Ze moeten gewoon wat minder van die klote brieven doen en gewoon die paar nummers die écht lang zijn volledig draaien, mensen stemmen er niet voor niets op. Ze reguleren de tijd namelijk met die brieven, dan kan je dat ook zodanig doorvoeren dat nummers als Echoes, Telegraph Road van de Dire Straits en Shine on you Crazy Diamond volledig gedraaid kunnen worden (al wordt Telegraph Road vaak wel volledig gedraaid, maar die duurt dan ook 'maar' 13 minuten).quote:Op maandag 31 december 2012 02:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ben bang dat het nummer, net als vorig jaar, wordt afgekapt. Mijn favoriet uit de top2000
Englishman in New York komt nuquote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef ddx het volgende:
Mooi moment om te gaan slapen(naja nog wel ff in bed radio luisteren)
Morguh, altijd leuk om niet in mn eentje te kletsen hierquote:
Misschien zo nog wel een paar voor slayurrrrquote:
Jup, thrashmetal.quote:Op maandag 31 december 2012 05:29 schreef TLC het volgende:
is dit nu metal ?? pfff ik had erger verwacht
Eén nummer: welk zou je kiezen?quote:Op maandag 31 december 2012 05:32 schreef DenXD het volgende:
Volgend jaar tijd voor Iron Maiden zeg ik.
Ja wordt lastig.quote:Op maandag 31 december 2012 05:34 schreef AthCom het volgende:
[..]
Eén nummer: welk zou je kiezen?
Nu maar weer even mijn bedje in, even nog wat slaap inhalen voordat ik oliebollen en appelflappen moet gaan maken.
Dit is jaren 80, Thrash Metal.quote:Op maandag 31 december 2012 05:29 schreef TLC het volgende:
is dit nu metal ?? pfff ik had erger verwacht
Hahaha dat zou wat zijn!quote:Op maandag 31 december 2012 05:53 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar Bert en Ernie in de Top 2000 graag met Ik ben een kerstbal, dat is een cultnummer en hoort ook gewoon in die lijst te staan
quote:
Dat heb ik niet meegekregen, wanneer zei ie dat?quote:Op maandag 31 december 2012 06:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan Marc Adriani niet Muse normaal uitspreken en de titels van platen goed oplezen? Killing in the name of love?serieus?
Mogguh MBquote:Op maandag 31 december 2012 06:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
In slaap gevallen bij RATM. Nu ben ik wel klaarwakker.
Dat is best knapquote:
quote:
Ja, die was voor Musequote:Op maandag 31 december 2012 06:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik nu ook heart of gold/like a hurricane gemist?werd pas weer wakker middenin muse
Morguhquote:
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 31 december 2012 06:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morguh![]()
Zie je wel dat ik slaap
Godverkut. Die 3 platen was ik juist voor wakker gewordenquote:
Haha, ja dat is balenquote:Op maandag 31 december 2012 06:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverkut. Die 3 platen was ik juist voor wakker geworden
Dan maar even bij het komende bulletin meepakken
Trusten!quote:Op maandag 31 december 2012 06:41 schreef Timo20 het volgende:
Zo,dat was een heerlijk en memorabel uurtje Top 2000. Nu nog wat slapen voor ik weer aan t werk moet om 10.30...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |