SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgens mij weet niemand dat hier. Dus is ook niet zo gek he.quote:
Wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand dat hier. Dus is ook niet zo gek he.
Ja dat is echt een dom verhaalquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is echt een dom verhaal
Ik ging een paar weken geleden volleyballen. En toen was ik zo geconcentreerd dat ik niet uit keek waar ik liep. Dus toen stond daar opeens de scheidsrechterstoel. Dus ik liep daar tegenaan en toen bleef mijn ene voet staan alleen ik draaide half. Is beetje moeilijk om zo uit te leggen. En toen draaide mijn knie dus heel raar en zijn er pezen gescheurd en heb de helft van mijn scheenbeen gebroken.
Dat moest pijn gedaan hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging een paar weken geleden volleyballen. En toen was ik zo geconcentreerd dat ik niet uit keek waar ik liep. Dus toen stond daar opeens de scheidsrechterstoel. Dus ik liep daar tegenaan en toen bleef mijn ene voet staan alleen ik draaide half. Is beetje moeilijk om zo uit te leggen. En toen draaide mijn knie dus heel raar en zijn er pezen gescheurd en heb de helft van mijn scheenbeen gebroken.
Nee joh is niet echtquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat moest pijn gedaan hebbenHoelang moet je nog in het gips?
Sorry ik verveel me.quote:
Huh dus je hebt niets gebroken?quote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh is niet echt![]()
Mijn vader is het wel overkomen. Alleen niet zn scheenbeen gebroken.
Grapjeeee
Je reed tegen de ''stoelpoot'' van de scheidsrechter aan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee haha. Ik dacht wel dat je het door zou hebbenquote:
Nee mijn vader liep er tegen aan.quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je reed tegen de ''stoelpoot'' van de scheidsrechter aan?
quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee haha. Ik dacht wel dat je het door zou hebben
quote:
Je bent uit elkaar gescheurd door de scheidsrechterquote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee mijn vader liep er tegen aan.
alvast gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
ik ga kus gelukkig nieuwjaar alvast enz tot volgend jaar xd
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
Jij ook Gquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |