abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2000 @ 19:17:35 #1
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_353469
De discussie tussen Ali en Desiree is in beeld. Desiree geemotioneerd.

Later praat Robin met Ali in de slaapkamer. Goed zo Robin, hij zegt vrij helder en duidelijk waar het op staat.

Robin is cool.

Ali in de DBK, hevig geemotioneerd. Hij heeft het hart op de juiste plaats. Maar hij zou 's na moeten denken (en minder vaak zingen).

Kiss and makeup in de slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 21-09-2000 19:21]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 19:18:40 #2
862 Arcee
Look closer
pi_353470
Ja, dat deed-ie wel goed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_353471
Quote van Ali:

donderdag 21 september 2000 @ 19:19:56 #4
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_353472
Black Gordon maakt mij ook aan het huilen nu.
Wat een mongool (sorry voor de echte Gordon en alle echte mongolen )
Bemint eer ge bezint
pi_353474
WOW! Zo hadden we Robin nog niet gezien. Ontzettend oke !
  donderdag 21 september 2000 @ 19:25:47 #6
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_353475
Petje af voor Robin!

En wat Ali betreft ik hoop dat Veronica wel aan nazorg doen, want die jongen heeft professionele hulp nodig. Wel schandalig dat ze zo'n labiele jongen hebben gescreend.

pi_353476
Zo die Robin is echt een coole gast: geen gezeik en gewoon zeggen waar het op staat.
Hij heeft dus niet alleen een (heeeeeeeeeel) leuk koppie, maar ook nog eens hersens. (zullen we hem eruit stemmen? kan ik wat met hem afspreken )

Wat is die alibabba een goeie acteur, hij had ipv zanger, soap-acteur moeten worden. Dan was ie al een grote ster geweest. Hij had zeker ui aan zijn handen zitten. Ook op de manier waarop hij naar adem hapte, mooi acteerwerk Ali!!

En laat Leo, Jolanda en Annet (mijn hondjuhuh ) snel in een aparte kamer gaan zitten, zenders afdoen, en een uur bomen over hun problemen. Dat was dus echt niet boeiend.

Maar Robin... *zucht*....

Dit was echt een uitzending dat je zegt: BB op zijn best!!!

pi_353479
Ik vind echt dat die Ali er zwaar uit moet. Ik ben alleen bang dat de andere bewoners de komende drie dagen geen leven meer hebben als ze hem nomineren. Maar goed, dat levert natuurlijk wel interessante televisie op.

Ik hoop oprecht dat Ali op houdt met zingen,praten en alle andere dingen die hij doet.

Hij die gaat stemmen op Ali groet U

donderdag 21 september 2000 @ 19:28:42 #9
5860 Bimma
over 300 jaar kom ik terug
pi_353480
Ik wil niet veel zeggen, maar sleur die ali uit dat huis. Met zo'n persoon kun je toch geen discussie mee voeren. Ach we zullen zien hoe de nominaties zijn
Cigarette smoking is a major cause of statistics
pi_353483
Ik vraag me af of labiel het goede woord is. Wel ontzettend emotioneel, trekt zich geloof ik het leed van de wereld wel erg aan.
Wel toevallig dat dit net voor het nomineren wordt uitgezonden.
  donderdag 21 september 2000 @ 19:31:51 #11
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_353486
Leo is ook goed fout trouwens. Hij wil alleen maar over gevoelens praten. En dan heel begrijpend 'ja..' zeggen. Hij wil heel diep zijn volgens mij, maar heeft de diepgang van een botervlootje.

Zorgt wel weer voor een vrolijke noot in de uitzending natuurlijk. Het geneuzel van Leo.

pi_353490
quote:
Op 21 september 2000 19:28 schreef Bimma het volgende:
Met zo'n persoon kun je toch geen discussie mee voeren
jij weet niet wat het is om een zwerver te zijn
heb je wel eens met die personen gepraat?
bad to tha bone
pi_353497
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik M.A. niet zo heel onredelijk vond in die discussie.Op TV zagen we natuurlijk niet alles, en hij brengt alles nogal ongelukkig, maar het enige wat de jongen wilde duidelijk maken, is dat er mensen zijn die het slechter hebben dan de peopeltjes in het BB huis. En zo onredelijk als hij laatst met Jolanda was, was hij nu niet. Ik ben bang dat mensen vanuit hun eigen schuldgevoel reageren. De meeste mensen voelen zich lichtelijk ongemakkelijk in de buurt van, bijvoorbeeld, zwervers. Drukt je toch altijd weer met je neus op de feiten dat je het beter hebt dan menig ander, en even goed alles voor jezelf houdt. "Daar hebben we toch ook voor gewerkt" (Ferdi) is daar een voorbeeld van: De behoefte om jezelf te verdedigen.
Natuurlijk weten we niet hoe Desiree het thuis heeft. Een dak boven je hoofd en 4 jaar oude kleren aan je lijf, wil niet zeggen dat je ook te eten hebt, bijvoorbeeld.Maar het ziet er niet naar uit dat ze geen geld voor de kapper heeft

Ik ben overigens geen fan van M.A. hoor. Zingt teveel, vindt zich zelf wel heel goed, verdraagt geen kritiek, niemand kent hem,maar hij kent iedereen. Nee, ik zie zo wel, van mij zou hij in de buitenwereld geen vriend worden

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  donderdag 21 september 2000 @ 19:39:06 #14
5860 Bimma
pi_353499
Ali mag blij zijn dat ik niet in dat huis zit. Tjonge jonge, ik liet me niet zo in een hoekje drukken door zijn woorden. Maar hij ging ook te ver. Maar desiree reageerde ook veels te gevoelig, maar dat "denk ik"
  donderdag 21 september 2000 @ 19:42:12 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_353507
Ik vond dat Desiree nogal overtrokken reageerde. Okee, Mohammed Ali bracht het weer op zijn gebruikelijke, lompe, manier, maar hij heeft wel degelijk een punt. Als ik naar Desiree kijk kan ik me echt niet voorstellen dat zij het thuis net zo slecht heeft als zwervers op straat, of bijstandsmoeders met vier kinderen.

En als je kijkt hoe luxe de bewoners het op dit moment hebben, dan mag je jezelf al helemaal niet vergelijken met mensen aan de onderkant van de samenleving. 'Back to basic' is op dit moment nog echt een lachertje....

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 21-09-2000 19:43]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 21 september 2000 @ 19:42:36 #16
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_353508
Eigenlijk zouden we met z'n allen dus op een hele simpele manier het goede doel kunnen steunen.
Als Ali (volgens eigen zeggen) al zijn hele leven bezig is met het leed van de zwervers ga ik er dus van uit dat daar direct zijn gewonnen prijzengeld naar toe gaat. Of zou nou net dát niet in zijn "briljante" brein opkomen???
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_353515
quote:
Op 21 september 2000 19:34 schreef craziest het volgende:
jij weet niet wat het is om een zwerver te zijn
heb je wel eens met die personen gepraat?

Je vraagt je inderdaad af,of die zwervers überhaupt wel aan het WOORD komen.
Hij kent ze natuurlijk door en door,hij weet hoe ze zijn. Dus dan hoeft dat niet. Aan het woord laten, bedoel ik.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  donderdag 21 september 2000 @ 19:46:57 #18
5860 Bimma
pi_353518
Hmmm, tja ik zou het niet weten als ali dat zou willen doen. Maar je weet het nooit zo'n humaan mens als onze Ali.
pi_353526
quote:
Op 21 september 2000 19:26 schreef goddess in heaven het volgende:

Wat is die alibabba een goeie acteur, hij had ipv zanger, soap-acteur moeten worden. Dan was ie al een grote ster geweest. Hij had zeker ui aan zijn handen zitten. Ook op de manier waarop hij naar adem hapte, mooi acteerwerk Ali!!

I couldnt agree more!!! Dammmnn elke keer als ALI wat doet waardoor hij misschien wel minder populair kan zijn, gaat hij meteen weer janken en zijn 'gevoelige kant' tonen, zodat hij (denkt hij) de kijkers weer op zijn hand heeft. Pathetic!!! Maar of hij eruit moet?! I dont know, ik heb zelf altijd ontzettend veel lol als ik hem weer zo bezig zie He makes my day!! Meer van zulke acties, Ali, dan kan ik nog beetje lachen!
Geef mij een raadsel en mijn antwoord zal zijn: Tingele-klingele-tingele-tijn
  donderdag 21 september 2000 @ 19:51:25 #20
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_353529
Die Robin , Hij kan zo bij de Poltie als ie hier uitkomt. Prima zoals hij dat oploste met Ali, geen gelul eromheen maar duidelijk en to the point.

Als hij zo door blijft gaan dan gaat hij steeds meer in mijn achting stijgen . En heb je die armen van m gezien .

donderdag 21 september 2000 @ 19:57:37 #21
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_353539
Go Robin!!
Sorry hoor maar wat een eikel is die Ali,
jankerd
* Ellen hoopt dus dat die er snel uit is
Word het toch nog gezellig
To Know Me Is To Love Me
pi_353543
Ik vind Ali gewoon een beetje zielig met zijn goed doenerij. Hij wil ook zo ontzettend graag zijn mening aan anderen opdringen. Heeft zeker nooit geleerd dat er mensen zijn die ook een andere mening hebben.
Laat hem lekker naar zijn zwervervrienden gaan. Die mensen zijn meestal niet voor niets zwerver.

Maar goed, laten we hopen dat ie de meeste punten heeft, want ik stem hem zeker naar huis.. OPROTTEN

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_353547
Ali blaft, Ali huilt.

en nee, z'n verhaal raakte kant noch wal. Iedereen in dat huis heeft moeten werken waar ze nu zijn, en dat verdient geen respect. Vallen kunnen we allemaal, maar omhoog komen en daar dan te blijven is een kunst.

Ali is weer eens flink Bahbah aan het zijn, erin houden dus met die handel!

Trouwens het wordt nu wel heel erg met manipulatie van veronica... zoals ik al zei: Ali Blaft, Ali Huilt, maar altijd beiden. Ik bedoel hij snauwt en beschuldigt en valt iedereen aan, maar naderhand gaat hij zitten mokken over hoe schuldig hij zich wel niet voelt. Dat komt zo... gespeeld over, zo afschuwelijk nep, dat houd je niet voor mogelijk.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_353553
Robin, Robin, Robin

Hij is echt te leuk!!!!

En wat al gezegd werd net, om Ali kan ik echt zoooo lachen, wat een eikel!! Zou hij nu echt denken: zoo dat heb ik toch goed in de DBK gedaan, nou mag ik vast blijven. Je zag hem gewoon die tranen eruit persen. Ook de manier waarop hij de tranen uit zijn ogen wreef: HALLO zo doe je dat als je 3 bent en aandacht wil van mama.

Ok ik kan hier wel over door blijven gaan, hebben jullie het door

pi_353579
neva mind

[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 21-09-2000 20:33]

bad to tha bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')