Volgensmij is ze het wel echt want geregistreerd op 09-07-2011 maar waarom ze MIJ PM't?quote:
misschien ziet ze jou als vertrouwenspersoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is ze het wel echt want geregistreerd op 09-07-2011 maar waarom ze MIJ PM't?Kom dan gewoon in de SC idd
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een PM gekregen van iemand die zegt dat ze Juna is en weer terug is met de username yasmin.r![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien ziet ze jou als vertrouwenspersoon
gezellig. Laat d'r hier komen, misschien leeft dit topic dan weer wat opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een PM gekregen van iemand die zegt dat ze Juna is en weer terug is met de username yasmin.r![]()
Niet lelijk maar die schoudersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Vraag om het refrein van Ain't No Way Around It, als ze die kent is zij het echt
.
Wie tipte tijdens de OS'12 ook alweer Ranomi Kromowidjojo als spange sma? Jna toch?
[ afbeelding ]
MI GADO MI JEZUS [ afbeelding ]
Met haar wil ik wel zwemmen, mi gadoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Vraag om het refrein van Ain't No Way Around It, als ze die kent is zij het echt
.
Wie tipte tijdens de OS'12 ook alweer Ranomi Kromowidjojo als spange sma? Jna toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
Ze is wss net zo breed als Panzermaus maarja fuck itquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet lelijk maar die schoudersnog breder dan jij
Wel turbo power in haar armen toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet lelijk maar die schoudersnog breder dan jij
Is niet in elke situatie gunstig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel turbo power in haar armen toch.
Sws super mooi gezichtjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze is wss net zo breed als Panzermaus maarja fuck it
Check die idde dan. [ afbeelding ]
Is ze een Javaanse Suri dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is niet in elke situatie gunstig.
[..]
Sws super mooi gezichtjeindo's is vaak +1
Check haar achternaamquote:
Oh, ja, weet ik veel.quote:
Kromowidjojo is een dochter van een Surinaams-Javaanse vader en een Nederlandse moeder.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, weet ik veel.
Tevens jaloers op indo's die niet doorzichtig zijn like me, jakkiebah.
Ainaaaaaa, ze mag mij wel zwemles gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kromowidjojo is een dochter van een Surinaams-Javaanse vader en een Nederlandse moeder.
Ik zou echt alles doen om d'r te cuffen, mag ze lekker voor me koken enzo. Ze komt gewoon uit 1990, een jaar jonger dan ikzelf
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
doorzichtige indo's? wat?
edit: Ben jij zo'n poor of a excuse voor een indo?een maat van mij ook, lijkt gewoon kaas
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |