Laat het mij tijdig weten, dan fix ik wel wat. Met kerst mijn moeders lam gegeten, mi gado ik krijg nu al gewoon honger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je lekker eten meeneemt van je moeder
tis winterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe zit het met die poolparty bij jou, Timbo?
zeg jij maarquote:
uhm uhmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar afgetrokken op de Erasmus ja?
rotterdamquote:
Op jouw fotos ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar afgetrokken op de Erasmus ja?
is goed mimanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik whatsapp je dan wel, moet de komende twee dagen het werken zien te combineren met leren
Godverquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op jouw fotos ja.Mi gado, vergeet t nooit meer.
quote:
Bewaar ook een Tupperware-portie voor ju boi =$.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat het mij tijdig weten, dan fix ik wel wat. Met kerst mijn moeders lam gegeten, mi gado ik krijg nu al gewoon honger.
Heb serieus ongeveer de helft nog echt gehad ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef jna het volgende:
Over jeugdherinneringen gesproken:
http://www.buzzfeed.com/d(...)-for-christmas-again
Laat mij het tijdig herrineren, dan bewaar ik misschien wel watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bewaar ook een Tupperware-portie voor ju boi =$.
Nog steeds bachelor a mattie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij was toch al klaar met studeren? Of doe je nu je master
Ik weet niet waarom, maar elke keer als ik naar FC Kip kijk moet ik aan jou en dwc denkenquote:
ik hou nieteens van kfc ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar elke keer als ik naar FC Kip kijk moet ik aan jou en dwc denkenGeen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |