Ik snap hem nuquote:Op maandag 31 december 2012 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spreek het eens hardop uit....
onderdeel van z'n tactiek. zichzelf in de underdog positie zetten en zo de druk bij van gerwen leggen.quote:
van gerwen voelt geen drukquote:Op maandag 31 december 2012 22:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onderdeel van z'n tactiek. zichzelf in de underdog positie zetten en zo de druk bij van gerwen leggen.
toch wel hoor. kijk maar naar GSOD finale tegen raymond. speelde die toch een stuk minder dan daar voor. ik hoop dat ie daarvan geleerd heeft er nu beter mee om gaat, want hij moet absoluut top zijn om van phil te winnen.quote:
quote:@MvG180 en @ArjanvdGiessen wensen iedereen het beste voor 2013. Dat het maar een succesvol 2013 wordt!!!
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een vent geweest?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl het toch duidelijk een walkover voor van Gerwen wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
De bookmakers weten het niet: nagenoeg 50/50.
De pdc is gedeeltelijk van phil, en hij is het grootste uithangbord/reclame machine van de pdc, dus de kans is groot dat hij wint.................. helaasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl het toch duidelijk een walkover voor van Gerwen wordt.
Verbaast mij ook niet.... Engelsen zijn altijd behoorlijk chauvinistisch tot het bespottelijke af..quote:
Hoe gaan ze dat doen dan met die corruptie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:24 schreef icloud het volgende:
[..]
De pdc is gedeeltelijk van phil, en hij is het grootste uithangbord/reclame machine van de pdc, dus de kans is groot dat hij wint.................. helaas
corruptie is er nog steeds
20.15 local time, niks laats aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom begint die finale zo achterlijk laat man, pfff!!
Magneten achter het bord, caller die expres verkeerde scores roept, enzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen dan met die corruptie?![]()
![]()
![]()
Magneten achter het bord... lijkt mij veel toevoegen ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Magneten achter het bord, caller die expres verkeerde scores roept, enz
Samen met deze:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je dacht dat het serieus bedoeld was?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Magneten achter het bord... lijkt mij veel toevoegen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |