SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.![]()
last post:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:38 schreef hiddit het volgende:
gelukkig nieuw jaar aan iedereen en mag het een mooi game jaar worden![]()
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
verdomme moet ik weer net mis lopen ben aan het werk tot de 8stequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:00 schreef JK het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
quote:
Wel weer zin, alleen ziekjes en duizelig, geen faine game-combi...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Metro zeker..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef JK het volgende:
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Bedankt voor het melden, wilde die medal ook nog halen nu de 2xp tijd er nog is. En ik moet nog iets van 12 min.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef JK het volgende:
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Uitgestorven? Ik heb de hele week metro met explosieven gedaan ipv zonder...
En net een leuke bug, ik ging dood en toen ze mij gingen reviven had ik een M16A3 met underslung M320 (die had ik in die ronde wel een keer gekozen), maar ik had ook een ammo kit om te gooien. Ik ging namelijk dood als support ipv assault. Nu dus assault met M320 en Ammo kit onder knopje '3'.
Handig, dubbele punten scoren omdat je ook nog kan reviven.. en unlimited M320 ammo.
Zal eens zien of ik het filmpje nog ga uploaden naar Youtube, heb het met Fraps opgenomen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Quotidien het volgende:
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
hoe hoog is je spm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nu nog maar 1184.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:mijnes schommelt rond de 700
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Een week lang dubbel XP en dan close quarters spelen en dan zit je in de 2000. Toen waren de vlaggen nog het dubbele waard daar enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:43 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregenmijnes schommelt rond de 700
[/quote]![]()
Hoeveel uur heb je nou daarvoor nodig gehad?quote:
Ik zit nu op col 57 ofzo... maar heb deze week alleen explosive metro 64 gedaan en heel af en toe zonder explosieven... maar ik kom wel vaker aimbotters tegen, erg jammer.
Met een P90 een headshot op 200 meter, 1e kogel meteen raak. Dice gaat daar niets aan doen, want die jongen speelde het best wel slim, zette af en toe die aimbot aan om de algehele accuracy te verlagen.![]()
Ik heb er ongeveer 520 uur over gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:22 schreef JK het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je nou daarvoor nodig gehad?
Ik zit nu op col 57 ofzo... maar heb deze week alleen explosive metro 64 gedaan en heel af en toe zonder explosieven... maar ik kom wel vaker aimbotters tegen, erg jammer.
Met een P90 een headshot op 200 meter, 1e kogel meteen raak. Dice gaat daar niets aan doen, want die jongen speelde het best wel slim, zette af en toe die aimbot aan om de algehele accuracy te verlagen.
Ik moet zeggen ik kom zelden of nooit aimbots tegen. Heb er dus eigenlijk nooit last van.The Older I Get, The Better I Was![]()
Doe je best snel! Ik heb nu nog 70 uur minder op mijn teller, maar ik moet nog 43 levels omhoog.
Waarschijnlijk wel te doen nu je sneller medailles haalt. Maar dan nog.. het is een hele opgave.![]()
![]()
Ik vond het zelf lang duren. Had niet gedacht dat ik het zou halen, dacht eerst ik baal wel van het spel voor die tijd haha.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef JK het volgende:
Doe je best snel! Ik heb nu nog 70 uur minder op mijn teller, maar ik moet nog 43 levels omhoog.
Waarschijnlijk wel te doen nu je sneller medailles haalt. Maar dan nog.. het is een hele opgave.The Older I Get, The Better I Was![]()
Rush op de aftermath mapsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb BF3 ook maar weer eens uit de mottenballen gehaald. Ben wel benieuwd naar die nieuwe maps.
The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik ben totaal niet van voertuigen etc, dus ik vond ik niet zo.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken vanmiddag. Armored Kill ziet er ook veelbelovend uit.
Vooral Tank superiority vind ik niets aan. Rush is wel oke, nu de AC-130 een aantal keren gepatched is.The Older I Get, The Better I Was![]()
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet van voertuigen etc, dus ik vond ik niet zo.
Vooral Tank superiority vind ik niets aan. Rush is wel oke, nu de AC-130 een aantal keren gepatched is.
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
ik vind AK ook geen ruk aan. kan je beter world of tanks gaan spelen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik heb het toch niet over AK? Als je voertuigen in zijn algemeen niks aan vindt waarom speel je dan BF? Dat was de vraag.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Convict het volgende:
[..]
ik vind AK ook geen ruk aan. kan je beter world of tanks gaan spelen.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
tank superiority ... is alleen AK vandaar dat ik er over begon. en ik hou ook niet zo van voertuigen maar vind het wel vet dat ze er in zitten. geeft toch dat beetje extra spanning als er een tank je tegemoet rijd en je kan niks doen behalve vluchtenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over AK? Als je voertuigen in zijn algemeen niks aan vindt waarom speel je dan BF? Dat was de vraag.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
BF spelen als je totaal niet van de voertuigen bent? Srsly?
Jij zit de hele dag in Metro64 of wat?![]()
Alsof ik niet kan rond rennen zonder zelf in de voertuigen hoef te zitten....The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik vond voertuigen leuk, tot Dice die tanks zo zwak maakte en de jets etc. weer te sterk.
In het begin was het prima, maar ze moesten weer zonodig de boel aanpassen vanwege een stel jankbekken. Dus ja, af en toe een echte BF-map en voor de rest gewoon statshoeren in Metro64...
dat komt me ook m'n neus uit, maar elke keer weer unlocks en medals etc. zijn gewoon een virtuele streling over mijn paars-gepunte e-lans.![]()
Zo zwak? Sterk genoeg met reactive armor imo, sowieso doet een enkele infantry je dan weinig en jets die redden het ook niet in 1 keer overvliegen met rocket pods, dat doet 99,9% niet, hoogstens een disable waarna je vrolijk gaat fixxen en je weer ingestapt bent als hij weer terug komt, als er niemand anders op je schiet dan. Als jets sterk zijn dan moet je eens rush gaan spelen en een jet op je krijgen wanneer je in een tank zit, dan krijg je geen eens een kans om uit te stappen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
In elk geval veel zwakker dan eind 2011.
En bovendien, met voertuigen is het fijn als je met meerderen bent en via TS wat kan communiceren.
Ach nog 1 patchrondje in maart en dan blijft Dice er verder van af en moet iedereen BF4 kopen. Maar ik bedank.![]()
![]()
Oh nee he, weer nieuwe camos van wapens erbij... kom liever met nieuwe wapens ipv een skin waar niemand naar kijkt.![]()
Nieuwe wapens zou ik niet erg vinden omdat ik de primaries allemaal gemastered heb al op de account waar het me boeit maar er zijn er wel al erg veel. Camo boeit me ook weinig, ik doe het alleen om die assignment te hebben gedaan.
[/quote]![]()
Maar het is patat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef FrietjuH het volgende:
Voeg Frietjuh maar toe voor een potje BF3
Mijne is Bijstandskoning.![]()
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.![]()
Elephant gun? Jij wilt met je geweer een tank uit de lucht schieten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef JK het volgende:
Er kunnen nog genoeg wapens erbij hoor.. AR-15, MP5, een of andere elephant gun, een Uzi, een Tavor (goed, de MTAR zit er al in, maar een TAR-21 of CTAR-21 ofzo erbij)... maar wie weet wat End Game brengt over 2 maanden.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |