you're too big to fit in here, too big to fit in herequote:
oh ja, goeie, ik moet nog oliebollen halen, zo maar even gaan douchenquote:Op maandag 31 december 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is fucking druk in de stad en dan lopen er van die poepjong daar vuurwerk af te steken
da's hier een beetje de situatiequote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Vuurwerk
14 jarige marokkaantjes met vuurwerk
NEIN Breda want had al sigma besteldquote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, goeie, ik moet nog oliebollen halen, zo maar even gaan douchen
Ben je nu in Eindhoven? Weet je al wat je gaat kaufen?
neen, wat het goedkoopste isquote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, fruit jij de ui eerst aan voor je het door het gehakt heen doet?
En half om half gehakt of runder?
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf speesje!quote:Op maandag 31 december 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEIN Breda want had al sigma besteld
zooo herkenbaar!quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's hier een beetje de situatie
Net als dat ze hier Halloween verziekt hebben (ging dit jaar niet meer door) door stiekem 4 x langs de deuren te gaan terwijl het ook eigenlijk alleen voor de kindjes tot 12 jaar was
ok, klinkt lekker, van de week eens maken voor bij stamppot ofzoquote:
yep, echt het ergste tuig wat er is.quote:
zwakzinnigenzorg-toko daar in de buurt?quote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Gozers van ruim in de twintig die de hele dag met rotjes gooien.
Ok, mentaal komen die niet boven de tien uit, magoe.
ermahgerd vervelende buren zijn vervelendquote:Op maandag 31 december 2012 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zit hier dus nog in mijn pyama met psychiatrisch haar (denk aan Beetlejuice) te fokken tot ik mijn boterhammen en koffie op heb. Staat mijn buurvrouw me vanuit de tuin over de heg buigend aan te staren en gaat ze nog staan zwaaien ook....
Dus ik heb het gordijn dichtgetrokken
[ afbeelding ]
de laatste tijd ging het eigenlijk best wel beter, als in meer afstand houden. Maar sinds ik vorige week heb aangekondigd dat er wat geluidsoverlast kon komen van feestje lopen ze beide weer steeds contact te zoeken en te starenquote:Op maandag 31 december 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd vervelende buren zijn vervelend
Het zijn écht rare mensen Kipje. Godzijdank zijn mijn buren niet zo vervelend. Die schreeuwen alleen maar naar me als we twee keer achter elkaar gaan barbecueënquote:Op maandag 31 december 2012 14:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de laatste tijd ging het eigenlijk best wel beter, als in meer afstand houden. Maar sinds ik vorige week heb aangekondigd dat er wat geluidsoverlast kon komen van feestje lopen ze beide weer steeds contact te zoeken en te staren
dat ze in 2013 maar mooi mogen "verhuizen"
het kan echt een stuk erger, zo hoor ik van vriendinnen, maar echt weird en creepy zijn ze wel ja.quote:Op maandag 31 december 2012 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het zijn écht rare mensen Kipje. Godzijdank zijn mijn buren niet zo vervelend. Die schreeuwen alleen maar naar me als we twee keer achter elkaar gaan barbecueën
die van ons doen precies hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het kan echt een stuk erger, zo hoor ik van vriendinnen, maar echt weird en creepy zijn ze wel ja.
BBQ-en, zo'n heikel punt is dat altijd ja
in ons vorige huis hadden we een strikt huisreglement, dat dat dus niet mocht
Hier doen we het gewoon wel natuurlijk, maar dan trekken die creepy buren zachtjes mopperend hun deuren dicht en gaan binnen zitten.
dussssss in de zomer![]()
![]()
BBQ elke daggggggg
![]()
![]()
die van ons zijn zeeeer gristelijk he (zondag 2 x naar de kerk en zulks), dus die doen het subtieler.quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van ons doen precies hetzelfdeInclusief alle ramen met een klap dichttrekken, en bij meerdere malen hard schreeuwen en kankeren.
Buren
Niet eens!!quote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zwakzinnigenzorg-toko daar in de buurt?
WELKE WELKE WELKEquote:Op maandag 31 december 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 nagellakken gefaald![]()
Ik was chaggo van de vuurwerkpaupers
De poetel is ook al zo'n spastquote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb zo'n meelij met onze oudste kat hier
Die kruipt bij alle lawaai steeds weg, helemaal gespannen. Of hij probeert bij ons in de buurt te liggen. De jongste is er heel rustig onder, die kwam zelfs nog op schoot liggen terwijl het vuurwerk klapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |