quote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
Kijk, doordat hun het slechte voorbeeld geven zul je zien dat er binnenkort mensen doodgeslagen worden bij het darten.
Je moet gewoon respect hebben.
Ik heb die interviews niet gezien. Wat zei nou Taylor over Barneveld etc?quote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef DeeBee het volgende:
En dan vinden mensen Van Barneveld arrogant en irritant...
Zeer onsportief en misselijk gedrag van Taylor, waar slaat dit op. Misdraagt zich echt compleet voor de wedstrijd in die interviews en nu ook weer, jammer dat dat moet.
Je zult zien dat voor de verandering ik gelijk ga krijgen.quote:
Van Gerwen gaat morgen de scheids kapottrappenquote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
Kijk, doordat hun het slechte voorbeeld geven zul je zien dat er binnenkort mensen doodgeslagen worden bij het darten.
Je moet gewoon respect hebben.
Hij liet persoonlijke informatie los.quote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik heb die interviews niet gezien. Wat zei nou Taylor over Barneveld etc?
Zou blijkbaar zeer omstreden zijn geweest.
Als ik MvG was had ik morgen, als ik kansloos achter zou staan, gewoon de pijltjes op die Taylor gegooidquote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
Koop een nieuwe tv.quote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom heeft die Van Gerwen een rode kleur?
Op de website laterquote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Krijgen we geen interview?
klasse boven de 500 kiloquote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom heeft die Van Gerwen een rode kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |