Dat zou wel een dikke grap zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Zij kan de mol dus niet zijn, want ik neem niet aan dat het spel verder zou gaan zonder mol.
Lijkt mij wel een leuke stunt, maar zal inderdaad niet zo zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Zij kan de mol dus niet zijn, want ik neem niet aan dat het spel verder zou gaan zonder mol.
Oh was zij dat! En ik maar denken dat het de zangeres was van het inmiddels vergane duo Twarres.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Janine Abbring (1976) is presentator van 'Vroege Vogels' en journalist.
In 2001 scoort Janine samen met Arjen Lubach een nummer-twee hit onder het pseudoniem Slimme Schemer ft. Tido met Jelle. Dit nummer is als grap ontstaan rond het Noorderslagfestival en is een parodie op Stan van de Amerikaanse rapper Eminem en de Britse zangeres Dido.
bron
Dat is zó algemeen bekend dat het geen zin heeft om het te spoileren. Waarschijnlijk ben jij zo ongeveer de enige NL'er die het niet wist, want het is werkelijk waar overal behandeldquote:
Ik had gelezen dat er iemand eruit ging, maar ik heb nooit gelezen wie het was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat is zó algemeen bekend dat het geen zin heeft om het te spoileren. Waarschijnlijk ben jij zo ongeveer de enige NL'er die het niet wist, want het is werkelijk waar overal behandeld
Ze wilde wel weer meedoen als ze haar vragen. Maar niet naar beneden springen zei Janine. Ze is een leuke vrouw!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef TLC het volgende:
Janine moet gewoon een herkansing krijgen, toffe meid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |