wel 2quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kaartje besteld, ik ga gewoon 2 keer naar Bettie.
Krijg ik nu ook een biertje?
quote:Betties & aussies: Me & Stupid
Back from Australia! All the recordings are finished and we had an excelent time. Check out photoblog here (Updated: new photos by Tamaryn Goodyear).
We've recorded 9 tracks with contribution of several Australian musicians like Andrew Morris, Russel Hopkinson, Ben Salter and Matt Wicks. The project will be called: ME & STUPID and will be released spring 2010.
goed gevuld, maar aangenaam staan.quote:Op maandag 14 december 2009 00:33 schreef ranja het volgende:
Was het vol in Ekko?
Het is een beetje een trend op het moment, albums met 9, maximaal 10 nummers.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef ranja het volgende:
Vanaf afgelopen vrijdag ook al in de winkel.
Eerste indruk: goed, beetje kort. 9 nummers waarvan 1 van dit 9 minuten in totaal 38 minuten.
Maar inderdaad wel een lekker rock album.
Ik heb er ook geen probleem mee. Veel beter als een cd waar 20 nummers op staan, waarvan 10 gewoon opvullers zijn. Moet je wel op je cd 10 kneiters van nummers op zetten en dat gebeurd zelden. Deze cd komt dicht in de buurt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is een beetje een trend op het moment, albums met 9, maximaal 10 nummers.
Ik heb er niet zo'n problemen mee, zo'n album zet je toch sneller op repeat dan een CD van 60 minuten.
Volgens mij met The Monroes in het voorprogramma.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze komen in Groningen dus je hebt geluk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |