Later praat Robin met Ali in de slaapkamer. Goed zo Robin, hij zegt vrij helder en duidelijk waar het op staat.
Robin is cool.
Ali in de DBK, hevig geemotioneerd. Hij heeft het hart op de juiste plaats. Maar hij zou 's na moeten denken (en minder vaak zingen).
Kiss and makeup in de slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 21-09-2000 19:21]
En wat Ali betreft ik hoop dat Veronica wel aan nazorg doen, want die jongen heeft professionele hulp nodig. Wel schandalig dat ze zo'n labiele jongen hebben gescreend.
Wat is die alibabba een goeie acteur, hij had ipv zanger, soap-acteur moeten worden. Dan was ie al een grote ster geweest. Hij had zeker ui aan zijn handen zitten. Ook op de manier waarop hij naar adem hapte, mooi acteerwerk Ali!!
En laat Leo, Jolanda en Annet (mijn hondjuhuh ) snel in een aparte kamer gaan zitten, zenders afdoen, en een uur bomen over hun problemen. Dat was dus echt niet boeiend.
Maar Robin... *zucht*....
Dit was echt een uitzending dat je zegt: BB op zijn best!!!
Ik hoop oprecht dat Ali op houdt met zingen,praten en alle andere dingen die hij doet.
Hij die gaat stemmen op Ali groet U
Zorgt wel weer voor een vrolijke noot in de uitzending natuurlijk. Het geneuzel van Leo.
quote:jij weet niet wat het is om een zwerver te zijn
Op 21 september 2000 19:28 schreef Bimma het volgende:
Met zo'n persoon kun je toch geen discussie mee voeren
Ik ben overigens geen fan van M.A. hoor. Zingt teveel, vindt zich zelf wel heel goed, verdraagt geen kritiek, niemand kent hem,maar hij kent iedereen. Nee, ik zie zo wel, van mij zou hij in de buitenwereld geen vriend worden
En als je kijkt hoe luxe de bewoners het op dit moment hebben, dan mag je jezelf al helemaal niet vergelijken met mensen aan de onderkant van de samenleving. 'Back to basic' is op dit moment nog echt een lachertje....
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 21-09-2000 19:43]
quote:Je vraagt je inderdaad af,of die zwervers überhaupt wel aan het WOORD komen.
Op 21 september 2000 19:34 schreef craziest het volgende:
jij weet niet wat het is om een zwerver te zijn
heb je wel eens met die personen gepraat?
quote:I couldnt agree more!!! Dammmnn elke keer als ALI
Op 21 september 2000 19:26 schreef goddess in heaven het volgende:Wat is die alibabba een goeie acteur, hij had ipv zanger, soap-acteur moeten worden. Dan was ie al een grote
ster geweest. Hij had zeker ui aan zijn handen zitten. Ook op de manier waarop hij naar adem hapte, mooi acteerwerk Ali!!
Als hij zo door blijft gaan dan gaat hij steeds meer in mijn achting stijgen . En heb je die armen van m gezien .
Maar goed, laten we hopen dat ie de meeste punten heeft, want ik stem hem zeker naar huis.. OPROTTEN
en nee, z'n verhaal raakte kant noch wal. Iedereen in dat huis heeft moeten werken waar ze nu zijn, en dat verdient geen respect. Vallen kunnen we allemaal, maar omhoog komen en daar dan te blijven is een kunst.
Ali is weer eens flink Bahbah aan het zijn, erin houden dus met die handel!
Trouwens het wordt nu wel heel erg met manipulatie van veronica... zoals ik al zei: Ali Blaft, Ali Huilt, maar altijd beiden. Ik bedoel hij snauwt en beschuldigt en valt iedereen aan, maar naderhand gaat hij zitten mokken over hoe schuldig hij zich wel niet voelt. Dat komt zo... gespeeld over, zo afschuwelijk nep, dat houd je niet voor mogelijk.
Hij is echt te leuk!!!!
En wat al gezegd werd net, om Ali kan ik echt zoooo lachen, wat een eikel!! Zou hij nu echt denken: zoo dat heb ik toch goed in de DBK gedaan, nou mag ik vast blijven. Je zag hem gewoon die tranen eruit persen. Ook de manier waarop hij de tranen uit zijn ogen wreef: HALLO zo doe je dat als je 3 bent en aandacht wil van mama.
Ok ik kan hier wel over door blijven gaan, hebben jullie het door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |