abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2000 @ 20:10:23 #1
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_353571
Volgens Veronica radio is er om half tien een extra uitzending van BB. Misschien om de zenuwen voor de nominaties te laten zien. Misschien brengen ze wel het goede nieuws dat MA heeft besloten om voortijdig het huis te verlaten.....wie weet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:13:20 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_353574
Yvonne brabbelde wat of een dramatische exit (MA lijkt me dan)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 21 september 2000 @ 20:14:59 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_353577
Ali voelt de bui al hangen zeker, en wil zijn eer redden door maar uit zichzelf te vertrekken?

Ben benieuwd of de nominaties doorgaan, als dit klopt. Bedankt voor de tip trouwens..

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 21 september 2000 @ 20:16:14 #4
3142 m@x
pi_353580
"Ik zweer op mijn moeder en mijn zoontje dat ik nu vertrek. Ik hou het hier niet meer uit, jullie begrijpen mij niet want ik ben een rasartiest "

Laten we het hopen, duimen allemaal!!!!

donderdag 21 september 2000 @ 20:16:34 #5
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_353581
Had Jolanda het er niet over vandaag dat ze misschien weg wilde? (zie ook streamverslagen 21/09).
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  donderdag 21 september 2000 @ 20:18:10 #6
3142 m@x
pi_353585
Kan ze Corrie Konings dan niet meteen meenemen? Die houdt het zonder Jolanda volgens mij niet lang vol.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:18:27 #7
862 Arcee
Look closer
pi_353586
quote:
Op 21 september 2000 20:16 schreef m@x het volgende:
Laten we het hopen, duimen allemaal!!!!
Hoezo? Er is toch geen fuck meer aan als hij weggaat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_353587
Als er iemand opstapt dan is dit denk ik Jolanda. Ali stapt niet nu al op omdat hij de bui ziet hangen van de nominaties Hij zal dit waardig dragen denk ik....Maarre bedankt voor de tip!

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 21-09-2000 20:19]

Begin bij het begin en eindig nooit!
  donderdag 21 september 2000 @ 20:19:05 #9
5860 Bimma
over 300 jaar kom ik terug
pi_353588
Denk dat ALI al het overgebleven eten van het avondeten over de schutting aan het gooien is voor de zwervers die daar staan. Jammer van dat hek dat onderstroom staat. Wel zijn er wel weer een paar zwervers minder dan. Lekker human ALI.
Cigarette smoking is a major cause of statistics
pi_353590
Shit dan is er geen x-files.

Zie nu bovenin beeld bij VOO:
"Extra Big Brother uitzending 21:25 : dramatische exit van een bewoner?"

(heb de tekst niet helemaal goed onthouden)

Jubileum moderator donderdag 21 september 2000 @ 20:20:57 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_353592
Gezien de ervaringen van vorig jaar met Veronica, kan het dan niet gewoon een of andere stunt van ze zijn?
Met een soort van "Prive/Story" headline?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_353593
Volgens mij is er geen klap aan de hand hoor. Op de streams zijn ze gewoon gezellig aan het afwassen, nadat ze net gezellig hebben gegeten. Robin doet zijn J. Cruijf immitatie weer eens.
Er is wel maar 1 stream, maar de stemming is goed.
Zal wel gewoon de spanning een beetje opvoeren zijn, van Veronica
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_353594
gokje: Jolanda vertrekt...had ze vanmiddag al
besproken.
heel de familie is al present in de studio..
blablabla enz.. je kent dat wel.
pi_353597
Ik zat net naar veronica te kijken en toen kwam inderdaad in beeld: "Dramatische exit? Kijk BB om 21:30 uur"... of iets in die trant.

Ik las vandaag in de streamverslagen dat Jolanda in de dagboekkamer kenbaar had gemaakt dat ze eruit wilde en of ze aan de anderen mocht vragen om haar te nomineren. Ik heb daarna niet vernomen dat ze haar omgepraat hadden oid, aangezien het niet volledig op internet werd uitgezonden. Wie weet heeft veronica toen wel tegen haar gezegd dat ze er vanavond uit mag?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 21 september 2000 @ 20:23:43 #15
3142 m@x
pi_353601
quote:
Op 21 september 2000 20:18 schreef Arcee het volgende:
Hoezo? Er is toch geen fuck meer aan als hij weggaat?
Wil je dan dat hij er tot het eind in blijft? Honderd dagen Ali houdt niemand vol. Als hij niet uit zichzelf vertrekt of wordt weggestemd zal Veronica hem volgens mij op advies van de psychologe binnenkort vanzelf wel verwijderen (voor zijn eigen veiligheid omdat de rest hem anders lynched)

Misschien is dat het wel..... Misschien wordt Ali met BB-koffer en al eruit gezet of heeft iemand zijn stembandjes doorgeknipt en moet hij naar het ziekenhuis....

Ik kan niet wachten tot 21.25 uur. Ik wil het nu weten!

pi_353602
GEORGIE IS OM 20:05 ook weer naar de DBK geroepen...Bovendien is hij heel erg weinig in beeld je hoort m niet...Kortom..MISSCHIEN PLEURT GEORGIE WEL OP!!!
  donderdag 21 september 2000 @ 20:24:33 #17
5970 arjengre
PRoud member of ZGkK dpc
pi_353604
Nou die Mohammed Ali moet eruit! Hij kan er niet tegen, gedraagt zich als een mietje en zingt verschrikkelijk veel en vals ook. het ergste nog hij probeert een platencontact af te dingen via deze manier. slecht hoor.

ali = de grootste lul uit BB

Zeeuwe Graaskracht Koeien, de bikkels uit Zeeland roeleren de DPC-clan
pi_353609
quote:
Op 21 september 2000 20:21 schreef MiepMiep het volgende:
Volgens mij is er geen klap aan de hand hoor. Op de streams zijn ze gewoon gezellig aan het afwassen, nadat ze net gezellig hebben gegeten. Robin doet zijn J. Cruijf immitatie weer eens.
Er is wel maar 1 stream, maar de stemming is goed.
Zal wel gewoon de spanning een beetje opvoeren zijn, van Veronica
Dat dacht ik eerst ook maar er klopt iets niet...Er wordt gekloot door VOO met opgenomen beeld uitgezonden via de streams. De streams zijn niet echt live op dit moment. Ziet iemand Georgie??
Nee?...Issie koffer an het pakken???? Alhoewel..Hoe komt het dat Jolanda op dit moment zo vrolijk is??? KUT ik weet het niet....Als Ali maar blijft..

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 21-09-2000 20:29]

pi_353618
TAFKAM is een echte vedette... onbegrepen! ;9
Only dead people are cool
pi_353621
Wordt een korte uitzending, was net zo'n omroepster op VOO, x-files gaat gewoon door.

Dit zij ze letterlijk:
"ik geloof dat er om 21:25 nog een extra big-brother uitzending komt"
Dit zij ze nadat ze het gebruikelijke lijstje had afgelopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 21-09-2000 20:32]

pi_353623
Bij nader inzien zou het inderdaad heel goed denkbaar zijn dat Veronica het verhaal van Jolanda in de dagboekkamer uitzendt en uiteindelijk er toch een wending aan weet te geven als "maar gelukkig blijft ze nog!".

Als er iemand uit het huis vertrekt, dan lijkt me dat erover gesproken wordt. Er moeten gewoon tekenen daarvan in de streams naar voren zijn gekomen. En door de manier waarop het geformuleerd is ("dramatische exit?") dekt veronica zich erg goed in.

Bovendien zou zo'n extra uitzending heel leuk kunnen aansluiten op de uitzending van vanavond (waarin strubbelingen tussen Desiree en Mohammed te zien waren, die natuurlijk gister plaatsvonden).

Wat ik dan niet begrijp, is waarom ze dit van Jolanda zo zouden 'gebruiken' en van Mohammed niet. Die had toch ook zo zijn bedenkingen?

Hoe dan ook: Gegarandeerde kijkcijfermagneet!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:31:07 #22
862 Arcee
Look closer
pi_353625
quote:
Op 21 september 2000 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net naar veronica te kijken
Jij kijkt naar Home Improvement??
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:32:49 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_353630
Big Brother, dramatische exit? 21:24

let op die vraagteken

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:33:06 #24
862 Arcee
Look closer
pi_353631
quote:
Op 21 september 2000 20:23 schreef m@x het volgende:
Wil je dan dat hij er tot het eind in blijft?
Natuurlijk! Hij zorgt voor spraakmakende TV. Of wil jij 100 dagen naar suffe TV kijken? Naja, kan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:34:25 #25
862 Arcee
Look closer
pi_353634
quote:
Op 21 september 2000 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
En door de manier waarop het geformuleerd is ("dramatische exit?") dekt veronica zich erg goed in.
Precies, dat vraagtekentje zegt alles. Er is dus gewoon geen reet aan de hand.
pi_353636
De beelden die via de Casema decoder worden doorgegeven zijn er nu ook al een kwartier mee gestopt. Normaal gesproken geven deze meer weer dan de Internet streams...

There's something fishy going on here!

donderdag 21 september 2000 @ 20:35:31 #27
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_353637
quote:
Op 21 september 2000 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
let op die vraagteken
Waarschijnlijk is het niets, en loopt het allemaal weer met een sisser af. Wél een miljoen kijkers, natuurlijk...

Ben echt erg nieuwsgierig, nog een uurtje wachten...

pi_353639
quote:
Op 21 september 2000 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Big Brother, dramatische exit? 21:24

let op die vraagteken

Volgens mij doen ze dit om de spanning erin te houden. [edit] / brengen [/edit] Dat lijkt mij tenminste het meest logisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 21-09-2000 20:40]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:37:26 #29
862 Arcee
Look closer
pi_353644
quote:
Op 21 september 2000 20:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ben echt erg nieuwsgierig, nog een uurtje wachten...
Het is gewoon iemand die vertelt uit 't huis te willen, maar 't dan toch niet doet. Big fucking deal.
pi_353649
Denk ook dat Jolanda eruit gaat; ze mag dan wel vrolijk zijn maar kan dat niet van opluchting zijn dat ze de knoop heeft doorgehakt?

Wat Ali betreft: die vertrekt vast niet, hij weet dat zijn kans op een carriere dan is verkeken. En hij wordt er toch als eerste uitgenomineerd.

Hij mag van mij weg want hij is simpel, naief en dom. Wel wordt het dan saai maar er staat vanzelf weer een nieuw irritant persoon op. Dat gaat pas opvallen als Ali weg is, hij overschaduwd nu nog het geheel...

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:38:23 #31
862 Arcee
Look closer
pi_353650
quote:
Op 21 september 2000 20:36 schreef Num het volgende:
Volgens mij doen ze dit om de spanning erin te houden.
Te HOUDEN? Te BRENGEN bedoel je zeker.
pi_353654
quote:
Op 21 september 2000 20:34 schreef Arcee het volgende:
Precies, dat vraagtekentje zegt alles. Er is dus gewoon geen reet aan de hand.
Tuurlijk wel anders wordt VOO wel heel erg ongeloofwaardig....
Ik wil gewoon pure drama op de buis..Hartverscheurende momenten want daar kan ik altijd er om lachen
  donderdag 21 september 2000 @ 20:40:54 #33
3142 m@x
pi_353658
Het zal inderdaad waars niks bijzonders zijn. Typisch weer een truc.....en als je dreigt met het onderbreken van je uitzendingen moet je dat dreigement wel waarmaken..... ook al gaat het om nieuws van niks.

Shit ik krijg net een telefoontje dat ik om half tien iemand van de trein moet halen..... Hou me op de hoogte!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 20:56:06 #34
862 Arcee
Look closer
pi_353690
quote:
Op 21 september 2000 20:40 schreef m@x het volgende:
Shit ik krijg net een telefoontje dat ik om half tien iemand van de trein moet halen.....
Zal ook wel nep wezen!
pi_353691
Intussen heb ik iedereen behalve Jolanda weer gesignaleerd op de streams. Maar Jolanda is ook niet weg. De rest is daarvoor gewoon té druk.
pi_353726
Ik denk dat we om 21:24 nog niets wijzer worden. Als er iemand uitgaat zal dat vanavond laat zijn!
  donderdag 21 september 2000 @ 21:12:08 #37
3142 m@x
pi_353734
quote:
Op 21 september 2000 20:56 schreef Arcee het volgende:
Zal ook wel nep wezen!
Shit, betrapt....okay, ik zal het maar eerlijk bekennen.

Ik ben de nieuwe bewoner >

pi_353753
was dit alles.????...sjees nu weten we nog nix.....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 21-09-2000 21:42]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 21:43:43 #39
862 Arcee
Look closer
pi_353755
Pffff wat een suffe vertoning zeg! Ze brachten alleen maar een TEASER op MOGELIJK nieuws!
pi_353757
Wat een gelul die extra uitzending !
Allemaal oud nieuws ! Heeft Veronica nou nog steeds niet door dat heel Nederland tegenwoordig op internet zit en dit soort dingen dus allemaal al weet ???
SUCKERS!
"Shut the fu(k up, Donny !"
pi_353763
Dat moeten ze bij veronica niet nog een keer flikken! Een clifhangertje, jakkes. Valt me telkens weer op dat ze gewoon maar een clifhanger bedenken. Dat terwijl er genoeg te melden valt. De spanning rond Ali begint op te lopen als een dolgedraaide kerncentrale in het GOS. Dat ie gaat ploffen staat vast, alleen nog niet wanneer,
* einde bericht *
pi_353771
Cliffhanger? Was dat een cliffhanger? Bij een cliffhanger heb ik nog in ieder geval het idee dat het afgelopen is ... Ik heb met open mond nog 15 minuten zitten wachten op het vervolg. Dit was bizar!!!
  donderdag 21 september 2000 @ 22:16:56 #43
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_353801
Was dat het nou? Wat een teleurstelling...
pi_353808
maarja, als er maar iemand uitgaat!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_353835
Maar half Nederland heeft weer braaf op commando zitten kijken, ook naar het reklame-blok, en Hummie staat te stuiteren van plezier. Die gaat morgen nog even nagenieten van de kijkcijfers.
Damn, die VOO-boys zijn slim...

[Dit bericht is gewijzigd door Peetie op 21-09-2000 22:52]

pi_355040
Zouden ze niet door hebben dat iedereen die het niet zo heel erg op heeft met BB, er nu helemaal op zit te gallen.
Als vervent BB kijker baal ik zelfs van dit soort uitzendingen. Veronica, flik dit niet vaker, het kost je BB fans...
pi_355901
Zijn jullie het verleden van Hummie dan al vergeten?
pi_356974
Die lelijke trol deed toch iets in de roddelhandel of zo ?
God weet wat ze verder nog uitgespookt heeft de afgelopen 80 jaar...
Ze zit nu iig goed op haar plaats en ze kan haar kijkers-opnaaiende talenten lekker botvieren.
  zaterdag 23 september 2000 @ 18:07:16 #49
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_357103
Ondertussen weten wij al dat Jolanda ondertussen vertrekt en al weg is waarschijnlijk. Joepie weer een nieuwe
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')