quote:
Wij blijven lekker knus met z'n tweetjes op de bank hangen. De laatste maanden hebben we ons in allerlei bochten gewrongen om op tactische wijze allerhande uitnodigingen bij familie en vrienden af te wimpelen.quote:
Same 2U en have fun!quote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
I'm off to my lovely sis. Fijne avond allemaal en wens iedereen een toffe jaarwisseling.![]()
![]()
Same here, vandaar de kroeg, kan je tenminste gaan en komen wanneer je wilquote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij blijven lekker knus met z'n tweetjes op de bank hangen. De laatste maanden hebben we ons in allerlei bochten gewrongen om op tactische wijze allerhande uitnodigingen bij familie en vrienden af te wimpelen.
Jack Daniel en Jim Beam ken ik ook, toffe lui manquote:Op maandag 31 december 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn laatste muziekje van het jaar is van Mrs. Belita Woods, die dit jaar haar laatste adem uitblies. Zij zal de jaarwisseling daarboven wel vieren met haar beste vrienden Jack Daniel en Jim Beam.
Tot volgend jaar, Vrienden van Opa.
quote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef Jian het volgende:
Gossie zette net even opa aan, maar daar gaan af en toe bommen af, alsof ze, ze bij 'm in de brievenbus kieperen
Oop schopt ze ook de tyfus als ie ze te pakken krijgt, ......... ha ha ha als ie ze te pakken krijgtquote:
Gewoon een dag eerder beginnen.quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
vroeger vond ik oudejaarsavond altijd zo lekker lang duren, tegenwoordig is het voorbij voor ik zelfs maar een klein beetje ingedronken ben![]()
30 minuten zonder stream van Oop met oud en nieuw? Oei...quote:Op maandag 31 december 2012 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Alweer terug![]()
maar 30 minuten eruit geweest....gaat al beter met ziggo
Sterkte ouwe!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Coos het volgende:
Mensen alemaal een heel gelukkig 2013.![]()
Dat we nog maar veel van de wijze lessen van Oop mogen opsteken.![]()
*het strijdgewoel in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |