ze kwam niet zwaar irritant over, ik denk dat ze het nog wel een paar afleveringen volhoudtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
Komt op mij over als een gevalletje Soundos, zwaar irritant dus.
Dit dus!!! En ze is bij mij nummer 1 op het mollenlijstjequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond haar eigenlijk best leuk
Zeker. Dat vond ik de eerste aflevering ook al. Alleen vorige week viel ze mij heel erg mee. Maar helaas ging ze vandaag weer vrolijk verder met haar neppe gedragquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef TheFastOne het volgende:
Tania is vervelend. Heel vervelend.
Dat blijft sowieso opmerkelijk. Maar het zou natuurlijk wel stom zijn als zij de Mol is en dan vol op de kandidaat zit die er uit is. Dan zou je eerder denken dat ze wat meer zou spreiden als Mol zijnde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
Hoe kan Tania nou doorgaan als ze volledig op Tim zat (figuurlijk gesproken dan), Tania had die tunnelvisie
Soundos 2.0quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef TheFastOne het volgende:
Tania is vervelend. Heel vervelend.
Dan alsnog kan ze minder vragen fout hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
Hoe kan Tania nou doorgaan als ze volledig op Tim zat (figuurlijk gesproken dan), Tania had die tunnelvisie
WTF die man vanaf 2:40quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Omdat ze hier zo veel fans heeft:
Met Kleine Viezerik.![]()
Ze is - als het goed is - volgende week uitgerekend.
Huh?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:34 schreef Iwanius het volgende:
Laat je niet teveel bevangen door dit soort lieftallige plaatjes want vaak is dat juist ter afleiding van waar het omgaat in deze.
En waar gaat het in deze precies om?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:34 schreef Iwanius het volgende:
Laat je niet teveel bevangen door dit soort lieftallige plaatjes want vaak is dat juist ter afleiding van waar het omgaat in deze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |