouwens vinden. Zie je zo'n hoofd net boven het zand uitsteken.
Die dans is het mooiste van het spel.![]()
Nee, is een kleine webserie.quote:
ow dacht al; 'shit wat een graphics, lijkt net echt'quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, is een kleine webserie.
Staat wel in de OP
Is trouwens wel de acteur die Vaas speelt in de game
Daarom had ik het ook gepost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, is een kleine webserie.
Staat wel in de OP
Is trouwens wel de acteur die Vaas speelt in de game
Hahaha, beetje ruimte houden voor nieuwe ontwikkelingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow dacht al; 'shit wat een graphics, lijkt net echt'
SPOILER: mogelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens liep hij daarna dood leuk vast![]()
Ik ook (1000G/1000G).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Uitgespeeld![]()
Maar wat een geniaal spel
Op het irritante her-spawning van de "piraten" in Far Cry 2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef janrad het volgende:
Farcry 3 is naar mijn mening hopeloos saai en eentonig. Naast het spelen van het verhaal is er niets bijzonders te beleven aan farcry 3. Bij Farcry 2 had je tenminste nog verschillende missies en kon je de boel echt in brand steken en opblazen. Farcry kent alleen saaie en repeterende side missions werkelijk niets aan. Waardeloze game maar dat is mijn mening.
typische Ubisoft game by committee imho. Eerst worden de gameplay elementen geiventariseerd en vervolgens gaan verschillende teams die uitwerken. Maar het blijven zo allemaal losse dingetjes die gescheiden zijn van het verhaal (taak van een ander team ongetwijfeld), en zichzelf eindeloos repeteren. Het ontbreekt aan een duidelijke auteur. En dat blijkt ook wel, want ik heb hem zojuist uitgespeeld (ziekelijk lange credits trouwens, beetje vervelend zelfs), en ik was toevallig gespoilerd met de bedoeling van het verhaal, maar dat blijkt echt nergens uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef janrad het volgende:
Farcry 3 is naar mijn mening hopeloos saai en eentonig. Naast het spelen van het verhaal is er niets bijzonders te beleven aan farcry 3. Bij Farcry 2 had je tenminste nog verschillende missies en kon je de boel echt in brand steken en opblazen. Farcry kent alleen saaie en repeterende side missions werkelijk niets aan. Waardeloze game maar dat is mijn mening.
Borderlands 2 is voor mij de game van het jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik voordat ik het hele eerste eiland had verkend. Bazenwapen! Sowieso, als ik een toren heb 'veroverd', verzamel ik eerst alle relics en letters.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik had 20 relics gevonden en paar brieven zodat ik die signature wapen kreeg, maar weet zo niet meer bij welke ik hem kreeg.
Edit:
Bij de 20 relics dus,
[ afbeelding ]
[..]
Die SMG bedoelde ik iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Sneaken is er helemaal af, maar vanaf grote afstand een auto met één kogel (soms, ben er nog niet achter waarom soms één en andere keren twee) een auto opblazen en de poppetjes er omheen weg zien vliegen is ook prachtig
Tevens zag ik dat er nog een mooie silent assault wapen te behalen is. Past mooi bij het volgende wapen:
[ afbeelding ]
Silent SMG
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Mark94 het volgende:
Dat is die lost Hollywood star met zand tot z'n hoofd die op de box-art staat (niet allemaal). In 't spel kun je 'm ook trouwens vinden. Zie je zo'n hoofd net boven het zand uitsteken.
Die dans is het mooiste van het spel.![]()
zal wel een van de vele bugs en glitches zijn. Erg jammer wel, net als het gehaaste einde, dat hadden ze wat mij betreft wel wat kunnen rekkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaan
-edit-
Kwartet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vond het wel heel jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat baasBlitzkrieeeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had net een raar iets gevonden...enkele tig meters vanuit de kust kwam ik een toiletpot tegen midden in t water, met een piraat ervoor zittend, alsof ie moest kotsen ofzo? En dat in de oceaan
-edit-
Kwartet
Nee, dat is juist een easteregg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel een van de vele bugs en glitches zijn. Erg jammer wel, net als het gehaaste einde, dat hadden ze wat mij betreft wel wat kunnen rekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
In het hele spel zijn er maar een stuk of 4 a 5 die me tijdens het zwemmen aanvielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Krokos zijn veruit de engste dieren. Ik zie die kutbeesten nooit. + de eerste keer dat ik een krokodil tegen kwam was traumatisch
Ik was bij een missie en had em al zowat gehaald. Er kwamen nog een paar autos met piraten. Ik vluchtte een steiger op en vanaf daar maakte ik ze allemaal af. Op een piraat nahij gooide en granaat en ik zag em neerkomen. Achter mij was dus water met na 1m ofzo land. Dus ik duik ninja style van die steiger af. Instantly een krokodil aan mijn arm. Toen ging ik dood
piste bijna in mijn broek
zelfs met een goed gerichte headshot met een silenced sniper zijn ze niet in 1x neer te halenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Beren, vooral in het begin, niet neer te krijgen.
Die lijken toch totaal niet op schapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |