quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vond tussen de oren altijd zo een leuk programma.
quote:
Is dit het eerste seizoen dat je kijkt? Nooit afgaan op wat je ze hoort zeggen tijdens die testbeelden. Dat is het ultieme middel van de montage om kijkers op het verkeerde been te zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik denk niet dat Joep de mol is. Ewout zat 100% op hem met de test.
Nee ik heb alle seizoenen gezien.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dit het eerste seizoen dat je kijkt? Nooit afgaan op wat je ze hoort zeggen tijdens die testbeelden. Dat is het ultieme middel van de montage om kijkers op het verkeerde been te zetten.
De makers willen dat mensen tot op het laatst niet weten wie er afvalt en al helemaal niet wie de mol is. Denk je dan dat ze het je zo makkelijk maken dat je simpelweg kunt gaan afstrepen?
Het is nog eerder een aanwijzing dat Joep de mol wél is! Ik bedoel, hoe kunnen de makers de mol beter uit de wind houden (voor de kijker) dan het te doen lijken alsof de eerste afvaller al op hem stemde?
Dan nog kan 'ie de test slecht maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik denk niet dat Joep de mol is. Ewout zat 100% op hem met de test.
Hoezo is die kans groot ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Kandidaat waar ik alle seizoenen lang al op weg en dan maar 2 afleveringen... weg...
maar misschien komt ie nog terug, kans is wel groot
Dat zou raar zijn. Aangezien hij, mocht hij de uitvaller gaan vervangen, dan weet dat hij fout zat met zijn mollengok en dus een kandidaat minder te verdenken zou hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Kandidaat waar ik alle seizoenen lang al op weg en dan maar 2 afleveringen... weg...
maar misschien komt ie nog terug, kans is wel groot
plus dat iedereen weet dat Joep de mol niet isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Aangezien hij, mocht hij de uitvaller gaan vervangen, dan weet dat hij fout zat met zijn mollengok en dus een kandidaat minder te verdenken zou hebben.
Wie weet neemt hij de rol van mol dan wel over van Janinequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
plus dat iedereen weet dat Joep de mol niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben ze in het verleden wel eens gedaan (o.a. Gijs Staverman), maar ik denk dat ze dat tegenwoordig bewust niet meer doen. Die kandidaat heeft dan inderdaad wel een voordeel (al kwam hij/zij eigenlijk nooit ver) en je weet als kijker dat die het niet is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Aangezien hij, mocht hij de uitvaller gaan vervangen, dan weet dat hij fout zat met zijn mollengok en dus een kandidaat minder te verdenken zou hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |