Bettie was weer briljant. Wat een set weten ze neer te zetten.... erg veel nieuwe nummers, paar oude nummers... wat mij betreft mag Kids alright wel uit de set, maar daar is lang niet iedereen het mee eens. Ik vind Tom boy of Leg, beide ook gespeeld, toch een stuk beter van het eerste album. En dan heb je nog Palomine, Braintag, Balentine, etc
Hoog Velvet underground gehalte, maar daar is niks mis mee. Gitarist weet zich lekker uit te leven, prachtig. En die stem van Carol... heerlijk.
quote:Maar wel met een heerlijke contrabas. Wat klinkt die toch mooie en diep en warm.
Op vrijdag 9 mei 2003 01:20 schreef ranja het volgende:
Sukilove sucks dus gewoonMaar iedereen die mijn smaak en Sukilove kent zal dat weinig verbazen denk ik
Hoog Radiohead/Deus gehalte, in de beste momenten een beetje Teenage fanclub, hooguit.
quote:Proefondervindelijk mogen vaststellen dat ik het daar inderdaad niet mee eens ben
Kids alright wel uit de set, maar daar is lang niet iedereen het mee eens.
quote:Beter laat dan nooit, en erg terecht!
De band Bettie Serveert werden op Lowlands aangenaam verrast. Zij ontvingen een gouden plaat voor het album Palomine. Het was niet alleen de eerste gouden plaat voor de Amsterdamse band, maar dit debuut verscheen al in 1992 en heeft er dus wel elf jaar over gedaan om een verkoop van 40.000 exemplaren te halen.
dank je, ga ik wel heen denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:37 schreef Razzerr het volgende:
Bettie speelt 14 augustus 2004 op het cultureel festival deBeschaving in Utrecht! Ik zelf ken het festival niet maar misschien ga ik wel even kijken, kaarten kosten maar ¤ 17,50
Zie ook de website
Dat staat er toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:01 schreef Z het volgende:
Psst, het is Voicst
Wel jammer dat er altijd de tijd van editten bij staatquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:07 schreef Z het volgende:
Ohw ja
Ik ga proberen hier heen te gaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En 10 september een try-out in Bibelot Dordrecht trouwens, Ranja
Wel aardig?! Voicst is wel een van de beste bands van Nederland. Jajajaja.... heel wat avontuurlijker dan bijv een Gem of The Sheer...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:07 schreef Z het volgende:
Ohw ja
Voicst is wel aardig trouwens. Volgens mij zijn ze een nieuw album aan het opnemen wat ze dan misschien ook al af hebben en dan ook kunnen spelen.
He, ik was er ookquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:30 schreef ranja het volgende:
Voicst? Hm... 17 in een dozijn... misschien wel meer. Dit genre, als je het zo mag noemen, snap ik niet helemaal. Het is zo mor, zo nikszeggend, zo niks bijzonder....
Bettie.... wow wat een gaaf concert. Nieuwe album gaat goed worrden, dat is duidelijk.
qua bezoekers was het rustigquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:47 schreef ranja het volgende:
Grappig![]()
Wat bedoel je met rustig, qua bezoekers of qua muziek?
Ze speelden geloof ik 3 nummers van hun vorige album, Log22, 1 van Private suit en 2 van Palomine. Verder flink wat van het nieuwe album. Dat gaat duidelijk in het verlengde liggen van Log22, rustige passages afgewisseld met gitaargeweld met een hoog Velvet underground gehalte. Tegenwoordig hebben ze ook een keyboard aan de band toegevoegd, ik weet niet of die ook op de plaat meedoet of dat het speciaal voor het optreden is. De drummer herkede ik ook van een eerder optreden ondanks ze dat volgens de Bettie-site officieel nog drummerloos zijn. Mischien een vaste gastdrummer ofzo.
Ik wel, van jouw wist ik het ook ivm een topic mbt de velvet hier. Ranja komt volgens mij uit rotterdamquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ben jij Dordtenaar?
Nou ja, close enough!quote:Op zondag 12 september 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik ben overigens geen Dordtenaar, werk er wel en woon er vlakbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |