Ben benieuwd of de nominaties doorgaan, als dit klopt. Bedankt voor de tip trouwens..
Laten we het hopen, duimen allemaal!!!!
quote:Hoezo? Er is toch geen fuck meer aan als hij weggaat?
Op 21 september 2000 20:16 schreef m@x het volgende:
Laten we het hopen, duimen allemaal!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 21-09-2000 20:19]
Zie nu bovenin beeld bij VOO:
"Extra Big Brother uitzending 21:25 : dramatische exit van een bewoner?"
(heb de tekst niet helemaal goed onthouden)
Ik las vandaag in de streamverslagen dat Jolanda in de dagboekkamer kenbaar had gemaakt dat ze eruit wilde en of ze aan de anderen mocht vragen om haar te nomineren. Ik heb daarna niet vernomen dat ze haar omgepraat hadden oid, aangezien het niet volledig op internet werd uitgezonden. Wie weet heeft veronica toen wel tegen haar gezegd dat ze er vanavond uit mag?
quote:Wil je dan dat hij er tot het eind in blijft? Honderd dagen Ali houdt niemand vol. Als hij niet uit zichzelf vertrekt of wordt weggestemd zal Veronica hem volgens mij op advies van de psychologe binnenkort vanzelf wel verwijderen (voor zijn eigen veiligheid omdat de rest hem anders lynched)
Op 21 september 2000 20:18 schreef Arcee het volgende:
Hoezo? Er is toch geen fuck meer aan als hij weggaat?
Misschien is dat het wel..... Misschien wordt Ali met BB-koffer en al eruit gezet of heeft iemand zijn stembandjes doorgeknipt en moet hij naar het ziekenhuis....
Ik kan niet wachten tot 21.25 uur. Ik wil het nu weten!
ali = de grootste lul uit BB
quote:Dat dacht ik eerst ook maar er klopt iets niet...Er wordt gekloot door VOO met opgenomen beeld uitgezonden via de streams. De streams zijn niet echt live op dit moment. Ziet iemand Georgie??
Op 21 september 2000 20:21 schreef MiepMiep het volgende:
Volgens mij is er geen klap aan de hand hoor. Op de streams zijn ze gewoon gezellig aan het afwassen, nadat ze net gezellig hebben gegeten. Robin doet zijn J. Cruijf immitatie weer eens.
Er is wel maar 1 stream, maar de stemming is goed.
Zal wel gewoon de spanning een beetje opvoeren zijn, van Veronica
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 21-09-2000 20:29]
Dit zij ze letterlijk:
"ik geloof dat er om 21:25 nog een extra big-brother uitzending komt"
Dit zij ze nadat ze het gebruikelijke lijstje had afgelopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 21-09-2000 20:32]
Als er iemand uit het huis vertrekt, dan lijkt me dat erover gesproken wordt. Er moeten gewoon tekenen daarvan in de streams naar voren zijn gekomen. En door de manier waarop het geformuleerd is ("dramatische exit?") dekt veronica zich erg goed in.
Bovendien zou zo'n extra uitzending heel leuk kunnen aansluiten op de uitzending van vanavond (waarin strubbelingen tussen Desiree en Mohammed te zien waren, die natuurlijk gister plaatsvonden).
Wat ik dan niet begrijp, is waarom ze dit van Jolanda zo zouden 'gebruiken' en van Mohammed niet. Die had toch ook zo zijn bedenkingen?
Hoe dan ook: Gegarandeerde kijkcijfermagneet!
quote:Jij kijkt naar Home Improvement??
Op 21 september 2000 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net naar veronica te kijken
let op die vraagteken
quote:Natuurlijk! Hij zorgt voor spraakmakende TV. Of wil jij 100 dagen naar suffe TV kijken? Naja, kan.
Op 21 september 2000 20:23 schreef m@x het volgende:
Wil je dan dat hij er tot het eind in blijft?
quote:Precies, dat vraagtekentje zegt alles. Er is dus gewoon geen reet aan de hand.
Op 21 september 2000 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
En door de manier waarop het geformuleerd is ("dramatische exit?") dekt veronica zich erg goed in.
There's something fishy going on here!
quote:Waarschijnlijk is het niets, en loopt het allemaal weer met een sisser af. Wél een miljoen kijkers, natuurlijk...
Op 21 september 2000 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
let op die vraagteken
Ben echt erg nieuwsgierig, nog een uurtje wachten...
quote:Volgens mij doen ze dit om de spanning erin te houden. [edit] / brengen [/edit] Dat lijkt mij tenminste het meest logisch.
Op 21 september 2000 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Big Brother, dramatische exit? 21:24let op die vraagteken
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 21-09-2000 20:40]
quote:Het is gewoon iemand die vertelt uit 't huis te willen, maar 't dan toch niet doet. Big fucking deal.
Op 21 september 2000 20:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ben echt erg nieuwsgierig, nog een uurtje wachten...
Wat Ali betreft: die vertrekt vast niet, hij weet dat zijn kans op een carriere dan is verkeken. En hij wordt er toch als eerste uitgenomineerd.
Hij mag van mij weg want hij is simpel, naief en dom. Wel wordt het dan saai maar er staat vanzelf weer een nieuw irritant persoon op. Dat gaat pas opvallen als Ali weg is, hij overschaduwd nu nog het geheel...
quote:Te HOUDEN? Te BRENGEN bedoel je zeker.
Op 21 september 2000 20:36 schreef Num het volgende:
Volgens mij doen ze dit om de spanning erin te houden.
quote:Tuurlijk wel anders wordt VOO wel heel erg ongeloofwaardig....
Op 21 september 2000 20:34 schreef Arcee het volgende:
Precies, dat vraagtekentje zegt alles. Er is dus gewoon geen reet aan de hand.
Shit ik krijg net een telefoontje dat ik om half tien iemand van de trein moet halen..... Hou me op de hoogte!
quote:Zal ook wel nep wezen!
Op 21 september 2000 20:40 schreef m@x het volgende:
Shit ik krijg net een telefoontje dat ik om half tien iemand van de trein moet halen.....
quote:Shit, betrapt....okay, ik zal het maar eerlijk bekennen.
Op 21 september 2000 20:56 schreef Arcee het volgende:
Zal ook wel nep wezen!
Ik ben de nieuwe bewoner >
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 21-09-2000 21:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Peetie op 21-09-2000 22:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |