Arme Faasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Nonneke het volgende:
Hier doet Faas het in dr broekjeEen van de katten is in blinde paniek naar zolder gestoven
![]()
De konijnen, die buiten zitten, vertrekken geen spier, keken heel geirriteert watk kwam doen toen ik net even ging checken
Regent het bij jou ook?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Hier knalt het nog steeds alsof het middernacht is
Ja het is niet droog maar het stortregent niet hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook?
Hier is het echt al bijna rustig
nee, mwuhahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Jouw goede voornemen was niet minder bijdehand doen hea?
Toch wel Phil he en niet James?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wack fall the daddy-o there´s whiskey in the jaaaaaar
Nou heb je me in de warquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik rapporteer hier live vanuit klein-Afghanistan aan de Waterweg.
Ja, dat ligt aan de waterwegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb je me in de warNog steeds in de Sluis toch?
Ik lig al in bed
Die champagneglazen die ik postte, geen champagnequote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:00 schreef Pisces29 het volgende:
En volgens mij heb je alsnog iets uit je verzameling geopend
Oh verhipt, daar heb ik wel eens in de zomer bootjes liggen kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de waterweg
Af en toe een doffe dreun, ik vermoed dat het carbid uit Maasland is, en een hoop geknal geratel en gefluit constant.
Ik moet even teruglezen, net een tukkie van een kwartier gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die champagneglazen die ik postte, geen champagne
Whehe, wel de klassequote:Op maandag 31 december 2012 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
want geen champagne, maar wel klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |