het is patatquote:Op maandag 31 december 2012 22:57 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Dit topic is geclassificeerd dodelijk met als categorie herinneringen ophalen. Het is erg schadelijk voor uw gezondheid om herinneringen op te halen, op deze manier kan u negatieve dingen ophalen en u slecht voelen of u schamen, dit topic moet gesloopt worden met een bulldozer voor het extreem gevaarlijke eigenschap.
De activatie van deze robot is stopgezet, wegens een syntax error, dit bericht kon niet verwerkt worden, probeer het later opnieuw. Ontploffing in proces.quote:
dat jij geen mod bent doet mij vele vraagtekens in de schoot werpenquote:Op maandag 31 december 2012 23:03 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
De activatie van deze robot is stopgezet, wegens een syntax error, dit bericht kon niet verwerkt worden, probeer het later opnieuw. Ontploffing in proces.
kippenquote:Op maandag 31 december 2012 23:05 schreef Smack10 het volgende:
Toen ik die chick die ik geneukt had en daarna niks meer liet weten in de stad tegenkwam met een blauw oog en een dik gezicht, aangezien ze verhalen had verteld dat ik haar "misbruikt" had.
ik doe slim maar ik ben bet niet. waarom moeten nederlanders altijd zo neerkijken op domme mensen?quote:Op maandag 31 december 2012 23:08 schreef Synthesizer het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mj-nou slim doen
nee ben zojuist ontsnaptquote:Op maandag 31 december 2012 23:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze zit nu in een inrichting ofzoiets.
Jij was toch zo'n knappe kop, die VWO alles gedaan heeft en nu hoofd van alles is?quote:Op maandag 31 december 2012 23:10 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik doe slim maar ik ben bet niet. waarom moeten nederlanders altijd zo neerkijken op domme mensen?
nee. ik ben een slechts een arme sloeber. mn vrouw slaat me met haar deegrol waar een spijker aan zit.quote:Op maandag 31 december 2012 23:11 schreef Synthesizer het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n knappe kop, die VWO alles gedaan heeft en nu hoofd van alles is?
Misschien dat je maar beter een, euhm; Wajong kan aanvragen net als ik?!quote:Op maandag 31 december 2012 23:20 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
nee. ik ben een slechts een arme sloeber. mn vrouw slaat me met haar deegrol waar een spijker aan zit.
fotos of het is niet gebeurdtquote:Op maandag 31 december 2012 23:21 schreef LelijKnap het volgende:
Toen ik de binnenste wanden van mn ex d'r kut én(!) kontgat openhaalde met m'n nagels.
wajongquote:Op maandag 31 december 2012 23:22 schreef Synthesizer het volgende:
[..]
Misschien dat je maar beter een, euhm; Wajong kan aanvragen net als ik?!
Je wilt zeker ook een foto van jezus die wijn in water veranderde ? Of andersom.quote:
Wajong klinkt best wel gek ja, beetje Japans. Ik hou wel van lekker Japans en lekker gek. Zij maken ook uiteraard de beste sensorische tekenfilms waar ik samen met mijn rechterhand uren van kan genieten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |