SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan heb jij wel het grootste denkgereedschap.quote:
6 maans
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar misschien was 2 maanden/8 dates weer te lang. Al zegt hij dus van niet. Dat is het punt, gedrag wat hij zegt spreken elkaar tegen. Ik ben geneigd gedrag te geloven, maar hij roept zelf steeds dat het zo belangrijk is eerlijk te zijn. Dus nouja, het zal allemaal wel, het is nu aan hem..
![]()
Nee, precies. Wel goed kut, maarja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus niet.
![]()
Dit.quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja, als hij echt heel druk is dan kan dat ook heel goed een oorzaak zijn... Lastig.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, best wel kutquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, precies. Wel goed kut, maarja..
Zeker als jij hem leuk vind/vond.![]()
Domme lul heeft hij dan, had hij beter tijd kunnen steken in daten met een meisje waarbij dat wel een optie was.quote:Verder is het volgens mij best een goede jongen hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Maar zo'n kerel laat ik niet bij dat meisje in de buurt komen.
Maar ik geef je wel gelijk.![]()
![]()
T-Pain ft Akon, R Kelly, Twista, Pimp C, Twista, Paul Wall, MJG & Too Short-I'm Love With a Stripper
Samzz, je hebt je dag niet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar nu is hij toch ook niet helemaal eerlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar misschien was 2 maanden/8 dates weer te lang. Al zegt hij dus van niet. Dat is het punt, gedrag wat hij zegt spreken elkaar tegen. Ik ben geneigd gedrag te geloven, maar hij roept zelf steeds dat het zo belangrijk is eerlijk te zijn. Dus nouja, het zal allemaal wel, het is nu aan hem.![]()
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Domme lul heeft hij dan, had hij beter tijd kunnen steken in daten met een meisje waarbij dat wel een optie was.
[..]
Verder is het volgens mij best een goede jongen hoor.
Maar ik geef je wel gelijk.
Ik heb een relatie van 3 jaar gehad zonder seks.
Als het gevoel goed is dan kan dat![]()
Dat dus. En zijn telefoon is half kapot, dus schijnt uit te gaan zodra hij hem van de oplader af haalt.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, als hij echt heel druk is dan kan dat ook heel goed een oorzaak zijn... Lastig.
Maarja daarom is het nu aan hem, want anders blijf ik ermee bezig of hij gaat reageren of niet, etc. En nu is het vanaf mijn kant voorlopig gewoon klaar en kan ik het dus ook wel van me afzetten.![]()
3 jaar ja? Naja daar zou ik wel moeite mee hebben..quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
T-Pain ft Akon, R Kelly, Twista, Pimp C, Twista, Paul Wall, MJG & Too Short-I'm Love With a Stripper
Samzz, je hebt je dag niet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Say whut?quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Als het gevoel goed is dan kan datIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ex had vaginismequote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 jaar ja? Naja daar zou ik wel moeite mee hebben..![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
![]()
Wij denken wel met onze lul, de een alleen meer dan de ander.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
3 jaar een relatie zonder seks zou ik niet willen. Ik heb al genoeg relaties zonder seks, ook met vrouwenquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Tis bijna dat beslissingsverhaal. Prima of hier en daar wat dingen af te wegen, maar er niet te lang in blijven hangen want dan kom je nergens.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. En zijn telefoon is half kapot, dus schijnt uit te gaan zodra hij hem van de oplader af haalt.
Maarja daarom is het nu aan hem, want anders blijf ik ermee bezig of hij gaat reageren of niet, etc. En nu is het vanaf mijn kant voorlopig gewoon klaar en kan ik het dus ook wel van me afzetten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: