abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121414674
"Ok. Over."
- "Vet. Over."

_O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 11 januari 2013 @ 06:15:09 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121423325
Hij is wel verdacht.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
- Hij haalt het meeste geld op bij de veld opdracht. Althans de meeste enveloppen. Wel is het onduidelijk hoeveel geld hij echt op haalt.

Tot slot zag ik zelf in zijn ogen echte spanning toen zijn naam op het scherm kwam bij de executie. Maar het is altijd de vraag of dat echt zo is, of ik dat zo wilde zien.
Maar er is ook geld weggegooid. Het zou kunnen dat hij dat heeft gedaan.
En het is een acteur.
Maar na 2 afleveringen is nog niks zeker ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121424752
Crosspostje:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Op basis van de lasergame opdracht ging ik Tim verdenken. Hij kwam zelf wel ver, opende zo'n hokje, maar ging daarna in mijn ogen toch wel erg makkelijk af. Goede wil getoond, maar toch net niet. Dat idee. En dan vind ik het geen gekke gedachte om te denken dat Carolien het niet zou halen... Daarbij natuurlijk het al genoemde laten falen van Joep.

Bij de jageropdracht was hij minder aan het mollen. Sterker, eigenlijk helemaal niet. Bracht zelfs geld binnen. Althans, zo leek het allemaal. Maar waarom die karatetrap? Misschien om de enveloppe op de grond te krijgen zodat hij ongezien toch dat geld eruit kon krijgen, ondanks de aanwezigheid van Carolien?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121473842
Bij aflevering 1 maakte hij toen hij die andere kandidaat in het busje zag, de opmerking zij moet natuurlijk naar de zelfde plek als ik, of zoiets ongeveer. Dat vond ik verdacht. En inderdaad ook de keuze bij de woorden opdracht.

Verder wordt hij volgens mij door de montage nog niet echt verdacht gemaakt wat ik dus weer verdacht vind.

.......
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:47:13 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121474038
Ik heb dat net zitten terug kijken en hij vraagt aan Janine waar ze heen moet. Zij zegt: die kerk. Tim weet niet beter dan dat hij naar moroka moet. Vraagt aan de chauffeur i need to go to Moroka. Does this cab *wijst met duim over schouder naar taxi van Janine* go to Moroka? Man zegt nee, loop maar mee. En zo geschiede. :D

Raar is wel dat ie zoveel langer onderweg is dan Janine.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121474766
Heb het even terug gekeken. Hij zegt het in het achter de schermen stukje om 11.45

Hij zegt: was wel grappig ik kwam haar tegen en vroeg 'hey waar ga je naar toe?'
Natuurlijk weet ik waar zij naar toe moest ook.

Dat stukje vind ik verdacht vooral door de manier hoe hij het zegt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')