volgens mij kan de helft van de lijst gehaald wordenquote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Hoeveel mensen van die lijst in de OP werken er eigenlijk nog bij PostNL? Volgens mij zijn er best al een aantal weg
geen dank hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Trouwens bedankt Peterselieman, ik heb MijnCarrousel gebeld en ik heb nieuwe codes ontvangen!
Ronnie!!!! Hij heeft meteen z'n accent weer aangenomen.quote:
Haalritten worden 2 uur eerder uitgevoerd, dus ja de postagentschappen worden leeggehaald.quote:Op maandag 31 december 2012 07:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Is dit serieus? 5 euro per uur op 20 jaren?
Respect als je voor dat loon gaat werken...
Weet iemand of pakketten en dergelijke vandaag gewoon opgehaald worden bij postkantoren?
Voorbeeld: normaliter worden pakketjes om 18:00 bij de AH opgehaald. Vandaag is de Ah maar open tot 17:00. Komt de pakketbezorger dan ook gewoon de pakketjes (en gewone post) eerder ophalen daar?
Merci.quote:Op maandag 31 december 2012 07:38 schreef Nutricia het volgende:
[..]
Haalritten worden 2 uur eerder uitgevoerd, dus ja de postagentschappen worden leeggehaald.
En als je nou in eerste in stantie geen hond hebt gezien?quote:BPost, het Belgische postbedrijf, zegt de hele papiermolen in gang te zetten, zeker omdat de postbode op de openbare weg is aangevallen. Als het op privéterrein zou zijn gebeurd, had de postbode zelf de keuze gehad niet te bezorgen toen hij de agressieve hond zag.
En volgens mij mag je ook niet zomaar ergens niet naar binnen gaan omdat er een hond loopt? Toch alleen als ze agressief lijken te zijn?quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je nou in eerste in stantie geen hond hebt gezien?
Dan is het ook 'eigen schuld, dikke bult?
Ja dit dus..quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
En volgens mij mag je ook niet zomaar ergens niet naar binnen gaan omdat er een hond loopt? Toch alleen als ze agressief lijken te zijn?
Volgens mij hoef ik niet bij de tc aan te komen met ''ja sorry ik zag een hond dus ik bezorgde niet''..
Als je voelt of denkt dat dat beest je kan aanvallen dan hoef je daar geen post te bestellen.quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
En volgens mij mag je ook niet zomaar ergens niet naar binnen gaan omdat er een hond loopt? Toch alleen als ze agressief lijken te zijn?
Volgens mij hoef ik niet bij de tc aan te komen met ''ja sorry ik zag een hond dus ik bezorgde niet''..
Dus die mensen ontvangen nooit meer post?quote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je voelt of denkt dat dat beest je kan aanvallen dan hoef je daar geen post te bestellen.
Ik heb een adres waar ik al eens ben gebeten door twee leuke cocker spaniels. Tegenwoordig als die beesten buiten zijn ga ik de tuin niet meer in.quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
In mijn vaste wijk die ik een jaar of vijf geleden liep werd ik eens aangevallen door (ja dit geloof je niet misschien) een golden retriever! Die staan toch als rustig en aardig bekend? Dit exemplaar dus duidelijk niet. Ik dook maar snel weg achter een muurtje, want hij sprong namelijk op me af met z'n tanden naar achteren. Ik had een schram op m'n been door de plotselinge sprong (ik raakte dat muurtje) maar daar bleef het gelukkig bij. Een minuut of twee later kwam z'n baas aanzetten. 'Jaoh, daar hoefde nie bang vor te zijn hor! Die doe elemaal niks jong!' Nee hoor...quote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je voelt of denkt dat dat beest je kan aanvallen dan hoef je daar geen post te bestellen.
Mijn TC is daar erg duidelijk in.
En ik spreek helaas uit ervaring na 2 flinke hondenbeten.
Was op 24 december hier ook zo, waren ze zelfs voor meerdere wijken 30 minuten te laat.quote:Op maandag 31 december 2012 12:20 schreef Rafierafie het volgende:
Lekker dan! Krijg nu net een sms'je dat de post vandaag om 13.00 uur op de depots staat.
Wat is er gebeurd met alles zo vroeg mogelijk klaar hebben dan?
Gelukkig hoef ik zelf niet te werken, maar ik vind dit wel belachelijk weer
He verdoriequote:Beste relatie,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij CadeauCarrousel.nl .
Door een onvoorziene populariteit van het door u geselecteerde cadeau moeten wij u informeren dat de bestelling helaas nog niet uitgeleverd kan worden.
Zodra uw geschenk beschikbaar is zal het u toe worden gestuurd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |