Ik ben een zandneger, geen idee of dat meetelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wie niet, is alleen omdat we bruin zijn he
Jij wel, omdat Ous.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een zandneger, geen idee of dat meetelt.
Ik was aan het werk met O&N. Kus me.quote:
Geen idee wat ik deed met O&N. Lik me.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was aan het werk met O&N. Kus me.
Ik was 1 januari aan het wausen op Awakenings. Vinger mijn plasgaatje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deed met O&N. Lik me.
Vas komt daar niet binnen, dus haat ze d'r op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
jaWat, mis ik iets? Is dat een slechte club ofzo?
Weetniet, da's voor de richbitches toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Awakenings is wel vet. Kon je nog op tijd opstaan van het werken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was 1 januari aan het wausen op Awakenings. Vinger mijn plasgaatje.
[..]
Vas komt daar niet binnen, dus haat ze d'r op.
Geen idee, wilde er ooit heen met vrienden dus werd het maar met O&N. Entree was wel absurd duur vergeleken met andere tente .quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weetniet, da's voor de richbitches toch.
Ja, waddan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, wilde er ooit heen met vrienden dus werd het maar met O&N. Entree was wel absurd duur vergeleken met andere tente .
Met veel te weinig slaap door naar Noord om vanaf daar naar Westergas te vertrekken. Van 20:00 tot 04:30 op Awake geweest en vervolgens tot 09:00 bij mij geaftered. Ben nog steeds een beetje moe.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Awakenings is wel vet. Kon je nog op tijd opstaan van het werken?
Valt mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weetniet, da's voor de richbitches toch.
70 euro aan de deur, 55 vvk. Geen idee dat het zo duur zou zijn. Maar garderobe was gratis!quote:
De flessen Veuve gingen rond.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
70 euro aan de deur, 55 vvk. Geen idee dat het zo duur zou zijn. Maar garderobe was gratis!
En ik moet zeggen, ik zag nauwelijks andere Marokkanen daar
Wie draaiden daar op Awake dan? Mijn ritme was na O&N ernstig verstoord voor twee dagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met veel te weinig slaap door naar Noord om vanaf daar naar Westergas te vertrekken. Van 20:00 tot 04:30 op Awake geweest en vervolgens tot 09:00 bij mij geaftered. Ben nog steeds een beetje moe.
16.00 - 18.00 Tom Tragoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wie draaiden daar op Awake dan? Mijn ritme was na O&N ernstig verstoord voor twee dagenToen werd ik in 1x vroeg wakker, workout gezet, gewerkt en nu is alles wel zo'n beetje normaal. Hoop ik.
Deze man weetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De flessen Veuve gingen rond.
70 euro godverdomme, zou ik NOOIT payenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
70 euro aan de deur, 55 vvk. Geen idee dat het zo duur zou zijn. Maar garderobe was gratis!
En ik moet zeggen, ik zag nauwelijks andere Marokkanen daar
homotentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
He, bedankt he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |