abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121158999
Natuurlijk heb je recht op een voorkeur, maar om hier nou echt je complete interesse op te baseren, vind ik een beetje oppervlakkig.

Persoonlijk val ik op vrouwen met bruin haar, blauwe ogen, niet al te lang en een normaal lichaam. Maar ik zie vaak zat dames waarvan ik denk 'hé, dat is een toffe dame'. En ik zal zeker niet een meid afwijzen omdat ze geen blauwe ogen heeft ofzo. Het is een ideaalbeeld wat je creëert, maar je weet pas dat er nog vele andere 'variaties' zijn wanneer je ermee in aanraking komt. Ik dacht altijd dat ik echt niets had met blond, maar ik zie steeds vaker blonde dames die echt zeer knap zijn en ook erg leuk.

De moraal van het verhaal: date gewoon met meiden die je leuk vind, als je altijd in dit ideaalbeeld blijft hangen dan wijs je vrouwen af omdat ze niet aan jouw beeld voldoen terwijl je wellicht helemaal gek van ze had kunnen zijn als je op een date was gegaan. Ik zie ook dat je via internet vrouwen ontmoet, dus ga gewoon met wat meer vrouwen op date die je anders zou afwijzen vanwege hun boezem. Je komt zo een meid tegen die niet voldoet aan je 'voorwaarden' maar waar je wel helemaal gek op bent.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_121159577
Misschien moet je meer op de computer van het datingburo vertrouwen TS, je komt vanzelf een leuke vrouw tegen die toevallig grote borsten heeft.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:41:10 #103
387204 user13
nieuwe USER
pi_121167274
Hey TS

Ik heb niet het topic compleet doorgenomen maar ik vind wat je eist niet per se slecht.

Als je een fetish voor iets hebt en het echt nodig hebt, waarom zou je dat niet vermelden.

Maar val je op natuurlijke vrouwen met grotere borsten of siliconen? Misschien een voorbeeld van wat je bedoelt?

Ik heb zelf grote borsten en er zitten echt negatieve vooroordelen aan.
Dat je wel dom of oppervlakkig zou zijn, of 'dat ze later toch gaan hangen'.
Alsof je met cup a en het lichaam van een bezem wel diepzinnig zou zijn of eeuwig jong blijft.
nieuwe user
pi_121188674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef geeha het volgende:
ik vind het op zich een interessante discussie, dat het niet geaccepteerd wordt je te uiten dat je het 'mooi' vindt, daar ben ik achter, maar als een man zegt 'ik val op kleine borsten wordt er gewoon overheen gelezen, als zijnde eerder acceptabel, ik heb het zien staan.
Uitleg:
Vrouwen die jij bedoelt, met maatje 70E/70F/70G en dus ook kleding maat 36/38, slank met meer dan gemiddelde voorgevel krijgen meer dan genoeg aandacht. Vaak veel negatieve aandacht en vooroordelen (je bent zeker dom, je wil zeker alleen maar sex etc. etc.). Die zoeken dus een man die verder kijkt dan alleen de voorgevel. Als er iemand zegt dat hij/zij dit mooi vindt, dan denken die vrouwen: "Ja, net zoals duizenden anderen! Ik ben meer dan alleen mijn buitenkant"

Vrouwen met een kleinere borstomvang krijgen juist vaak te horen dat ze plat zijn, onaantrekkelijk, mannelijk etc. Die vinden het sexy om te horen dat een man daar op valt. Die weten dus dat als ze lezen "Ik vind kleinere borsten mooi", dat ze geaccepteerd worden en een man hun sexy vindt. Tof dus!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef geeha het volgende:
Ik heb nooit 'eis' gezegd trouwens, Ik vind het typisch te weten wat als je kijkt naar wat stellen die aan wat voor sex dan ook doen, van alles aan mekaar vragen, dat wordt ook algemeen geaccepteerd, maar dat je niet op grote borsten mag vallen
Sexdates hebben andere etiquette dan datingsites en serieuze relaties.
pi_121203941
Beste geeha,
Borsten zijn seksuele lichaamsdelen. Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, of voor mannen, maar ik gok dat het hetzelfde is als wanneer ik op een dating site plaats dat ik op mannen met grote piemels val... Hoe snel ben jij dan geneigd om te reageren?

Daarnaast moet je beseffen dat vrouwen over het algemeen (ik wil niet stereotyperen) minder waarde hechten aan hoe seksueel aantrekkelijk een man is, dan andersom. Vrouwen (ok ikke) wordt al moe genoeg van de oproep voor een slanke vrouw, en ik ben het notabene.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:48:24 #106
385100 Psychotomimetic
Always hallucinating.....
pi_121210842
Je kan beter niet voor grote borsten gaan en alleen daarop een partner uitkiezen. Oké stel dat je er een vindt die jou ook leuk vind en jaren later krijgt ze borstkanker en wordt haar borst geamputeerd. Ga je haar dan dumpen alleen, omdat ze geen grote borsten meer heeft.
Bad trip or good trip, take me on the trip, and find out...
pi_121214445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef Psychotomimetic het volgende:
Je kan beter niet voor grote borsten gaan en alleen daarop een partner uitkiezen. Oké stel dat je er een vindt die jou ook leuk vind en jaren later krijgt ze borstkanker en wordt haar borst geamputeerd. Ga je haar dan dumpen alleen, omdat ze geen grote borsten meer heeft.
gast...
  zondag 6 januari 2013 @ 01:46:23 #108
387204 user13
nieuwe USER
pi_121218107
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef venkel het volgende:

.. wanneer ik op een dating site plaats dat ik op mannen met grote piemels val... Hoe snel ben jij dan geneigd om te reageren?

Zou jij dat als man vervelend vinden? Je weet wel gelijk waar je aan toe bent, vrouwen zijn ook erg op uiterlijk gericht.
nieuwe user
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:52:30 #109
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_121372111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef Psychotomimetic het volgende:
wat een ziek dillema die misschien 5% van de bevolking meemaakt. :'(
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 17:23:48 #110
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_121440646
Wat een topic :')
Deathlift or Die.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:51:59 #111
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_121479893
Als het nu echt iets is waar je niet zonder kan, dan kun je nog beter gewoon gaan daten met iedereen die in de rest van je tekst interesse heeft en dat criterium weglaten, en dan op de date zelf kijken of de tieten groot genoeg zijn.

Kost wel wat meer moeite, maar zoals gezegd, vrouwen gaan niet reageren als je zegt dat je grote tieten zoekt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')