Ze weten dat die man bijna niet buiten komt, fijn dat ze hem op deze manier toch mee laten genieten.quote:Op maandag 31 december 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk voor opa dat de hele buurt bij hem voor het raam hun vuurwerkbommen afsteken. Zo blijft-ie lekker wakker
Nooit van gehoord maar hij schijnt ook een zaal vol te krijgen zo te horenquote:
Is de Haagse Guido Weijers.quote:Op maandag 31 december 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar hij schijnt ook een zaal vol te krijgen zo te horen
Ik stel me daar een Henkie Bres bij voor.quote:
Word ik ook niet echt warm van, van die dikke pedo-jagerquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me daar een Henkie Bres bij voor.
Gewoon een ouderwetse oudejaarsconference. Henk Elsink zonder liedjes en met een Haags accent.quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik opa zo hard heb zien lachen was toen hij stiekem windjes had lopen laten.quote:Op maandag 31 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Oop heeft in elk geval de grootste lol, nou ja doet ie het toch niet voor niks ....
Ik hoor het ondertussenquote:Op maandag 31 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse oudejaarsconference. Henk Elsink zonder liedjes en met een Haags accent.
quote:Op maandag 31 december 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Een heerlijk oudjaarsmenu: spinazie met aardappeltjes en vissticks. Uiteraard gehuddeld en geprakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis!quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |