Mooie afsluiting voor de nacht:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Igg Met Erik ja![]()
En ik vond de mol niet leuk idd..
Paulien is de slimste. Maar dat laat ze niet zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:04 schreef VeX- het volgende:
Duidelijk het slimste van de hele groep. Zou een geweldige mol zijn geweest (wat ze dus niet is).
Dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
De minst verdachte kandidaat wat mij betreft.
Wat ik dan weer "erger" vind is dat ze er naar mijn mening veel ouder uitziet dan ze is..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit neem ik terug.Als Kees de mol niet is, moet het Carolien wel zijn.
Ik vind haar trouwens echt geen babe. Ze heeft het figuur van een 11-jarig meisje.
Ik vond tim een hele leuke molquote:Op zondag 24 februari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer "erger" vind is dat ze er naar mijn mening veel ouder uitziet dan ze is..
Ze wordt tijdens de opnamen 29, en ik had haar eerder 39 geschat..
Verder vind ik haar wél een leuke kandidate.. Allemaal eigenlijk, behalve Tim (en Ewout, maar die heb ik maar 1 aflevering gezien)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar trouwens echt geen babe. Ze heeft het figuur van een 11-jarig meisje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |