achja, ieder jaar weer. Ieder jaar verliest een enorme massa aan mensen hun geld weer.quote:
imageshack doet niquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Jordi23 het volgende:
[ http://img180.imageshack.us/img180/9546/thebaasidentityal1.png (copy/paste deze link) ]
wie is die kneus?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:38 schreef StarGazer het volgende:
Bijna 5 jaar terug alweer die baas hype
baas Onur Torko. Baas fotoshops, 2008. Ga maar zoekenquote:
Jawel hoor,heb hem gepost een paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef Smack10 het volgende:
Geen plaatje van hem op de boot van de gay parade?
jawel hij had hem gepost ergens paar pagina's terugquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef Smack10 het volgende:
Geen plaatje van hem op de boot van de gay parade?
iemand wilt even per se op me laptop wat gaan kijken... ben over paar mins terugquote:
Ok.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iemand wilt even per se op me laptop wat gaan kijken... ben over paar mins terug
Kom je deze ook wel eens tegen ja?:Dquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
! Ik lijk beetje op die middelste met 2 oorbel!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als z'n familie het ziet wordt hij ritueel geslacht
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:20 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keertje deze dan.
Laat me het wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:26 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Volgende topickaap
Eerst deze volschijten met Onur.
meer topickaapersquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:30 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NANANANANANANa..............BAASMAN
denk dat er beter een kaap op een ander topic kan plaatsvinden met een ander onderwerp want baas plaatjes zijn bijna op geloof ik :pquote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:48 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
denk dat er beter een kaap op een ander topic kan plaatsvinden met een ander onderwerp want baas plaatjes zijn bijna op geloof ik :p
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:48 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Klopt
We hadden eentje in gedachten met katten..
goed onderwerp van jou , was toch beter om kat te doen. we zijn toch bijna klaarquote:
Jepquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goed onderwerp van jou , was toch beter om kat te doen. we zijn toch bijna klaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |