hoi, ik ben een man die valt op erg grote borsten en slank lichaam. Ze hoeft nog niet eens knap te zijn. Het percentage mannen die die 'eis' in een relatie stellen is erg klein volgens mij, als de borsten maar mooi zijn en in verhouding bij het lichaam passen, wordt gezegd. Ik ben rond de 42 en ben toe aan een serieuze relatie. Dit wil ik met de ware doen. Ik ben hier serieus in. Ik heb nog nooit voor sex betaald, principieel tegen, ik heb niemand wat dit betreft zeer gedaan en heb zeker wel verdriet gehad over een meisje met cup a. Ik snap wel dat het karakter telt, dat hoef je niet nog eens te vermelden, Ik wil het gewoon zoals ik het wil, ik ben ingeschreven op een datingsite, iedereen heeft het over open en eerlijk, ik kan me eigen correct en discreet uiten, er zijn vrouwen met grote boezem, maar ik merk aan de reacties bij het aanpassen aan het profiel dat het niet gewaardeerd wordt. Met als gevolg dat ik dus eindig overigens leuke dames met cup a, schijnt bij me te passen, als ik met die voorwaarde aankom komt het over als een sex date, maar het gaat me om een langdurige relatie.