Ik volg hem op Facebook sinds gisterquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ik sprak hem gister nog op Facebook dat 'ie zich wel verveelde zonder FOK! en wel kan leven zonder het forum maar het wel eens mist.
Toen ik zei dat zijn ban alweer afgelopen was dus hij gewoon weer kan posten zei hij dat hij daarna toch weer gelijk gebanned wordt.
Is niet waar though, dus ik ga 'm over proberen te halen
Vooral zijn Engelse verhalen over zijn Engelse (en beroemde/rijke Amerikaanse) vrienden worden hier gemist
http://forum.fok.nl/user/history/304989quote:Op woensdag 16 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij praat nog met hem? Ik kan hem nergens meer vinden, niet meer op FOK! niet meer op FB
Ben benieuwd of hij inderdaad nog terug komt, als kloon lijkt mij zeer onwaarschijnlijk aangezien hij dan echt binnen 2 posts door de mand valt.
Wel waar man hij wordt telkens na 5 dagen weer gebannedquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ik sprak hem gister nog op Facebook dat 'ie zich wel verveelde zonder FOK! en wel kan leven zonder het forum maar het wel eens mist.
Toen ik zei dat zijn ban alweer afgelopen was dus hij gewoon weer kan posten zei hij dat hij daarna toch weer gelijk gebanned wordt.
Is niet waar though, dus ik ga 'm over proberen te halen
Vooral zijn Engelse verhalen over zijn Engelse (en beroemde/rijke Amerikaanse) vrienden worden hier gemist
Gewoon beetje zwakzinnig johquote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik volg hem op Facebook sinds gister
Maar, zijn ban is afgelopen? Tof! Laat hem hier snel weer posten, altijd leuk!
Hij is ergens ook wel sneu dat hij constant over zijn vrienden en famillie in amerika verteld, volgens mij is het echt een pathologische leugenaar.
Ja dat is omdat 'ie het zelf weer verneuktquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel waar man hij wordt telkens na 5 dagen weer gebanned
Ja precies, klein beetje maarquote:
Ik kreeg net een bericht in m`n FB inbox dat hij het zonde vond dat ik m`n kanaal had weggegooid en zoquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/304989
En op FB heb je 'm dus al
Haha ik had hem ooit eens toegevoegd en gezegd dat 'ie terug moest komen. Toen had 'ie daar geen zin in, maar sindsdien heeft 'ie wel onthouden dat ik van FOK! ben
Gister ineens een vaag verhaal in m'n inbox, uit het niks, omdat hij zich verveelde. Soms wel eens random berichten op m'n tijdlijn
Hehe hij viel m'n vriendin ineens lastig, dat ze maar modellenwerk moest doen en hij had er als oud-model natuurlijk wel kijk op en z'n broer werkt voor Cosmopolitan als fotograaf etc.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft vorig jaar het zusje van een vriendin van me (zusje is 14) lastig gevallen onder het mom " Wie weet zit er wel een relatie in "
Die kerel is echt een enorme lastpost (no pun intendedquote:Op woensdag 16 april 2014 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe hij viel m'n vriendin ineens lastig, dat ze maar modellenwerk moest doen en hij had er als oud-model natuurlijk wel kijk op en z'n broer werkt voor Cosmopolitan als fotograaf etc.![]()
Even later weer berichten of ze niet wilde afspreken enzo.
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:35 schreef BlueMage het volgende:
Kijkende naar de TS vind ik dit best 'n ironisch topic.Je bent wel diep gezonken als Braddie commentaar gaat leveren op je persoonlijke verzorging enzo.
![]()
maal 8 op z'n kant.
Gastquote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.
Die gast maakt gewoon vanachter een beeldscherm al een verschrikkelijke onhygienische indruk, je ruikt bijna de vieze koffie adem..
Zeg, als je wil dat hij terug komt moet je niet dit soort dingen gaan zeggen hequote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.
Die gast maakt gewoon vanachter een beeldscherm al een verschrikkelijke onhygienische indruk.
Het is opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg, als je wil dat hij terug komt moet je niet dit soort dingen gaan zeggen heDat kan hij ook gewoon lezen
![]()
dandybleu
Ook die serieuze comment van de AH eronder. Prachtig.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:58 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zijn Facebook weer gevonden![]()
![]()
Ja, zouden die mensen gewoon hun policy nastreven, of zouden ze echt niet doorhebben dat die man psychisch niet helemaal jofel is?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ook die serieuze comment van de AH eronder. Prachtig.
volgens mij niet. Weet niet precies waarom 'ie gebanned was maar volgens mij haalde hij gewoon het bloed onder de nagels van de modjes vandaan hehe.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Maar zou Edwin niet om dezelfde reden zijn geband als F1978? Gezien beide een voorliefde koesteren voor het vrouwelijk schoon van alle leeftijden.
Je weet niet wat er zich in de PM boxen heeft afgespeeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
volgens mij niet. Weet niet precies waarom 'ie gebanned was maar volgens mij haalde hij gewoon het bloed onder de nagels van de modjes vandaan hehe.
En heeftie tieten en piemels gepost ofzo? Weetnie
Hij mag iig al een tijd weer posten.
Heb zelf nooit iets banbaars van 'm meegekregen, volgens mij was hij ook niet echt van het lastigvallen ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er zich in de PM boxen heeft afgespeeld.
Dat zou mij niets verbazen in ieder geval, ook omdat hij (Toen we nog bevriend waren op Facebook) naar bijna elke meid die ik in m`n friendslist had wel een berichtje stuurdequote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Maar zou Edwin niet om dezelfde reden zijn geband als F1978? Gezien beide een voorliefde koesteren voor het vrouwelijk schoon van alle leeftijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |