SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.![]()
last post:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:38 schreef hiddit het volgende:
gelukkig nieuw jaar aan iedereen en mag het een mooi game jaar worden![]()
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
verdomme moet ik weer net mis lopen ben aan het werk tot de 8stequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:00 schreef JK het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en dat jullie maar veel doden op jullie naam mogen schrijven.
Oh en tot 7 januari is het double xp zie ik...![]()
quote:
Wel weer zin, alleen ziekjes en duizelig, geen faine game-combi...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Metro zeker..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef JK het volgende:
63-3.. das lang geleden, zo'n lekker potje. En alleen met de M60E4.
Meteen 40.000 extra puntjes... lekker![]()
![]()
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Bedankt voor het melden, wilde die medal ook nog halen nu de 2xp tijd er nog is. En ik moet nog iets van 12 min.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef JK het volgende:
Handig.. die stationary medal werkt blijkbaar niet. Net nog even 5 minuten nodig voor een medal.
En ik krijg niets.... er staat nu dat ik 11 sec. van het nieuwe uur in heb gezeten. Had die 5 minuten beter kunnen besteden.![]()
![]()
Uitgestorven? Ik heb de hele week metro met explosieven gedaan ipv zonder...
En net een leuke bug, ik ging dood en toen ze mij gingen reviven had ik een M16A3 met underslung M320 (die had ik in die ronde wel een keer gekozen), maar ik had ook een ammo kit om te gooien. Ik ging namelijk dood als support ipv assault. Nu dus assault met M320 en Ammo kit onder knopje '3'.
Handig, dubbele punten scoren omdat je ook nog kan reviven.. en unlimited M320 ammo.
Zal eens zien of ik het filmpje nog ga uploaden naar Youtube, heb het met Fraps opgenomen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Quotidien het volgende:
@Catkiller, ga eens spelen ipv de hele tijd te trollen op dat forum.Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
hoe hoog is je spm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Met dubbel XP op de PC spelen gaat hem niet worden voor mij, mijn SPM is nu nog steeds te hoog waardoor sommige servers mij vrijwel direct na joinen kicken omdat de eigenaren het zo ingesteld hebben dat mijn SPM te hoog is om in hun ogen eerlijk verkregen te zijn.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nu nog maar 1184.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:mijnes schommelt rond de 700
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |