hij wel.quote:
Het jaar is nog niet omquote:
ik ken iemand die nu heel graag op een ok rond loopt.quote:Op maandag 31 december 2012 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet om
Ik heb nu al meer telefoontjes gehad dan in mijn afgelopen 10 nachtdiensten tesamen
En daar kan je sex mee hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 23:14 schreef z80 het volgende:
ik ken iemand die nu heel graag op een ok rond loopt.
ze gaat zelfs naar zuid Afrika om daar stage te lopen voor haar opleiding tot trauma chirurg.
was dat maar zo. helaas niet.quote:
Nee hoor. Mijn werk windt me niet echt opquote:
Maar OK 8 komt over 15 minuten vrijquote:Op maandag 31 december 2012 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn werk windt me niet echt op
quote:
Leuk! Hier ook 3 (!) schalen vol hapjesquote:Op maandag 31 december 2012 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Net met mn ouders de Hunger Games gezien en zo borrelen met toastjes, salami, kaas, eiersalade en knakworstjes in bladerdeeg. Hoe retro
quote:Op maandag 31 december 2012 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Da's de tweede keer dat je die ziet, toch?
Ja golfer zat al te zeuren dat het een film was voor de jongeren ende zoquote:Op maandag 31 december 2012 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]. Ouders de 1e keer, wilde em graag laten zien. En ze zijn niet in slaap gevallen en dat zegt wat
Jammer dat je geen vuurwerk zietquote:Op maandag 31 december 2012 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Hier ook 3 (!) schalen vol hapjes
quote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja golfer zat al te zeuren dat het een film was voor de jongeren ende zo
quote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat helemaal geen film voor oudersDe mijne zouden er niets aan hebben gevonden. Echt een tienerfilm vind ik.
quote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat helemaal geen film voor oudersDe mijne zouden er niets aan hebben gevonden. Echt een tienerfilm vind ik.
Och, volgend jaar weerquote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat je geen vuurwerk ziet
quote:Op maandag 31 december 2012 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, volgend jaar weerJaren geleden was er een patiënt die voor de deur van alles af ging steken haha.
Ik vind het discriminerend voor Klingonsquote:Op maandag 31 december 2012 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Die pony-mode, is die alweer voorbij? Ik vind het meestal toch erg kleine-meisjes-achtig staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |