Oop schopt ze ook de tyfus als ie ze te pakken krijgt, ......... ha ha ha als ie ze te pakken krijgtquote:
Gewoon een dag eerder beginnen.quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
vroeger vond ik oudejaarsavond altijd zo lekker lang duren, tegenwoordig is het voorbij voor ik zelfs maar een klein beetje ingedronken ben![]()
30 minuten zonder stream van Oop met oud en nieuw? Oei...quote:Op maandag 31 december 2012 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Alweer terug![]()
maar 30 minuten eruit geweest....gaat al beter met ziggo
Sterkte ouwe!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Coos het volgende:
Mensen alemaal een heel gelukkig 2013.![]()
Dat we nog maar veel van de wijze lessen van Oop mogen opsteken.![]()
*het strijdgewoel in![]()
Haha nee hoor.. De hele straat komt Nieuwjaar wensen bij Oop & Oma, da's traditiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
Prachtig optreden van oop tegen die invasie...hoorde ik nou echt "en nou wegwezen of ik bel de poliesie.." ?![]()
[ afbeelding ]
Oop's apotheker. Die kan er niet omheen om even nieuwjaar te komen wensen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh effe denken wat ik hier bij zal zetten....![]()
[ afbeelding ]
Sjahh.. 't staat met koeiletters op z'n rug...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop's apotheker. Die kan er niet omheen om even nieuwjaar te komen wensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |