SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.![]()
last post:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:38 schreef hiddit het volgende:
gelukkig nieuw jaar aan iedereen en mag het een mooi game jaar worden![]()
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
verdomme moet ik weer net mis lopen ben aan het werk tot de 8stequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:00 schreef JK het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
quote:
Wel weer zin, alleen ziekjes en duizelig, geen faine game-combi...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Metro zeker..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef JK het volgende:
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Bedankt voor het melden, wilde die medal ook nog halen nu de 2xp tijd er nog is. En ik moet nog iets van 12 min.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef JK het volgende:
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Uitgestorven? Ik heb de hele week metro met explosieven gedaan ipv zonder...
En net een leuke bug, ik ging dood en toen ze mij gingen reviven had ik een M16A3 met underslung M320 (die had ik in die ronde wel een keer gekozen), maar ik had ook een ammo kit om te gooien. Ik ging namelijk dood als support ipv assault. Nu dus assault met M320 en Ammo kit onder knopje '3'.
Handig, dubbele punten scoren omdat je ook nog kan reviven.. en unlimited M320 ammo.
Zal eens zien of ik het filmpje nog ga uploaden naar Youtube, heb het met Fraps opgenomen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Quotidien het volgende:
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
hoe hoog is je spm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nu nog maar 1184.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:mijnes schommelt rond de 700
Een week lang dubbel XP en dan close quarters spelen en dan zit je in de 2000. Toen waren de vlaggen nog het dubbele waard daar enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:43 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregenmijnes schommelt rond de 700
[/quote]![]()
Hoeveel uur heb je nou daarvoor nodig gehad?quote:
Ik zit nu op col 57 ofzo... maar heb deze week alleen explosive metro 64 gedaan en heel af en toe zonder explosieven... maar ik kom wel vaker aimbotters tegen, erg jammer.
Met een P90 een headshot op 200 meter, 1e kogel meteen raak. Dice gaat daar niets aan doen, want die jongen speelde het best wel slim, zette af en toe die aimbot aan om de algehele accuracy te verlagen.![]()
Ik heb er ongeveer 520 uur over gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:22 schreef JK het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je nou daarvoor nodig gehad?
Ik zit nu op col 57 ofzo... maar heb deze week alleen explosive metro 64 gedaan en heel af en toe zonder explosieven... maar ik kom wel vaker aimbotters tegen, erg jammer.
Met een P90 een headshot op 200 meter, 1e kogel meteen raak. Dice gaat daar niets aan doen, want die jongen speelde het best wel slim, zette af en toe die aimbot aan om de algehele accuracy te verlagen.
Ik moet zeggen ik kom zelden of nooit aimbots tegen. Heb er dus eigenlijk nooit last van.The Older I Get, The Better I Was![]()
Doe je best snel! Ik heb nu nog 70 uur minder op mijn teller, maar ik moet nog 43 levels omhoog.
Waarschijnlijk wel te doen nu je sneller medailles haalt. Maar dan nog.. het is een hele opgave.![]()
![]()
Ik vond het zelf lang duren. Had niet gedacht dat ik het zou halen, dacht eerst ik baal wel van het spel voor die tijd haha.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef JK het volgende:
Doe je best snel! Ik heb nu nog 70 uur minder op mijn teller, maar ik moet nog 43 levels omhoog.
Waarschijnlijk wel te doen nu je sneller medailles haalt. Maar dan nog.. het is een hele opgave.The Older I Get, The Better I Was![]()
Rush op de aftermath mapsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb BF3 ook maar weer eens uit de mottenballen gehaald. Ben wel benieuwd naar die nieuwe maps.
The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik ben totaal niet van voertuigen etc, dus ik vond ik niet zo.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken vanmiddag. Armored Kill ziet er ook veelbelovend uit.
Vooral Tank superiority vind ik niets aan. Rush is wel oke, nu de AC-130 een aantal keren gepatched is.The Older I Get, The Better I Was![]()
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet van voertuigen etc, dus ik vond ik niet zo.
Vooral Tank superiority vind ik niets aan. Rush is wel oke, nu de AC-130 een aantal keren gepatched is.
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
ik vind AK ook geen ruk aan. kan je beter world of tanks gaan spelen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik heb het toch niet over AK? Als je voertuigen in zijn algemeen niks aan vindt waarom speel je dan BF? Dat was de vraag.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Convict het volgende:
[..]
ik vind AK ook geen ruk aan. kan je beter world of tanks gaan spelen.Would you like to know more?
tank superiority ... is alleen AK vandaar dat ik er over begon. en ik hou ook niet zo van voertuigen maar vind het wel vet dat ze er in zitten. geeft toch dat beetje extra spanning als er een tank je tegemoet rijd en je kan niks doen behalve vluchtenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over AK? Als je voertuigen in zijn algemeen niks aan vindt waarom speel je dan BF? Dat was de vraag.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?![]()
Alsof ik niet kan rond rennen zonder zelf in de voertuigen hoef te zitten....The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik vond voertuigen leuk, tot Dice die tanks zo zwak maakte en de jets etc. weer te sterk.
In het begin was het prima, maar ze moesten weer zonodig de boel aanpassen vanwege een stel jankbekken. Dus ja, af en toe een echte BF-map en voor de rest gewoon statshoeren in Metro64...
dat komt me ook m'n neus uit, maar elke keer weer unlocks en medals etc. zijn gewoon een virtuele streling over mijn paars-gepunte e-lans.![]()
Zo zwak? Sterk genoeg met reactive armor imo, sowieso doet een enkele infantry je dan weinig en jets die redden het ook niet in 1 keer overvliegen met rocket pods, dat doet 99,9% niet, hoogstens een disable waarna je vrolijk gaat fixxen en je weer ingestapt bent als hij weer terug komt, als er niemand anders op je schiet dan. Als jets sterk zijn dan moet je eens rush gaan spelen en een jet op je krijgen wanneer je in een tank zit, dan krijg je geen eens een kans om uit te stappen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
In elk geval veel zwakker dan eind 2011.
En bovendien, met voertuigen is het fijn als je met meerderen bent en via TS wat kan communiceren.
Ach nog 1 patchrondje in maart en dan blijft Dice er verder van af en moet iedereen BF4 kopen. Maar ik bedank.![]()
![]()
Oh nee he, weer nieuwe camos van wapens erbij... kom liever met nieuwe wapens ipv een skin waar niemand naar kijkt.![]()
Nieuwe wapens zou ik niet erg vinden omdat ik de primaries allemaal gemastered heb al op de account waar het me boeit maar er zijn er wel al erg veel. Camo boeit me ook weinig, ik doe het alleen om die assignment te hebben gedaan.
[/quote]![]()
Maar het is patat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef FrietjuH het volgende:
Voeg Frietjuh maar toe voor een potje BF3
Mijne is Bijstandskoning.![]()
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.![]()
Elephant gun? Jij wilt met je geweer een tank uit de lucht schieten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef JK het volgende:
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Alleen mapsquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef JK het volgende:
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.![]()
Neuh, gewoon soldaten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Elephant gun? Jij wilt met je geweer een tank uit de lucht schieten?
Alhoewel, die tanks in BF3 zullen ook wel uit elkaar vallen met één schot.
Dennis, jammer.. alleen maps. Ik wil nieuwe wapens. Al moet ik de LSAT nog vrij spelen.![]()
De M60E4 op een bipodje is ook best fijn. alleen de ROF van de M60 ligt een stuk lager t.o.v. de M240B.![]()
Ik heb pas net de heilige graal ontdekt die de AEK is. Wat een heerlijk geweer is dat
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ja er kunnen altijd wel wapens bij, of het ook nodig is dat is iets heel anders. Hoeveel wapens heb je een mastery in en ze dus zo veel gebruikt dat je wel toe bent aan nieuwe wapens? Ik 73, en ik ben op zich ook wel voor nieuwe wapens maar als iemand zegt dat er al heel veel zijn dan moet ik die persoon ook gelijk geven. De meeste mensen spelen nu eenmaal niet zo veel en die komen er nooit aan toe om alles wat er nu al is te masteren of alle attachments te unlocken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef JK het volgende:
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.
Nieuwe wapens zouden eerst nog wel komen met de nieuwe mappen mee maar die kleine lettertjes hebben ze toen stiekem verwijderd en in de overeenkomst die iedereen is aangegaan met betrekking tot premium staat ook gewoon dat ze alles kunnen veranderen geloof ik.
[/quote]![]()
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik in de meerderheid van de servers enorme lag heb? Gewoon dat je niet meer kan lopen.. wapens wisselen kan niet meer... echt zware kak gewoon.. enige servers die het goed doen zijn wat duitse in de metro map
M'n ping ligt rond de 40-45, en ik ben niet aan het downloaden tijdens het spelen.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 17:44:32 ]![]()
Ik kan niet geloven dat de ak47 er niet is :s.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja er kunnen altijd wel wapens bij, of het ook nodig is dat is iets heel anders. Hoeveel wapens heb je een mastery in en ze dus zo veel gebruikt dat je wel toe bent aan nieuwe wapens? Ik 73, en ik ben op zich ook wel voor nieuwe wapens maar als iemand zegt dat er al heel veel zijn dan moet ik die persoon ook gelijk geven. De meeste mensen spelen nu eenmaal niet zo veel en die komen er nooit aan toe om alles wat er nu al is te masteren of alle attachments te unlocken.
Nieuwe wapens zouden eerst nog wel komen met de nieuwe mappen mee maar die kleine lettertjes hebben ze toen stiekem verwijderd en in de overeenkomst die iedereen is aangegaan met betrekking tot premium staat ook gewoon dat ze alles kunnen veranderen geloof ik.![]()
ze hebben een contract met wapen fabrikanten. en dus zul je alleen die wapens te zien krijgen die hun produceren. was laatst zelfs nbog in het nieuws. dat ea die fabrikanten snel weghaalde uit hun partners lijstquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat de ak47 er niet is :s.
Capture the Flagquote:Op zondag 13 januari 2013 14:59 schreef Nibb-it het volgende:
Is er eigelijk al wat bekend over Endgame? Behalve dat er een brommert in zit?![]()
De AK-74 en RPK-74 zitten er anders wel in.... en die AK-74 is een verbeterde versie van de 47.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Convict het volgende:
[..]
ze hebben een contract met wapen fabrikanten. en dus zul je alleen die wapens te zien krijgen die hun produceren. was laatst zelfs nbog in het nieuws. dat ea die fabrikanten snel weghaalde uit hun partners lijst
Dus dat verhaaltje gaat niet op...
@Catkiller; je hebt gelijk, er zitten genoeg wapens in. Maar het meeste is prut, omdat er gewoon een flinke onbalans in de wapens is. Waarom zou ik een proppenschieter gebruiken als het met een M16 makkelijker gaat en de tegenstanders ook alleen de M16 gebruiken? Natuurlijk is het gaaf als je met een slechter wapen toch iemand met een M16 de baas bent, maar Dice blijft goochelen met die wapeninstellingen. Jammer.
Endgame.. ja, die motoren lijken me wel leuk (als motorrijder zijnde) en CTF vond ik vroeger altijd erg leuk om te doen. Maar of dat gaat lukken met teamplay?
Ik speel de laatste tijd Metro 64 met explosieven, om even snel wat kills te maken, maar daar is de teamplay echt heel erg triest. Iedereen staat zn explosieven af te schieten bij de zijtrap (US zijde), terwijl je veel meer kills kan maken bij de eerste trap naar B vanaf de US zijde. Dat weten ze niet...
maar als dan niemand ammo boxes neer gooit daar, moet ik elke keer naar die zijtrap rennen.
Eigenlijk moet ik weer het echte BF3 spelen met de voertuigen...![]()
![]()
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef JK het volgende:
[..]
De AK-74 en RPK-74 zitten er anders wel in.... en die AK-74 is een verbeterde versie van de 47.
Dus dat verhaaltje gaat niet op...
@Catkiller; je hebt gelijk, er zitten genoeg wapens in. Maar het meeste is prut, omdat er gewoon een flinke onbalans in de wapens is. Waarom zou ik een proppenschieter gebruiken als het met een M16 makkelijker gaat en de tegenstanders ook alleen de M16 gebruiken? Natuurlijk is het gaaf als je met een slechter wapen toch iemand met een M16 de baas bent, maar Dice blijft goochelen met die wapeninstellingen. Jammer.
Endgame.. ja, die motoren lijken me wel leuk (als motorrijder zijnde) en CTF vond ik vroeger altijd erg leuk om te doen. Maar of dat gaat lukken met teamplay?
Ik speel de laatste tijd Metro 64 met explosieven, om even snel wat kills te maken, maar daar is de teamplay echt heel erg triest. Iedereen staat zn explosieven af te schieten bij de zijtrap (US zijde), terwijl je veel meer kills kan maken bij de eerste trap naar B vanaf de US zijde. Dat weten ze niet...
maar als dan niemand ammo boxes neer gooit daar, moet ik elke keer naar die zijtrap rennen.
Eigenlijk moet ik weer het echte BF3 spelen met de voertuigen...
Oja, slechte balans enzo... Al eens goed voor gaan zitten?![]()
![]()
Ik kom met Endgame wel weer kijken. Wil je de echte BF3 spelen, dan heb je teamplay nodig en dus minimaal 3 anderen op teamspeak en dan mooi als squad je ding doen. Dan gaat het prima.
In m'n uppie beetje de echte BF3 maps doen, schiet niet op.
Tot die tijd af en toe een Metrootje pakken en kijken of ik nog wat assignments kan halen.![]()
moet zeggen dat ik het daar wel mee eens benquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef JK het volgende:
Ik kom met Endgame wel weer kijken. Wil je de echte BF3 spelen, dan heb je teamplay nodig en dus minimaal 3 anderen op teamspeak en dan mooi als squad je ding doen. Dan gaat het prima.
In m'n uppie beetje de echte BF3 maps doen, schiet niet op.
Tot die tijd af en toe een Metrootje pakken en kijken of ik nog wat assignments kan halen.
om alleen in de rondte te gaan lopen schieten wordt wel beetje saai na een tijdje![]()
Als het niet zo goed lukt in je eentje dan zou ik zeggen probeer eens een server met een kleiner aantal spelers? Met 64 spelers heb je vrijwel altijd wel meerdere vijanden op 1 plek, met 24 bijvoorbeeld niet. Kost je wel wat toffe momenten die je misloopt waar je normaal 5 man had neer kunnen knallen terwijl er nu maar 1 was om te doden maar je ratio lijdt er niet onder en je humeur ook niet wanneer je dik positief staat.
En dan kan je ook gewoon een grotere map spelen met voertuigen zonder dat je echt hulp nodig hebt van iemand waar je mee kan voicechatten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Da's gewoon conquest dan toch?quote:
tevens, iemand?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef andreas612 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik in de meerderheid van de servers enorme lag heb? Gewoon dat je niet meer kan lopen.. wapens wisselen kan niet meer... echt zware kak gewoon.. enige servers die het goed doen zijn wat duitse in de metro map
M'n ping ligt rond de 40-45, en ik ben niet aan het downloaden tijdens het spelen.![]()
Nee.quote:
Beide teams hebben één basis met een vlag. En het doel is om de vlag van de tegenstander in hun basis te pakken en terug te brengen naar jou basis.![]()
Ah, opzich wel leuk, misschien dat ik premium nog eens een keer erbij koop voor 10 eu ofzo.. wacht wel op een aanbieding.. heb ik zowat een hele nieuwe gamequote:Op maandag 14 januari 2013 07:22 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee.
Beide teams hebben één basis met een vlag. En het doel is om de vlag van de tegenstander in hun basis te pakken en terug te brengen naar jou basis.![]()
![]()
Andreas, die lag.. zegt mij niets. Nog niet meegemaakt zo.
Wel eens rubberbanding of als je met een scope ging kijken dat je wat vertraging merkte, maar dat je niet meer kan lopen of wapens wisselen... anders moet je eens servers doorgeven waar je dat op merkt. Kan het ook niet zijn dat je malware op je PC hebt wat een gigantische shitload aan data aan het uploaden is? Alhoewel.. dan moet je dat aan de ping merken. Zelf heb ik meestal een ping van 20ms of minder en ik speel enkel op Europese servers met een lage ping... heb hier een 10mbit lijntje liggen waarvan maar 1 mbit up. Stelt dus niets voor.![]()
heb een ping van rond de 10 meestal, maar af en toe ook wat rubberbanding. Heb het idee dat het vaak serverside is.![]()
Van die lag had ik ook last van toen ik jullie laatst joinde bij een metro 64 server, echt super vaag.. Moet zeggen dat het wel allemaal wat 'raarder' en misschien wel minder loopt na de laatste nvidea update.. ik weet ook niet of die perse voor BF3 was, dat was m'n voorlaatste namelijk wél.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:43 schreef JK het volgende:
Andreas, die lag.. zegt mij niets. Nog niet meegemaakt zo.
Wel eens rubberbanding of als je met een scope ging kijken dat je wat vertraging merkte, maar dat je niet meer kan lopen of wapens wisselen... anders moet je eens servers doorgeven waar je dat op merkt. Kan het ook niet zijn dat je malware op je PC hebt wat een gigantische shitload aan data aan het uploaden is? Alhoewel.. dan moet je dat aan de ping merken. Zelf heb ik meestal een ping van 20ms of minder en ik speel enkel op Europese servers met een lage ping... heb hier een 10mbit lijntje liggen waarvan maar 1 mbit up. Stelt dus niets voor.![]()
Rubberbanding is idd vaak serverside. En hoeveel BF3 servers draaien er wel niet op zo'n machine? En wie zegt niet dat dit virtuele machines zijn? En hoeveel virtuele servers draaien er niet op een fysieke server? Ik weet niet hoe ze dit bij i3d bijv doen..
Maar Andreas, wat was je PC setup ook alweer? Met mijn oude setup moest ik niet teveel explosies hebben, want dan kon ik ook niets meer. Draai anders ook bijv. eens Fraps op de achtergrond om je FPS te zien tijdens die lag. Je hebt ook nog een console commando voor BF3, maar die van Fraps valt meer op.![]()
![]()
Q9550 2.83 ghzquote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef JK het volgende:
Rubberbanding is idd vaak serverside. En hoeveel BF3 servers draaien er wel niet op zo'n machine? En wie zegt niet dat dit virtuele machines zijn? En hoeveel virtuele servers draaien er niet op een fysieke server? Ik weet niet hoe ze dit bij i3d bijv doen..
Maar Andreas, wat was je PC setup ook alweer? Met mijn oude setup moest ik niet teveel explosies hebben, want dan kon ik ook niets meer. Draai anders ook bijv. eens Fraps op de achtergrond om je FPS te zien tijdens die lag. Je hebt ook nog een console commando voor BF3, maar die van Fraps valt meer op.
4gb ram
GTX285
wel wat verouderd, maar vind het vooral vreemd omdat ik eerder BF3 wel gewoon prima heb kunnen draaien op alle servers (wel op low/medium) maar alsnog..
Zal fraps idd eens draaien op de achtergrond, kijken wat ie zegt, maar het zijn ook niet echt framedrops he, meer gewoon pure lag, 't is niet schokkerig, hij blijft gewoon bizar hangen tijdens de gameplay.![]()
Mwah tijd voor een nieuwe setup.Maar als het in het verleden heeft gewerkt op low/medium, zou dat het nog steeds moeten doen. Maar in Fraps kan je ook opnemen.. neem het anders eens op om te laten zien als het weer gebeurd.
![]()
Weer een Origin update, ik heb daar zo de schijt in dat deze dat pas ziet als ik een game ga joinen in Battlelog. Sta ik al minuten in de rij op een populaire server. Moet ik een update binnen halen... kan ik daarna weer in de wachtrij staan. FUCK YOU EA!!!!!![]()
?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef JK het volgende:
Weer een Origin update, ik heb daar zo de schijt in dat deze dat pas ziet als ik een game ga joinen in Battlelog. Sta ik al minuten in de rij op een populaire server. Moet ik een update binnen halen... kan ik daarna weer in de wachtrij staan. FUCK YOU EA!!!!!
bij mij staat er gewoon in battlelog in die popup> joining.... en dan als de update klaar is ga ik er gelijk ook in dan. niks opnieuw in de rij wachtenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Mwah die update van 42MB komt binnen met 300-400kb/s (heb een 10 mbit lijn), dus tegen de tijd dat de update is geinstalleerd duurt dat initializing misschien te lang.![]()
Net Bad Company 2 weer gedaan, lekker ongelimiteerd noobtuben en niemand die er een probleem van maakt.
[/quote]![]()
Op de Metro 64 explosive servers heb je daar anders ook geen last van hoor...
heb nu de afgelopen 2 weken ofzo iets van 700 kills gemaakt met een M320 LVG, geen haan die er naar kraait daar. Maar nu is dat ook wel één grote explosieve rommel. Mooiste is als je een kill maakt en iemand z'n granaat laat vallen, dan heb je zo 10 kills... of als je 'm in het juiste hoekje schiet dan heb je zo 15 kills of meer. Ik had binnen één minuut in een potje iets van 25 kills. Niemand die er moeilijk over deed... maar als je dan ook ziet hoeveel granaten er afgeschoten en gegooid werden, gewoon triest.Sommige spelers staan het hele potje stil en drukken enkel op 'G'.
Vanavond maar weer eens een potje spelen, afgelopen week weinig tijd gehad om fatsoenlijk te spelen.![]()
Volgens mij missen sommige mensen het doel van het spelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef JK het volgende:
Sommige spelers staan het hele potje stil en drukken enkel op 'G'.of een spel uberhaupt.. (tenzij men echt lol beleefd aan 40 min. op 'G' drukken..)
![]()
Ik vind het op Metro 64 explosive wel mooi om vanaf beneden 100+ kills te maken.
Normaal gesproken heb je van boven meer mazzel en ben je sterker, maar van beneden kan je zoveel meer kills maken als je precies weet waar je een LVG'tje moet richten.
Goed, het is flauw spelen... maar tijdens double xp dagen gaat het wel superhard zo om te levelen.![]()
Spas met slugs en ACOG
In ander nieuws, na flink oefenen met de tv missile is het gelukt om een heli uit de lucht te schieten
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Slugs zijn erg leuk. Zelfs met een 6x scope. Slug-snipen.
Wat betreft die balanced bolt voor de xbow, die is ook baas! Ben al lekker bezig om kills te maken. Bijna geen drop. Zonder supression schiet je zo een pijl door iemand z'n kop.![]()
lol
dit;en dit,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef JK het volgende:
Op de Metro 64 explosive servers heb je daar anders ook geen last van hoor...
heb nu de afgelopen 2 weken ofzo iets van 700 kills gemaakt met een M320 LVG, geen haan die er naar kraait daar. Maar nu is dat ook wel één grote explosieve rommel. Mooiste is als je een kill maakt en iemand z'n granaat laat vallen, dan heb je zo 10 kills... of als je 'm in het juiste hoekje schiet dan heb je zo 15 kills of meer. Ik had binnen één minuut in een potje iets van 25 kills. Niemand die er moeilijk over deed... maar als je dan ook ziet hoeveel granaten er afgeschoten en gegooid werden, gewoon triest.Sommige spelers staan het hele potje stil en drukken enkel op 'G'.
Spreken elkaar wel erg tegenquote:Vanavond maar weer eens een potje spelen, afgelopen week weinig tijd gehad om fatsoenlijk te spelen.![]()
![]()
Ehhhh ja, dat klopt.
Waarschijnlijk had ik 2 weken gespeeld, 1 week daarna wat minder.. dus ik had moeten zeggen dat ik 3 weken terug, 2 weken lang geklooit heb op zo'n explosive server.
Ben nog niet helemaal beter geloof ik.![]()
Speelt er iemand met een joystick (Niet controller!) hier? Zit erover na te denken eentje te halen voor die jets, lijkt wel lachen. Zo ja, welke raden jullie aan?![]()
Geen. Mikken is niet te doen met een stick.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef damirovic het volgende:
Speelt er iemand met een joystick (Niet controller!) hier? Zit erover na te denken eentje te halen voor die jets, lijkt wel lachen. Zo ja, welke raden jullie aan?![]()
BF3, Wat is datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:01 schreef dennis3d het volgende:
Mischien binnekort weer is een keer BF3 opstarten![]()
ARMA2 bitches!
![]()
![]()
127/4 op een accuracy van 6,7% valt op, sommige cheaters zijn zo dom...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja inderdaad die denken dat het niet opvalt ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:54 schreef Skull-splitter het volgende:
127/4 op een accuracy van 6,7% valt op, sommige cheaters zijn zo dom...![]()
![]()
Normaal ben ik de enige die zeurt, maar nu viel iedereen erover
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind er niet meer zo veel aan eerlijk gezegd. Jammer.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Moet zeggen dat die nieuwe DLC wel tof is vergeleken met de voorgangers.
Jammer dat de servers niet meer zo vol zitten waardoor bepaalde gamemodes niet bespeelbaar meer zijn.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hier hangt het sterk van de server af, gelukkig een paar goede als favoriet ingesteld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind er niet meer zo veel aan eerlijk gezegd. Jammer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach, het spel is ook alweer een maand of 14-15 oud? Mag best hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind er niet meer zo veel aan eerlijk gezegd. Jammer.
Ik speel eigenlijk helemaal weinig games meer, BF3 nog een beetje, maar mijn PS3 doe ik echt bijna niets meer mee, 3DS doe ik eens in de 2 a 3 weken een keer aan, de PSP hang ik af en toe aan de lader (om de accu een beetje op spanning te houden)... ik wacht op GTA 5. En ik denk niet eens meer dat ik snel een volgende console ga kopen voorlopig. Ga ik eindelijk opgroeien.![]()
![]()
Niiice.Would you like to know more?
Leuk dat er zoveel DLC is maar kunnen ze die niet gewoon in het originele spel stoppen? Ik wil namelijk niet steeds ¤50 voor een game betalen en dan nog ¤20 per DLC (of hoe duur die ook zijn)![]()
Dan moet je de Battlefield 3 Premium Edition kopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Romanus het volgende:
Leuk dat er zoveel DLC is maar kunnen ze die niet gewoon in het originele spel stoppen? Ik wil namelijk niet steeds ¤50 voor een game betalen en dan nog ¤20 per DLC (of hoe duur die ook zijn)
De game en Premium voor 50 euro ofzo dacht ik.![]()
Goed. Nu ga ik ECHT mijn joystick weer eens opzoeken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BEEEETJE lullig is het wel als je gewoon de volle mep hebt betaald in het begin...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan moet je de Battlefield 3 Premium Edition kopen.
De game en Premium voor 50 euro ofzo dacht ik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan koop je gewoon Premium en niet de Premium Editionquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BEEEETJE lullig is het wel als je gewoon de volle mep hebt betaald in het begin...![]()
![]()
En tik je dus 2x 50 afquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:14 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon Premium en niet de Premium Edition
Valt wel mee: http://www.g2play.net/sto(...)m-EA-Origin-Key.html :pquote:
Maar zonder dollen, ik snap je punt wel.![]()
Trucjes komen meestal pas later.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Valt wel mee: http://www.g2play.net/sto(...)m-EA-Origin-Key.html :p
Maar zonder dollen, ik snap je punt wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kan niet wachten tot ik weer kan spelen.
Vorige week maandag aan mijn schouder geopereerd.
Wordt nu 8 weken revalideren..The Older I Get, The Better I Was![]()
End Game ziet er wel sweet uit. Die ga ik denk ik wel kopen. Aftermath en Close Quarters kunnen me niet zo boeien dus die laat ik links liggen.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Dat is mijn game modequote:![]()
![]()
Wat is er gebeurd dan ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef KroodjeBip het volgende:
Nee toch ... PC gisteren op slag dood, komt die DLC uit ....
Blargh.![]()
Je vriendin heeft de boel gewoon gesaboteerd zodat je meer tijd aan de inrichting van jullie huis kan bestedenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef KroodjeBip het volgende:
Blargh.![]()
![]()
Eeeeh End Game komt pas in maartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef KroodjeBip het volgende:
Blargh..
![]()
Capture the flag filmpie!![]()
![]()
Dat met die straaljagers... leuk op een 64-man server.
Ik denk alleen omdat ik nu al zuig met straaljagers en er lui zijn die veelste goed vliegen, ik dat niet snel zal doen. Misschien om mijn jet eindelijk volledig te unlocken... maar denk het niet.![]()
Ik ga het niet eens proberen, ben echt kapot slechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef JK het volgende:
Capture the flag filmpie!![]()
![]()
Dat met die straaljagers... leuk op een 64-man server.
Ik denk alleen omdat ik nu al zuig met straaljagers en er lui zijn die veelste goed vliegen, ik dat niet snel zal doen. Misschien om mijn jet eindelijk volledig te unlocken... maar denk het niet.![]()
![]()
Sowieso is het enige nuttige in één slot heat seekers, als ik daar alleen al aan denk dan heb ik er al geen zin meer in.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik wel, alleen ik kan gewoon niet mikken. Vlieg ik schietend op zo´n heli af, mist toch nog de helft van de schoten op een of andere manier en dan is ie niet eens disabled.![]()
Moederbord is dood, ik heb er nog 1 met een AM2+ socket en die zijn nergens meer te krijgen (of heel duur, wan "schaars") ... er stond er 1 op marktplaats, die heb ik net binnen gehad, nog ff in elkaar zetten en hopen dat er geen andere onderdelen defect zijn.quote:
Het zag er bijna naar uit dat ik een nieuwe PC moest kopen![]()
![]()
Het begin is dan ook het moeilijkst, maar het blijft frustrerend, er zijn zoveel piloten die zo ongelooflijk goed zijn, gewoon niet leuk meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Photomorti het volgende:
Zeer frustrerend dat jet vliegenheb nog niet eens rocket pods unlocked zo slecht ben ik
![]()
![]()
Lukt het jou wel om te vliegen/mikken met een stick of heb je hem nog niet aangesloten ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed. Nu ga ik ECHT mijn joystick weer eens opzoeken...![]()
Hoop voor je dat het zomenteen weer werktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Moederbord is dood, ik heb er nog 1 met een AM2+ socket en die zijn nergens meer te krijgen (of heel duur, wan "schaars") ... er stond er 1 op marktplaats, die heb ik net binnen gehad, nog ff in elkaar zetten en hopen dat er geen andere onderdelen defect zijn.
Het zag er bijna naar uit dat ik een nieuwe PC moest kopen![]()
Nog niet aangesloten, maar met muis/tobo ben ik altijd baggerslecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Lukt het jou wel om te vliegen/mikken met een stick of heb je hem nog niet aangesloten ?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik begin nu redelijk te wennen aan de movement met muis en keyboard , wat vooral enorm scheelt bij mij is pitch up ook binden ook spatie hiermee kan ik een stuk makkelijk keren.
Alleen nu nog goed leren mikken en het belangrijkste dogfighten
Ehmm![]()
Het werkt gelukkig allemaal weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het zomenteen weer werkt![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:12 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het werkt gelukkig allemaal weer![]()
Laat me raden, je staat een voldoende op Nederlands?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:57 schreef dennis3d het volgende:
Ik denk start is bf3 op en het gaat gelijk goed awsome ik kan het nog![]()
![]()
O nee hoor game wanneer ik wil maar veel fifa en dmcquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
Laat me raden, je staat een voldoende op Nederlands?![]()
![]()
Dat bedoelde ik niet....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
O nee hoor game wanneer ik wil maar veel fifa en dmc![]()
![]()
Ik zag laatst in de winkel allemaal extra levels van BF3 liggen, iets met tanks en nog 1 die mij niet zo 1,2,3 te binnen schiet. Is dat wat, en wat voegt dit aan het spel toe qua spelervaring wat je niet in het standaardspel al hebt.![]()
gvd,stelletje hoeren admins die denken dat ze god zijn.. kloteservers
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 11:52:40 ]![]()
Kut he! Had ik laatst ook al. Begon met 13-0, ging echt sick goed. Werd ik direct gekickedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:52 schreef andreas612 het volgende:
gvd,stelletje hoeren admins die denken dat ze god zijn.. kloteservers![]()
Hoe vaak ik gekilled ben omdat de admin het voertuig zo graag wilde hebben ... ik leave dan ook meteen. Veel admins misbruiken de commando's voor eigen plezier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:52 schreef andreas612 het volgende:
gvd,stelletje hoeren admins die denken dat ze god zijn.. kloteservers
Hoe is het trouwens met je plaatje afgelopen, ik heb ook nog even via google image search gekeken, de hele wereld gebruikt em zo'n beetje (maar niet voor de verkoop)![]()
![]()
naja, ik kom dan altijd even terug om die admin echt volledig uit te schelden..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hoe vaak ik gekilled ben omdat de admin het voertuig zo graag wilde hebben ... ik leave dan ook meteen. Veel admins misbruiken de commando's voor eigen plezier.
Hoe is het trouwens met je plaatje afgelopen, ik heb ook nog even via google image search gekeken, de hele wereld gebruikt em zo'n beetje (maar niet voor de verkoop)
plaatje gaat okeben nog bezig om ergens wat geld los te peuteren van iemand die 'm gebruikt had, maar vlot niet echt
![]()
Plaatje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, ik kom dan altijd even terug om die admin echt volledig uit te schelden..
plaatje gaat okeben nog bezig om ergens wat geld los te peuteren van iemand die 'm gebruikt had, maar vlot niet echt
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Je UI wordt globaal gebruikt? No offence, maar ik begrijp niet helemaal wat daar zo speciaal aan is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zie UI, maar dat hoort niet in GAM thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
No offense, maar anderen welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
No offence, maar ik begrijp niet helemaal wat daar zo speciaal aan is?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 12:30:59 ]![]()
Het was een verzoekje om uitleg over wat het hele gebeuren, maar blijkbaar was het no flame gedeelte niet helemaal duidelijk, never mind...quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ze hebben zijn foto gebruikt om shirtjes mee te bedrukken en die vervolgens te verkopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het was een verzoekje om uitleg over wat het hele gebeuren, maar blijkbaar was het no flame gedeelte niet helemaal duidelijk, never mind...
Ik wou dat het mijn foto was verdomme
Iets met wettelijk/copyright ed.![]()
Ah kijk, thanks for the info..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ze hebben zijn foto gebruikt om shirtjes mee te bedrukken en die vervolgens te verkopen.
Ik wou dat het mijn foto was verdommeOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Oh, naja, hier staat het een en ander:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het was een verzoekje om uitleg over wat het hele gebeuren, maar blijkbaar was het no flame gedeelte niet helemaal duidelijk, never mind...
FOT / Foto is gebruikt zonder het te vragen![]()
Thanks, thread doorgelezen: interessante en lastige situatie. Hoop voor je dat je er iets aan overhoudt gezien er daadwerkelijk geld verdiend wordt met JOUW image..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Oh, naja, hier staat het een en ander:
FOT / Foto is gebruikt zonder het te vragenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Maar bip kom is even knallen jij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ze hebben zijn foto gebruikt om shirtjes mee te bedrukken en die vervolgens te verkopen.
Ik wou dat het mijn foto was verdomme
Iets met wettelijk/copyright ed.![]()
Air Superiority![]()
![]()
Iemand enig idee met hoeveel mensen dit gespeeld kan worden?
32 tegen 32 zou wel echt te veel zijn, gok ik.
En is dit dan enkel met jets/heli's, of is het ook mogelijk om nog gewoon op de grond te vechten?People assume too much.![]()
Ik denk dat het niet mogelijk is om ook op de grond te vechtenBen meer benieuwd naar de dirtbikes
Ehmm![]()
wejo, gister in metro ging 't echt hard, zaten vast in dat middenhuisje met die ronde glazen ramen, russen vanaf links én rechts, rumii van links ()
ik zo bam bam bam.. weetje
naast mij zo'n support kerel, hij ook bam bam bam.. snapte
nou wilde ik ff delen
gr gr![]()
indien wel mogen ze GVD iets doen aan die anti-air raketjes, actieradius van een elastiekje qua tracking...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:05 schreef Photomorti het volgende:
Ik denk dat het niet mogelijk is om ook op de grond te vechtenBen meer benieuwd naar de dirtbikes
Ben je een Marokkaan ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef andreas612 het volgende:
wejo, gister in metro ging 't echt hard, zaten vast in dat middenhuisje met die ronde glazen ramen, russen vanaf links én rechts, rumii van links ()
ik zo bam bam bam.. weetje
naast mij zo'n support kerel, hij ook bam bam bam.. snapte
nou wilde ik ff delen
gr gr
Leuk, DoubleXP maar 24u en precies op valentijnsdag... dat gaat het 'm denk ik niet worden.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef JK het volgende:
[..]
Leuk, DoubleXP maar 24u en precies op valentijnsdag... dat gaat het 'm denk ik niet worden.
fok you ja!![]()
Krijg je eindelijk een valentijnscadeau, is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef JK het volgende:
Leuk, DoubleXP maar 24u en precies op valentijnsdag... dat gaat het 'm denk ik niet worden.![]()
Oh wacht, jij bent zo'n trieste Nederlandse jongen die graag Nederlands-Marokkaans praat en een dooie kat in je nek hebt liggen.quote:![]()
![]()
Ja nee, ik neem een keer mevrouw JK mee uit eten, omdat meneer JK vorige week op vakantie zijn hele hebben en houden heeft uitgekotst op de plee vanwege voedselvergiftiging in een restaurant en we daardoor niet naar ons favoriete restaurant konden daar.. wat we normaal gesproken elke vakantie doen. Dus neem ik haar hier maar weer mee. Ik kan alles weer binnenhouden maar heb toch iets van 20 stralen kots in die pleepot gemikt zonder al te veel er buiten te spetteren!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk een valentijnscadeau, is het nog niet goed.![]()
Ja ik neem ook nooit de moeite om heli's en jets uit te schakelen vanuit de lucht met stinger/igla ze poppen toch meteen flares heeft geen nut of je moet met een soflam , stinger squad samenwerken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
indien wel mogen ze GVD iets doen aan die anti-air raketjes, actieradius van een elastiekje qua tracking...Ehmm![]()
Ooit mijn pc vernieuwd voor BF3. BF3 premium gekocht en slechts 2 uurtjes gespeeld.
Vanavond maar weer eens aanslingeren. Die kutkoters bij black ops (ja lach maar) komen me mijn neus uit.
Endgame ziet er ook fucking nice uit.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Oh wacht, jij bent zo'n trieste Nederlandse jongen die niet 1,2,3 een grap van een normaal bericht kan onderscheidenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef JK het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent zo'n trieste Nederlandse jongen die graag Nederlands-Marokkaans praat en een dooie kat in je nek hebt liggen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef JK het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent zo'n trieste Nederlandse jongen die graag Nederlands-Marokkaans praat en een dooie kat in je nek hebt liggen.2
People assume too much.![]()
Als dat een grap is, wil ik de rest van je humor liever niet horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent zo'n trieste Nederlandse jongen die niet 1,2,3 een grap van een normaal bericht kan onderscheiden
Maar het komt ook omdat ik een beetje een hekel heb aan Nederlandse lui die als een Marokkaan gaan praten, omdat ze dat stoer vinden. Van die lui die graag bij een groep willen horen, maar er eigenlijk niet bij horen.![]()
Ga lekker naar zo'n groepssessie oidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef JK het volgende:
[..]
Als dat een grap is, wil ik de rest van je humor liever niet horen.
Maar het komt ook omdat ik een beetje een hekel heb aan Nederlandse lui die als een Marokkaan gaan praten, omdat ze dat stoer vinden. Van die lui die graag bij een groep willen horen, maar er eigenlijk niet bij horen.en gooi je problemen op tafel
![]()
Waarom moet ik gaan, als ik geen probleem heb?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ga lekker naar zo'n groepssessie oiden gooi je problemen op tafel
![]()
deze man weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef KroodjeBip het volgende:
Kom op tjollies, heb een afoe booka voor elkaar, mi abi spier .. mi gado, jwz !![]()
Met een beetje timing valt het NET te doen tegen choppers, jets is eigenlijk onbegonnen werk gezien tracking-tijd die het nodig heeft, het bereik en het feit dat bijna iedereen minstens met flares vliegt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja ik neem ook nooit de moeite om heli's en jets uit te schakelen vanuit de lucht met stinger/igla ze poppen toch meteen flares heeft geen nut of je moet met een soflam , stinger squad samenwerken.
Je hebt iig 2 anti-air mannetjes nodig en het liefst een support voor de ammo erbij.
Ik zou wel eens een klein squad willen hebben en daar echt tactisch mee willen spelen. Voorbereiden, oefenen, communicatie erbij, wat meer discipline/samenwerking. Nu ben ik vaak aan de samenstelling van spelers overgeleverd, das nogal wisselvallig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja precies met randoms is het gewoon lastig , ik zoek altijd een squad uit met de beste scores dan kom je nog bij redelijk ervaren spelers terecht maar ook die lopen vaak maar solo door de map heen
Ik zat vandaag even te experimenteren met dao12+frag shells tegen een scout helicopter maar dat werkt prima hoorraken ze best van in paniek , jammer dat je geen demos kunt recorden in bf3
Ik heb al niet zo'n briljante fps +- 40 en als ik record met fraps is dit echt onspeelbaarEhmm![]()
Ik mis de periode dat een aantal van ons de 3e tankplek hadden geunlocked om dan helikopters uit de lucht te schieten. Dat was gewoon ALTIJD raak.
De bug dat ik medic & support in één was heb ik net naar Youtube geupload (eindelijk, ja), maar ik zit nog te wachten op het processen bij Youtube, dat duurt dit keer blijkbaar erg lang.
Youtube blijft raar.. als 720P geupload en dat werkt nu na een tijdje nog niet. Misschien werkt dat morgen... in elk geval, bij deze de lang beloofde bug;
en dan zit er nog een spelfout in de video ook... oh well... boeiend.
[ Bericht 26% gewijzigd door JK op 12-02-2013 21:46:26 ]![]()
Cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef JK het volgende:
Ik mis de periode dat een aantal van ons de 3e tankplek hadden geunlocked om dan helikopters uit de lucht te schieten. Dat was gewoon ALTIJD raak.
De bug dat ik medic & support in één was heb ik net naar Youtube geupload (eindelijk, ja), maar ik zit nog te wachten op het processen bij Youtube, dat duurt dit keer blijkbaar erg lang.
Youtube blijft raar.. als 720P geupload en dat werkt nu na een tijdje nog niet. Misschien werkt dat morgen... in elk geval, bij deze de lang beloofde bug;
en dan zit er nog een spelfout in de video ook... oh well... boeiend.Oh, goed idee!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef Photomorti het volgende:
Ja precies met randoms is het gewoon lastig , ik zoek altijd een squad uit met de beste scores dan kom je nog bij redelijk ervaren spelers terecht maar ook die lopen vaak maar solo door de map heen
Ik zat vandaag even te experimenteren met dao12+frag shells tegen een scout helicopter maar dat werkt prima hoorraken ze best van in paniek , jammer dat je geen demos kunt recorden in bf3
Ik heb al niet zo'n briljante fps +- 40 en als ik record met fraps is dit echt onspeelbaar
Maar je moet niet toevallig wat infantry tegenkomen want die frag shells die zijn echt dramatischop close quarters gebruik ik ze nog welleens usas12+frag shells , extended mags erop huppa
en dan de mensen horen klagen geweldig
Ehmm![]()
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
zo'n kerel van dice zit die tread te bekijken en lacht de ballen uit z'n broekquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Photomorti het volgende:
gratis bonus dlc jahoor altijd welkom
gratis komt niet voor in het woordenboek van Dice.. stelletje nichten daar![]()
ja vast niet maja geef ze eens ongelijkIk hoop echt op een vietnam mod voor bf3
vind dat nog steeds de mooiste setting voor een shooter maar helaas is nu alles gefocussed op moderne oorlogsvoering bleh ben er wel beetje klaar mee
Ehmm![]()
ja, opzich bf2142 concept vond ik wel vetquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef Photomorti het volgende:
ja vast niet maja geef ze eens ongelijkIk hoop echt op een vietnam mod voor bf3
vind dat nog steeds de mooiste setting voor een shooter maar helaas is nu alles gefocussed op moderne oorlogsvoering bleh ben er wel beetje klaar mee
![]()
![]()
Ja precies gewoon weer even wat oldskool gebeurenhelaas is ww2 niet meer populair onder deze generatie
Ehmm![]()
pcies, ww2 zou ik ook nog wel dik vinden, is jaren terug wel redelijk uitgemolken maar met die nieuwe graphics zal het toch wel weer een impuls geven aan de game industrie denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja precies gewoon weer even wat oldskool gebeurenhelaas is ww2 niet meer populair onder deze generatie
'k bedoel, COD2 en bf1942 waren niet moeders mooiste..
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 21:25:36 ]![]()
Dat is waar jaIk zie het wel voor me hoor de invasie van omaha beach met de frostbite engine damn wat zal dat heftig zijn
Ehmm![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik de kleinschaligheid van cod2 ook wel baas vondquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef Photomorti het volgende:
Dat is waar jaIk zie het wel voor me hoor de invasie van omaha beach met de frostbite engine damn wat zal dat heftig zijn
![]()
![]()
die foto van die gozer...quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:52 schreef Retronix het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)_2832654490167842223
fok you ja!![]()
Domme kloothommels zoals jij met hun gejank brengen niks nuttigs, opfokken jij! BC2 had een gratis en te gek map pack.. Oasis, Harvest Day, Cold War en Heavy Metalquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zo'n kerel van dice zit die tread te bekijken en lacht de ballen uit z'n broek
gratis komt niet voor in het woordenboek van Dice.. stelletje nichten daarRetro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
'k heb het over BF3 slappe hannes, en misschien weet je het niet maar de bad company is maar een zij tak van de echte battlefield. Zo beschouwd dice het ook. En battlefield 3 is daarom ook pas de eerste battlefield waar echt commercieel veel geld uit gemolken wordt en daarom dus ook al die betaalde DLC's heeft..quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Retronix het volgende:
[..]
Domme kloothommels zoals jij met hun gejank brengen niks nuttigs, opfokken jij! BC2 had een gratis en te gek map pack.. Oasis, Harvest Day, Cold War en Heavy Metal
Dus door domme kloothommels zoals jij denkt dice dat iedereen dat pikt en gaan ze het in de toekomst nog verder uitmelken.. dus gewoon je bakkes houden
Oh ja, en cold war was best wel een kutmap![]()
CoD 2quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik de kleinschaligheid van cod2 ook wel baas vond
Iemand die weet hoe ik op die 2e verdieping kan komen van die huizen bij het metro level? (dichtste bij aan base in open lucht). Zo'n kerel zei dat ik moest springen d.m.v. de ramen oid.. geprobeerd, maar viel alleen maar naar beneden.
Dus bij het 2e level kan je normaal alleen op voor en achterkant komen maar nu ook halverwege.. (tenminste... 'nu'.. zal al een tijdje zo zijn..)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 20:36:26 ]![]()
Euh heb je een plaatje? Is dat bij vlag A of de zij-ingang aan de rechterkant (vanaf RU kant) -de hidden room-?![]()
Je moet op de 2e verdieping door de ramen naar buiten en dan op de richel en dan naar links en dan daar de ramen weer naar binnen. Bij de zijingang bij de Metro is dat.
Dus niet naar buiten springen maar voorzichtig in de opening gaan staan en dan een klein stapje naar voren, dan sta je op de richel om naar links te gaan![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef andreas612 het volgende:
Iemand die weet hoe ik op die 2e verdieping kan komen van die huizen bij het metro level? (dichtste bij aan base in open lucht). Zo'n kerel zei dat ik moest springen d.m.v. de ramen oid.. geprobeerd, maar viel alleen maar naar beneden.
Dus bij het 2e level kan je normaal alleen op voor en achterkant komen maar nu ook halverwege.. (tenminste... 'nu'.. zal al een tijdje zo zijn..)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef JK het volgende:
Euh heb je een plaatje? Is dat bij vlag A of de zij-ingang aan de rechterkant (vanaf RU kant) -de hidden room-?eeh, deze dusquote:thanks! morgen maar eens proberen
![]()
![]()
Ah die dus, ik zag er al eens eerder mensen staan, maar wist nog niet hoe ze er kwamen (ja, vermoedelijk net als die eerdere hidden room, was mijn gedachte al).
Ach, volgens mij heb ik er wel eens een raket op af geschoten en die was meteen raak, dus je kan gelukkig wel met ze afrekenen.![]()
Weer een nieuwe golf met aimbotters? Probeer al een half uur een server te vinden waar ik niet 1 shot 1 kill gedood wordt als ik spawn. Wat een waanzin weer, doe dit voor m'n lol...![]()
Dat werd tijd! Ach, de teller voor die medals werkt alleen als je te voet bent. Niet als je in een voertuig zit. Waarom? Omdat het Dice is.![]()
Nieuwe maps zijn bekend, ik zit op m'n mobieltje, dus kan t niet posten, maar staat inmiddels op verschillende sites.![]()
Kiasar Railroad
Nebandan Flats
Operation Riverside
Sabalan Pipeline
Of bedoel je nog nieuwe videos enz?![]()
wordt tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:43 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer is nu ook Premium bitch
fok you ja!![]()
Dat zeker. Ik zat te wachten op een aanbieding en vandaag de knoop doorgehaktquote:
Maar ik voel mezelf weer noob met al dit nieuws![]()
![]()
Het is inmiddels abandonwarequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik zat te wachten op een aanbieding en vandaag de knoop doorgehakt
Maar ik voel mezelf weer noob met al dit nieuws![]()
Wel cool, Endgame DLC bijna bijna![]()
![]()
thxquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar ik zoog wel een beetje![]()
Jij daarentegen zette een mooie score neer![]()
Ik heb echt al maanden niet echt gespeeld.. Ben ook pas rank 34Iemand tips voor gamemodes en tactieken waarbij je zoveel mogelijk punten bij elkaar kan grinden? Heb alleen B2K btw..
![]()
Team deathmatch (op Nosharh Canals). Daar heb je geen tactiek voor nodig ook, enkel een shotgun en misschien een T-UGS of MAV midden in de containers om alles te spotten voor je.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb echt al maanden niet echt gespeeld.. Ben ook pas rank 34Iemand tips voor gamemodes en tactieken waarbij je zoveel mogelijk punten bij elkaar kan grinden? Heb alleen B2K btw..
Zelf ook al lang niets meer gedaan, soms zie er een paar mensen spelen en dan denk ik ik ga ook wel even maar mijn headset heb ik er pas uit mijn computer getrokken en ik krijg het door zeer kort concentratievermogen niet meer voor elkaar om het zo aan te sluiten dat ik geluid uit mijn headset en speakers krijg, zal vanavond nog eens kijken.
[/quote]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:52 schreef piere het volgende:
Nieuwuh no rule metro
http://battlelog.battlefi(...)-Metro-1200-Tickets/fok you ja!![]()
Ik zou inderdaad ook voor Canals TDM gaanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
Metro Conquest is naar mijn mening te chaotisch met 64 man, en daardoor ook niet echt leuk meer.![]()
![]()
Headset? Ik ben al een flinke tijd niet meer op teamspeak geweest. Komt wel weer met End Game.
Ik speel af en toe nog een potje Metro.![]()
Net ff Canals TDM gespeeld.. 61/46 en ong 17k exp inc awardsquote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook voor Canals TDM gaan
Metro Conquest is naar mijn mening te chaotisch met 64 man, en daardoor ook niet echt leuk meer.Schiet idd wel lekker op zo.. Zeker als ik er weer een beetje in kom. Speel nu ook normal btw, voorheen altijd Hardcore.
![]()
Tijdens dubbel XP weekenden speelde ik altijd Canals TDMquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Net ff Canals TDM gespeeld.. 61/46 en ong 17k exp inc awardsSchiet idd wel lekker op zo.. Zeker als ik er weer een beetje in kom. Speel nu ook normal btw, voorheen altijd Hardcore.
Dat gaat dan echt hard!
![]()
![]()
Canals TDM is prima om je wapens te laten progressen, maar het meeste verdiende ik op metro conquest, en door dan bij de trappen van B die motion sensors te zetten en met een PDW of shotgun huis te houden.graag verwijderen![]()
Meer mensen hier last van?
This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl
Wordt van iedere server gekicked![]()
![]()
Dat zou ik even googlen, klinkt als een punkbuster foutquote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef stoeltafel het volgende:
Wordt van iedere server gekickedgraag verwijderen![]()
Van die noobs die nog niet weten waar Q is gvd zeg ze wordt heel je potje verneukt omdat ze lekker solo zijn en nooit spotten stink losers...![]()
Spotten doe ik in HC alleen voor de puntjes...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pff.. Mijn ervaring is sinds BF1942: Als je niet in clanverband of met vrienden oid speelt, en je wil dat er iets gebeurt, moet je het ZELF doen. De kans dat je teamgenoten zich ook maar enigsinds op objectives richten is nadaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef dennis3d het volgende:
Van die noobs die nog niet weten waar Q is gvd zeg ze wordt heel je potje verneukt omdat ze lekker solo zijn en nooit spotten stink losers...![]()
![]()
Ja idd je team voert meestal vrij weinig uit..quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Pff.. Mijn ervaring is sinds BF1942: Als je niet in clanverband of met vrienden oid speelt, en je wil dat er iets gebeurt, moet je het ZELF doen. De kans dat je teamgenoten zich ook maar enigsinds op objectives richten is nada![]()
Tjah als je oranje doritos nodig hebt om mensen te kunnen spotten/neer te schieten.....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef dennis3d het volgende:
Of conqeust op ziba tower, de puntjes vliegen je om de orenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef fyah het volgende:
Canals TDM is prima om je wapens te laten progressen, maar het meeste verdiende ik op metro conquest, en door dan bij de trappen van B die motion sensors te zetten en met een PDW of shotgun huis te houden.![]()
Of Grand Bazaar conqeust, fantastische map als je elk plekje kent![]()
![]()
hoelang is battlelog down!! ik wil gamen op deze mooie dag!I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Is idd een PB fout, je moet dit doenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef stoeltafel het volgende:
Wordt van iedere server gekicked
1. Verwijder de punkbuster map bij battlefield 3 en ook uit je localdata
2. download punkbuster van de website en plaats de installatie in je battlefield3 map
3. installeer open het en voeg dan battlefield 3 toe en update
wanneer je dit gedaan heb is je pb weer up to date en moet het probleem opgelost zijn![]()
![]()
Tot 15:30quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef Convict het volgende:
hoelang is battlelog down!! ik wil gamen op deze mooie dag!![]()
Kneusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als je oranje doritos nodig hebt om mensen te kunnen spotten/neer te schieten.....![]()
![]()
Hoezo? Ik heb die dingen boven de koppen van tegenstanders ook niet nodig om ze te vinden hoor....quote:![]()
Ja maar jij bent ook een hele stoere jongen, het gaat er niet om wat jij nodig hebt, het gaat erom dat je je team met een kleine moeite kunt helpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb die dingen boven de koppen van tegenstanders ook niet nodig om ze te vinden hoor....![]()
Nou als je bijvoorbeeld in een jet/heli zit, heb je wel het liefst dat er gespot wordt door je maten.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb die dingen boven de koppen van tegenstanders ook niet nodig om ze te vinden hoor....![]()
Wat een liefde weer hierquote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een hele stoere jongen, het gaat er niet om wat jij nodig hebt, het gaat erom dat je je team met een kleine moeite kunt helpen.Reageer ff normaal man
Sommige opmerkingen behoren gewoon bestraft te wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat een liefde weer hierReageer ff normaal man
HIJ IS UP!!!!!!!!!! heb gvd nu nog maar een uurtje om te gamen...I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nee, ik ook niet.. Maar als ik iemand net een hoekje om zie rennen is het wel fijn dat ik dat ook kan doorgeven aan m'n teamgenoten. Niets bevredigender dan "Spot Assist 10" als je beschoten werd door iemand die daarna dekking zoekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik speel sinds den beginne van BC2 al geen normal meer. Ik blijf spotten gewoon 'legale' cheats vinden.
Maargoed, dat is het mooie van battlefield, ik hoef normals dan ook helemaal niet te spelen als ik daar geen zin in heb
Na een jaar niet gespeeld te hebben toch maar weer eens geinstalleerd. Even de end game afwachten en dan alle dlc's in één keer aanschaffen. Heb ik weer wat dingetjes te ontdekken
Conscience do cost.![]()
Teamgenoten moeten ook gewoon uit hun doppen kijken ipv dat ze kijken waar ze een oranje icoontje zien imoquote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een hele stoere jongen, het gaat er niet om wat jij nodig hebt, het gaat erom dat je je team met een kleine moeite kunt helpen..
![]()
Het helpt wel en als jij dat nep vindt of wat dan ook dan moet je maar lekker geen normal spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Teamgenoten moeten ook gewoon uit hun doppen kijken ipv dat ze kijken waar ze een oranje icoontje zien imo.
![]()
En zo is dat maar sommigen weten nou niet wat teamplay isquote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het helpt wel en als jij dat nep vindt of wat dan ook dan moet je maar lekker geen normal spelen.![]()
![]()
He, die S-TAC die je kan krijgen, dat was toch dat Dice developers wapen?
Komt ie toch nog vrij. Mooi zo.![]()
![]()
tof!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef JK het volgende:
Komt ie toch nog vrij. Mooi zo.
Nieuw wapen? Waar dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef JK het volgende:
Komt ie toch nog vrij. Mooi zo.![]()
Oow, dacht dat het een leuk wapen was...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Laatste Endgame assignment, m1911 met taclight en silencer.
Valt weer tegen![]()
![]()
He mijn BF3 is in origin een update aan het voorbereiden
Dat is 6,1 GB dus het is End Game die erop wordt gezet
En ik lees ook dat vandaag PSN End game online is dus voor ons volgende week
Precies wanneer ik veel leerwerk heb
[ Bericht 25% gewijzigd door dennis3d op 05-03-2013 13:01:49 ]![]()
Hahahahaha, wat valt er te leren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef dennis3d het volgende:
He mijn BF3 is in origin een update aan het voorbereiden
Dat is 6,1 GB dus het is End Game die erop wordt gezet
En ik lees ook dat vandaag PSN End game online is dus voor ons volgende week
Precies wanneer ik veel leerwerk heb![]()
Ik wilde BF updaten maar schijf bleek vol.
Op onverklaarbaar wijze heb ik bf3 per ongeluk verwijderd..
Nu mag ik weer 20 gb downloaden.. alleen voor bf3 met alle 4 dlcs.. Fijn..
Nu kan ik zeker vanavond niet knallen..Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Ik dacht dat ik vandaag kon spelenkutzooi, heb net die 6gb gedownload
edit: KOMT DIE 12 MAART UIT FUUUUUUUUU![]()
![]()
6 gig? Mijn god... Ik heb medelijden met de mensen met een ps3. Max 256kb/s op PSN. Ik zal m vanavond wel aanzetten. (Pc)![]()
Origin is downquote:No Response from Application Web Server
There was no response from the application web server for the page you requested.
Please notify the site's webmaster and try your request again later.
Bij mij niet. PM me je Origin, heb nog geen vriendenquote:
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Origin down? Ik zit er wel in, maar krijg idd geen update. Niet dat ik vanavond BF3 zou doen, maar wel wilde ik alvast die update binnenhengelen.![]()
Die was iets van 3,8GB.
Kan je trouwens bekijken in je Battlefield installatie map, daar staat een map "Update". Hier staan ze alle in aparte mappen in (bijv. aftermath = Xpack4)
Die download van vandaag is hoogstwaarschijnlijk alleen een patch en bevat niks van End Game. Word dus nog een aparte download van +/- 4GB![]()
Damn, dan heb ik over een tijdje dus nog wat binnen te hengelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef BugWorks het volgende:
Die was iets van 3,8GB.
Kan je trouwens bekijken in je Battlefield installatie map, daar staat een map "Update". Hier staan ze alle in aparte mappen in (bijv. aftermath = Xpack4)
Die download van vandaag is hoogstwaarschijnlijk alleen een patch en bevat niks van End Game. Word dus nog een aparte download van +/- 4GB
Gelukkig ligt er glasvezel hier![]()
![]()
Zie net dat er ook een IFV drop bij zit. Althans... zag het in een video van een consoleversie.
Weet je hoe vet![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Re.active het volgende:
Zie net dat er ook een IFV drop bij zit. Althans... zag het in een video van een consoleversie.
Weet je hoe vet![]()
![]()
Tijd dat Dice eens gaat leren wat incremental is dan.. als dit alleen een update is.
Oh nu komt ie met de update, als ik dubbel klik op BF3.... sjonge jonge. Kom gewoon met de melding als ik Origin start. Hoerenprogramma!![]()
Origin was een ramp gister door de release van Simcity... zal morgen ook wel het geval zijn. Het is inderdaad alleen een upgate, End Game download komt pas volgende week
.
![]()
Zijn er hier mensen die zowel op console als pc spelen? Gaat een overgang van console naar pc makkelijk en word je uiteindelijk even goed als console of moet je hele andere ''skills'' hebben voor een pc?![]()
Ik heb de omschakeling van PS3 naar PC een week geleden gemaakt nieuwe pc woot woot!. Het voordeel is dat je de maps/tactieken e.d. al kent. Nu is het weer taak om alle wapens enzo te unlocken.
Verder is het veel fijner omdat shooters op pc's veel beter speelbaar zijn dan op consoles."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Aha! Maar als je goed op een console bent en je gaat over na een pc dan ben je naar de gewenningsperiode (week ofzo)dus wel weer even sterk als dat je op console was? Laatste keer dat ik shooter op de pc deed was Warrock en dat is echt al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb de omschakeling van PS3 naar PC een week geleden gemaakt nieuwe pc woot woot!. Het voordeel is dat je de maps/tactieken e.d. al kent. Nu is het weer taak om alle wapens enzo te unlocken.
Verder is het veel fijner omdat shooters op pc's veel beter speelbaar zijn dan op consoles.![]()
![]()
Je hebt alleen geen 'mini'-aimbot op de PC. Tenzij je natuurlijk wat gaat aanschaffen van artificial aiming.![]()
![]()
Grote aimbots zijn ook veel leuker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef JK het volgende:
Je hebt alleen geen 'mini'-aimbot op de PC. Tenzij je natuurlijk wat gaat aanschaffen van artificial aiming.
[/quote]![]()
Dat zeg ik.. artifical aiming.
Werkt prima, want het is een kat en muis spel. Jammer genoeg dat het bestaat, maargoed...
edit; niet stiekem je bericht aanpassen hè!![]()
![]()
Ja weet ik veel wat die artificial aiming site was tot ik het checkte, op de consoles heb je ook allemaal van die ruk controllers die sommige cheaten noemen en degene die ze gebruiken weer niet enzo, dacht dat het zoiets uit een grijs gebied zou zijn, je gaat iemand toch niet die kant op wijzen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef JK het volgende:
Dat zeg ik.. artifical aiming.
Werkt prima, want het is een kat en muis spel. Jammer genoeg dat het bestaat, maargoed...
edit; niet stiekem je bericht aanpassen hè!
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: