Natuurlijk heb je recht op een voorkeur, maar om hier nou echt je complete interesse op te baseren, vind ik een beetje oppervlakkig.
Persoonlijk val ik op vrouwen met bruin haar, blauwe ogen, niet al te lang en een normaal lichaam. Maar ik zie vaak zat dames waarvan ik denk 'hé, dat is een toffe dame'. En ik zal zeker niet een meid afwijzen omdat ze geen blauwe ogen heeft ofzo. Het is een ideaalbeeld wat je creëert, maar je weet pas dat er nog vele andere 'variaties' zijn wanneer je ermee in aanraking komt. Ik dacht altijd dat ik echt niets had met blond, maar ik zie steeds vaker blonde dames die echt zeer knap zijn en ook erg leuk.
De moraal van het verhaal: date gewoon met meiden die je leuk vind, als je altijd in dit ideaalbeeld blijft hangen dan wijs je vrouwen af omdat ze niet aan jouw beeld voldoen terwijl je wellicht helemaal gek van ze had kunnen zijn als je op een date was gegaan. Ik zie ook dat je via internet vrouwen ontmoet, dus ga gewoon met wat meer vrouwen op date die je anders zou afwijzen vanwege hun boezem. Je komt zo een meid tegen die niet voldoet aan je 'voorwaarden' maar waar je wel helemaal gek op bent.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.