SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCK ZELF OP STOMME ZAKquote:
Caland maak hier eens een meme vanquote:
Ik ben het volkomen met je eens. Daar mag in de dartswereld wel even over nagepraat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
meer dan die van Roidheadquote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel was het gemiddelde van Taylor? Michael gaat hem makkelijk pakken.
Barney en Taylor zijn gewoon klootzakken. Dat is nu toch wel bekend. MVG vernederd dat nare mannetje wel even.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Barney is juist sportief en laat Taylor eerst zijn feestje vieren, neemt paar seconden de tijd om even te balen en wilt hem feliciteren. Geeft Taylor zo'n raar handje, trekt Raymond hem even terug en reageert hij zo. Wat een teringmonool joh. Laat hem lekker de tyfus krijgen en helemaal vernederd worden door Van Gerwen. We pakken ze die Engelsen!
Ondanks dat blijft Taylor een prachtige darter, maar hij heeft mijn respect als mens verloren na vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |