SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan heb jij wel het grootste denkgereedschap.quote:
6 maans
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar misschien was 2 maanden/8 dates weer te lang. Al zegt hij dus van niet. Dat is het punt, gedrag wat hij zegt spreken elkaar tegen. Ik ben geneigd gedrag te geloven, maar hij roept zelf steeds dat het zo belangrijk is eerlijk te zijn. Dus nouja, het zal allemaal wel, het is nu aan hem..
![]()
Nee, precies. Wel goed kut, maarja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus niet.
![]()
Dit.quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie je echt leuk vind gaat ie voor je, dat doet hij dus niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja, als hij echt heel druk is dan kan dat ook heel goed een oorzaak zijn... Lastig.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, best wel kutquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, precies. Wel goed kut, maarja..
Zeker als jij hem leuk vind/vond.![]()
Domme lul heeft hij dan, had hij beter tijd kunnen steken in daten met een meisje waarbij dat wel een optie was.quote:Verder is het volgens mij best een goede jongen hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Maar zo'n kerel laat ik niet bij dat meisje in de buurt komen.
Maar ik geef je wel gelijk.![]()
![]()
T-Pain ft Akon, R Kelly, Twista, Pimp C, Twista, Paul Wall, MJG & Too Short-I'm Love With a Stripper
Samzz, je hebt je dag niet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar nu is hij toch ook niet helemaal eerlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar misschien was 2 maanden/8 dates weer te lang. Al zegt hij dus van niet. Dat is het punt, gedrag wat hij zegt spreken elkaar tegen. Ik ben geneigd gedrag te geloven, maar hij roept zelf steeds dat het zo belangrijk is eerlijk te zijn. Dus nouja, het zal allemaal wel, het is nu aan hem.![]()
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Domme lul heeft hij dan, had hij beter tijd kunnen steken in daten met een meisje waarbij dat wel een optie was.
[..]
Verder is het volgens mij best een goede jongen hoor.
Maar ik geef je wel gelijk.
Ik heb een relatie van 3 jaar gehad zonder seks.
Als het gevoel goed is dan kan dat![]()
Dat dus. En zijn telefoon is half kapot, dus schijnt uit te gaan zodra hij hem van de oplader af haalt.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, als hij echt heel druk is dan kan dat ook heel goed een oorzaak zijn... Lastig.
Maarja daarom is het nu aan hem, want anders blijf ik ermee bezig of hij gaat reageren of niet, etc. En nu is het vanaf mijn kant voorlopig gewoon klaar en kan ik het dus ook wel van me afzetten.![]()
3 jaar ja? Naja daar zou ik wel moeite mee hebben..quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
T-Pain ft Akon, R Kelly, Twista, Pimp C, Twista, Paul Wall, MJG & Too Short-I'm Love With a Stripper
Samzz, je hebt je dag niet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Say whut?quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Als het gevoel goed is dan kan datIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ex had vaginismequote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 jaar ja? Naja daar zou ik wel moeite mee hebben..![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
![]()
Wij denken wel met onze lul, de een alleen meer dan de ander.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
3 jaar een relatie zonder seks zou ik niet willen. Ik heb al genoeg relaties zonder seks, ook met vrouwenquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Tis bijna dat beslissingsverhaal. Prima of hier en daar wat dingen af te wegen, maar er niet te lang in blijven hangen want dan kom je nergens.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. En zijn telefoon is half kapot, dus schijnt uit te gaan zodra hij hem van de oplader af haalt.
Maarja daarom is het nu aan hem, want anders blijf ik ermee bezig of hij gaat reageren of niet, etc. En nu is het vanaf mijn kant voorlopig gewoon klaar en kan ik het dus ook wel van me afzetten.![]()
Dat is toch meer psychisch dan echt een lichamelijke aandoening?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast wel, maar toen ik iemand een move zag maken op dat meisje, sloeg mijn hart een paar slagen over.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verder is het volgens mij best een goede jongen hoor.
Maar ik geef je wel gelijk.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja kloptquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch meer psychisch dan echt een lichamelijke aandoening?![]()
Daarom snap ik hem ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is hij toch ook niet helemaal eerlijk?Prima als hij er klaar mee is, maar laat hem dát dan zeggen, zodat ik het ook af kan sluiten.
![]()
Goede zet, denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. En zijn telefoon is half kapot, dus schijnt uit te gaan zodra hij hem van de oplader af haalt.
Maarja daarom is het nu aan hem, want anders blijf ik ermee bezig of hij gaat reageren of niet, etc. En nu is het vanaf mijn kant voorlopig gewoon klaar en kan ik het dus ook wel van me afzetten..
Waarom heb je hem per se nodig om af te sluiten? Gewoon zelf de knoop doorhakken!quote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom snap ik hem ook niet.Prima als hij er klaar mee is, maar laat hem dát dan zeggen, zodat ik het ook af kan sluiten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar ik was echt helemaal gek op haar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, 3 jaar... ik heb ook behoeftes.
Zou het zo weer doen![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis bijna dat beslissingsverhaal. Prima of hier en daar wat dingen af te wegen, maar er niet te lang in blijven hangen want dan kom je nergens.![]()
![]()
En je had hem dat ook al gevraagd he?quote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom snap ik hem ook niet.Prima als hij er klaar mee is, maar laat hem dát dan zeggen, zodat ik het ook af kan sluiten.
Misschien is het van hem af laten hangen wel de beste optie voor nu![]()
![]()
Dat wordt de volgende stap.quote:Op zondag 30 december 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb je hem per se nodig om af te sluiten? Gewoon zelf de knoop doorhakken!![]()
![]()
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Als het gevoel goed is dan kan dat
Een relatie van 5 maand gehad zonder seks, al deden we wel iets gelukkig, maar niet all the way.
Gevoel was wel helemaal goed.![]()
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd... ik ben 7 jaar in een relatie geweest met slechte seks en ik zou daar niet weer voor tekenen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik was echt helemaal gek op haar.
Zou het zo weer doen![]()
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachten
[b]AirwiN schreef [/b]
5 maand staat natuurlijk in geen contrast met 3 jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Een relatie van 5 maand gehad, al deden we wel iets gelukkig, maar niet all the way.
Gevoel was wel helemaal goed, en konden er ook goed over praten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jep, hoe hij hierin stond en of er een eventuele toekomst mogelijk is. Dus de kans voor hem om het af te kappen is er geweest, meerdere malen. En dat doet hij niet.quote:Op zondag 30 december 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je had hem dat ook al gevraagd he?
Misschien is het van hem af laten hangen wel de beste optie voor nu
Dus nu dit inderdaad.![]()
![]()
Ik zeg niet dat het makkelijk was, integendeel.quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd... ik ben 7 jaar in een relatie geweest met slechte seks en ik zou daar niet weer voor tekenen.
Maar ondanks alle tegenslag destijds is de tijd met haar nog steeds de beste in mijn leven.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachtenDafuq?
![]()
Klopt, maar als ik 3 jaar moest wachten had ik dat gedaan. Zoveel voelde ik voor haar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
5 maand staat natuurlijk in geen contrast met 3 jaar.![]()
WAT!?quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachten![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik knap van jequote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk was, integendeel.
Maar ondanks alle tegenslag destijds is de tijd met haar nog steeds de beste in mijn leven..
![]()
Dat dusquote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 3 jaar moest wachten had ik dat gedaan. Zoveel voelde ik voor haar.![]()
Vandaar dat het nu een ex isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Getverderriequote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachten.
![]()
Zulke mannen moet je als vrouw dan ook niet willen lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachten![]()
Dan nog is 3 jaar wel heel lang hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 3 jaar moest wachten had ik dat gedaan. Zoveel voelde ik voor haar.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb d'r nooit verkracht, maar wel ooit genomen terwijl ze sliepquote:Op zondag 30 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een ex gehad die het normaal vond om zijn vriendin te verkrachten. Ik dacht dat ze net alsof deed, maar ze bleek echt te slapen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
In mijn relaties.... o wachtquote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was in mijn relaties de oorzaak van de weinige seks.![]()
![]()
Ik kan me er oprecht niks bij voorstellenquote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 3 jaar moest wachten had ik dat gedaan. Zoveel voelde ik voor haar..
Toen heb ik wel serieus over een celibaat bestaan na zitten denken ja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zulke mannen moet je als vrouw dan ook niet willen lijkt me.
Maar mijn punt was eigenlijk, als het om seks gaat heeft eigenlijk iedereen wel WTF verhalen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De rest was gewoon super.
Totdat ze een ander leuk ging vinden![]()
![]()
Ik ook niet, ik wil best wachten maar 3 jaar? Wow dat is lang hoor. Ik vind seks juist het speciale in een relatie, iets wat je met diegene deelt en niemand anders.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht niks bij voorstellen.
![]()
Dat is het ook. Ik zeg ook niet dat het eenvoudig, of niet frustrerend is. Maar het kan wel, en als ze ook genoeg voor mij voelde had ik wel zolang willen wachtenquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is 3 jaar wel heel lang hoor.![]()
HAAAHAHAHAquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r nooit verkracht, maar wel ooit genomen terwijl ze sliep. Ik dacht dat ze net alsof deed, maar ze bleek echt te slapen
.
.
Ik wel denk ik, maar dat is voor mij ook wel makkelijk praten...quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht niks bij voorstellen.
![]()
Zeker.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen heb ik wel serieus over een celibaat bestaan na zitten denken ja.
Maar mijn punt was eigenlijk, als het om seks gaat heeft eigenlijk iedereen wel WTF verhalen.
Ik niet echt eigenlijk. Niet echt dat me de moeite waard lijkt om hiero te gaan vertellen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen heb ik wel serieus over een celibaat bestaan na zitten denken ja.
Maar mijn punt was eigenlijk, als het om seks gaat heeft eigenlijk iedereen wel WTF verhalen.![]()
Ghehe zo ben ik wel eens wakker geworden door iemand die aan het dromen was dat ie aan het neuken was. Gast was niet wakker te krijgen, seks was wel lekker thoquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r nooit verkracht, maar wel ooit genomen terwijl ze sliep. Ik dacht dat ze net alsof deed, maar ze bleek echt te slapen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is ook frustrerend dat dat niet kan.quote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil best wachten maar 3 jaar? Wow dat is lang hoor. Ik vind seks juist het speciale in een relatie, iets wat je met diegene deelt en niemand anders.![]()
Kijk dat zijn nou de betere kroeg verhalen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
C'est la vie
Iddquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil best wachten maar 3 jaar? Wow dat is lang hoor. Ik vind seks juist het speciale in een relatie, iets wat je met diegene deelt en niemand anders.. Nou ja, soms deel je dat ook met iemand anders
. Maar het is wel een belangrijk onderdeel van een relatie, bijna het belangrijkste, imo.
Wat?!quote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zo ben ik wel eens wakker geworden door iemand die aan het dromen was dat ie aan het neuken was. Gast was niet wakker te krijgen, seks was wel lekker tho![]()
![]()
![]()
Och he, ik heb ook nog nooit een relatie gehad hoor. Verder dan scharrelen/daten komt het nog niet. En toen ik dacht dat het nu misschien dan toch ging gebeuren... *zie verhaal hierboven*quote:![]()
LOLquote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zo ben ik wel eens wakker geworden door iemand die aan het dromen was dat ie aan het neuken was. Gast was niet wakker te krijgen, seks was wel lekker tho.
Ik dacht dat echt, maar achteraf bleek ze er niets van meegekregen te hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou de betere kroeg verhalen..
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Het moet echter niet gaan overheersen!quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Nou ja, soms deel je dat ook met iemand anders
. Maar het is wel een belangrijk onderdeel van een relatie, [sub]bijna het belangrijkste[/sub], imo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet gewoon een leuke FOK!ker daten.quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och he, ik heb ook nog nooit een relatie gehad hoor. Verder dan scharrelen/daten komt het nog niet. En toen ik dacht dat het nu misschien dan toch ging gebeuren... *zie verhaal hierboven*Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ben ik ook wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Maar het is wel een belangrijk onderdeel van een relatie, bijna het belangrijkste, imo.
Maar het is voor mij nooit een reden geweest om te twijfelen![]()
Ja, soms met een anderquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Ik bedoel meer dat zonder seks je sneller een soort van broer/zus relatie krijgt
. Althans, dat gevoel had ik bij mijn ex.
![]()
Alles moet in balans zijn, true. Maar ik wil ermee zeggen dat een relatie zonder seks voor mij geen relatie is.quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het moet echter niet gaan overheersen!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voel jij je geroepen?quote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon een leuke FOK!ker daten.![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, soms met een ander. Ik bedoel meer dat zonder seks je sneller een soort van broer/zus relatie krijgt
Ben ik met je eensquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles moet in balans zijn, true. Maar ik wil ermee zeggen dat een relatie zonder seks voor mij geen relatie is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Same. Was op de middelbare school superverlegen (mede door dat twijfelen) en totaal geen zelfvertrouwen, hoewel ik wel neutraal door het leven ging (niet gepest ofzow, gewoon vrienden, uitgaan etc) en toen wel vaak verliefd en dromen over liefde etc.quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och he, ik heb ook nog nooit een relatie gehad hoor. Verder dan scharrelen/daten komt het nog niet. En toen ik dacht dat het nu misschien dan toch ging gebeuren... *zie verhaal hierboven*
En nu door wat hulp van mn ouders, mijn hbo-opleiding (rapport presenteren moest je wel, anders onvoldoende) en sporten en zo nu wel flink zelfverzekerd en nu boeit me het liefdegedoe een stuk minderGreat timing.
![]()
Dat was het bij ons echt nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, soms met een ander. Ik bedoel meer dat zonder seks je sneller een soort van broer/zus relatie krijgt
![]()
Tja daar heb ik al geen hoop meer in eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och he, ik heb ook nog nooit een relatie gehad hoor. Verder dan scharrelen/daten komt het nog niet. En toen ik dacht dat het nu misschien dan toch ging gebeuren... *zie verhaal hierboven*
Maar kan wel frustrerend zijn![]()
![]()
Zo op de een na laatste dag van het jaar je kind vermoorden![]()
Ik ga het doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Bambi, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och he, ik heb ook nog nooit een relatie gehad hoor. Verder dan scharrelen/daten komt het nog niet. En toen ik dacht dat het nu misschien dan toch ging gebeuren... *zie verhaal hierboven*![]()
Succesquote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het doen![]()
![]()
Wel filmen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Was op de middelbare school superverlegen (mede door dat twijfelen) en totaal geen zelfvertrouwen, hoewel ik wel neutraal door het leven ging (niet gepest ofzow, gewoon vrienden, uitgaan etc) en toen wel vaak verliefd en dromen over liefde etc.
En nu door wat hulp van mn ouders, mijn hbo-opleiding (rapport presenteren moest je wel, anders onvoldoende) en sporten en zo nu wel flink zelfverzekerd en nu boeit me het liefdegedoe een stuk minderGreat timing.
Mja, ik heb heel lang zoiets gehad van "ik moet een relatie!". Nu wil ik nog steeds heel graag een relatie, maar ik realiseer me dat ik me zonder ook prima vermaak.
En achteraf ben ik heel blij dat ik op de middelbare school geen relatie heb gehad.![]()
Hele zak spinners op hebbenTwijfelen of ik ook nog wat oliebollen ga kanen
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Aw echt niet? Ik geloof best dat jij een relatie kan hebben!quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar heb ik al geen hoop meer in eigenlijk.
Maar kan wel frustrerend zijn
Wil je het ook wel, of vind je flirten/daten wel prima zo?![]()
21. Maar ben van huis uit christelijk, dus al mijn oud klasgenootjes zijn aan het trouwen enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bambi, hoe oud ben je eigenlijk?Dat maakt het contrast wel groot zegmaar. Van mijn hele vriendengroep ben ik een zeldzame single.
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het doenC'est la vie
Nee d'r is iets geknapt. Geloof niet meer in de liefde eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aw echt niet? Ik geloof best dat jij een relatie kan hebben!
Wil je het ook wel, of vind je flirten/daten wel prima zo?
Flirten vind ik prima nu.![]()
Why? Je kitemeisje dan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar heb ik al geen hoop meer in eigenlijk.
Maar kan wel frustrerend zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij kwam binnen:
SORRY SORRY SORRY IK GA NU MAX UITLATEN HET SPIJT ME SORRY SORRY SORRY
En weg was ie weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Het jaar zit er bijna op, dus ik kom hier ook nog maar even mijn gezicht laten zien, aangezien ik meen dat ik hier afgelopen jaar al wel eens eerder gepost heb![]()
![]()
Nouja, als jij het zo prima vind is het goed. Maar is dat door iets specifieks gekomen, of 'gewoon' teveel teleurstellingen?quote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee d'r is iets geknapt. Geloof niet meer in de liefde eigenlijk.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij kwam binnen:
En weg was ie weerGoed verhaal!
![]()
Hm, ik besefte dat ik geen relatie hoefde om mijn leven een invulling te geven. Ik geloof er nog wel inquote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee d'r is iets geknapt. Geloof niet meer in de liefde eigenlijk.
. Ik ben gewoon niet op zoek eigenlijk en vind het wel best zo.
![]()
Hij meent er geen zak vanquote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij kwam binnen:
En weg was ie weer![]()
Tuurlijk voel jij je geroepen joh!quote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Hoe Christelijk hebben we het over?
Ga snel een afspraak maken, voor ze 5 andere date verzoeken krijgt!![]()
![]()
Duidelijk!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer. Ik dacht dat je er wel enthousiast over was.quote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zie ik morgen. En geen idee verder hoe dat gaat verlopen met haar...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat wordt een leuk gesprek zo.quote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij kwam binnen:
En weg was ie weer![]()
Dat moe zijn is altijd spontaan over als je in je nest ligt
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
De 2e...quote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, als jij het zo prima vind is het goed. Maar is dat door iets specifieks gekomen, of 'gewoon' teveel teleurstellingen?
En tja vind het wel prima hoewel het nog niet echt opschiet, maar toch knaagt er nog iets....![]()
Herkenbaar!!quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat moe zijn is altijd spontaan over als je in je nest ligtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha. Op welk vlak bedoel je dan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Hoe Christelijk hebben we het over?
Mijn richtlijn is wekelijks naar de kerk gaan, maar sinds ik op mezelf woon is dat niet meer zo haalbaar.Verder bid ik niet voor het eten of slapen gaan oid, maar denk ik wel regelmatig over het geloof na.
![]()
Hoiquote:.
Kan jij eventueel de 17de GvsE meenemen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit. Heb plezier in zoals ik nu leef als single. Maar kom je iemand tegen geef ik dat uiteraard een kans. Maar ga mezelf geen druk opleggen. Vermaak me evengoed wel.quote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik besefte dat ik geen relatie hoefde om mijn leven een invulling te geven. Ik geloof er nog wel in![]()
. Ik ben gewoon niet op zoek eigenlijk en vind het wel best zo.
![]()
Is het geloof ook de reden van nog geen seks?quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Op welk vlak bedoel je dan?
Mijn richtlijn is wekelijks naar de kerk gaan, maar sinds ik op mezelf woon is dat niet meer zo haalbaar.Verder bid ik niet voor het eten of slapen gaan oid, maar denk ik wel regelmatig over het geloof na.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 2e...
En tja vind het wel prima hoewel het nog niet echt opschiet, maar toch knaagt er nog iets....Vind het wel echt rot voor je, dat het zo gelopen is.
![]()
![]()
I dont wannaquote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij eventueel de 17de GvsE meenemen?![]()
Wel heel eenzaam hier hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is al iets getemperd.... soort verdediging zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat je er wel enthousiast over was.![]()
Zijn de virgin diaries nog op? Of al afgelopen?
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Leugensquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Al afgelopen! Volgende week weerquote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn de virgin diaries nog op? Of al afgelopen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof ik anders niet nog steeds de leukste ben.quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Tuurlijk voel jij je geroepen joh!
Ga snel een afspraak maken, voor ze 5 andere date verzoeken krijgt!Nadenken is goed.quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Op welk vlak bedoel je dan?
Ik doel inderdaad op hoeveel invloed het op je leven heeft. Hoeveel je er mee doet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Half. Ik vind het heel erg niet haalbaar om te wachten tot het huwelijk, maar wil voor mezelf wel wachten tot een serieuze relatie waarbinnen ik me echt veilig voel.quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het geloof ook de reden van nog geen seks?![]()
Oh beterquote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al afgelopen! Volgende week weer![]()
Allemaal ontmaagd.quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn de virgin diaries nog op? Of al afgelopen?![]()
en knetter dat ik ben, ik heb er al 3 weggerookt omdat ik wil gaan slapenquote:
Oh goei busy danquote:
Capstan! Hoe is 't leven voor je?quote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef Capstan het volgende:
Het jaar zit er bijna op, dus ik kom hier ook nog maar even mijn gezicht laten zien, aangezien ik meen dat ik hier afgelopen jaar al wel eens eerder gepost heb![]()
![]()
Je houdt van onsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ok, dat snap ik welquote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Half. Ik vind het heel erg niet haalbaar om te wachten tot het huwelijk, maar wil voor mezelf wel wachten tot een serieuze relatie waarbinnen ik me echt veilig voel.![]()
Ghehe succes ermeequote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en knetter dat ik ben, ik heb er al 3 weggerookt omdat ik wil gaan slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
het is alleen niet zeker of ik wel met hem mee wil rijdenquote:
Ik ben er ook nog hequote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik anders niet nog steeds de leukste ben.en ik heb al bewezen dat ik niks heb tegen een christelijke relatie (zie die relatie van 5maand zonder seks...)
![]()
Och, dat hobbelt gewoon verder. Momenteel vakantie, dus dat maakt het wel extra aangenaamquote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Capstan! Hoe is 't leven voor je?En daar?
![]()
Natuurlijk welquote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is alleen niet zeker of ik wel met hem mee wil rijden
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan niet johquote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is alleen niet zeker of ik wel met hem mee wil rijden![]()
ja, dat was ook niet haalbaar voor mijquote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Half. Ik vind het heel erg niet haalbaar om te wachten tot het huwelijk, maar wil voor mezelf wel wachten tot een serieuze relatie waarbinnen ik me echt veilig voel.
Ik heb altijd het gevoel dat ik er meer mee zou moeten doen. Maar daar kom ik dan weer niet aan toe. Maar het is wel iets wat onderdeel is van wie ik ben, en dat zal het ook altijd blijven. Wil bijvoorbeeld wel in de kerk trouwen, en toekomstige kindjes laten dopen enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik anders niet nog steeds de leukste ben.
[..]
Nadenken is goed.
Ik doel inderdaad op hoeveel invloed het op je leven heeft. Hoeveel je er mee doet.![]()
Jij komt toch nooit meer in de hemelquote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat was ook niet haalbaar voor mij![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit meer in de hemel![]()
![]()
Jij ook niet!!quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit meer in de hemel
Als we dood zijn kunnen we jou voor eeuwig pesten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, kom op zeg. Ik ben 21, dat vind ik al best een prestatie op zich.quote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat was ook niet haalbaar voor mij
In de tijd van de bijbel trouwden ze met 15, verliefd of niet verliefd. Dan is het een stuk realistischer.![]()
De seks vind ik irrelevant. Het gaat me om het klikken.quote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog heen ik heb al bewezen dat ik niks heb tegen een christelijke relatie (zie die relatie van 5maand zonder seks...)
Ik zou er bijvoorbeeld niet tegen kunnen om met een persoon te zijn die zijn of haar Christelijk wereldbeeld opdringt. Zeg maar de extreme gevallen.
Vooral omdat het ingaat tegen alles waar IK in geloof.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik bedoelde: of ik me wegkan rukken uit mijn burgerlijke leventje ik moet nog ff kijken of k dan verjaardag heeft.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ach zo erg is dat ook weer nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook niet!!
Als we dood zijn kunnen we jou voor eeuwig pesten![]()
Ach, hier gaat het leven zo z'n gangetje. Staan wel wat dingen op stapel dus er is tenminste geen echte stilstand (al had het van mij wel wat harder gemogen, maar dat is niet haalbaar helaas).quote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, dat hobbelt gewoon verder. Momenteel vakantie, dus dat maakt het wel extra aangenaamEn daar?
![]()
Even quoten hoorquote:
Ik zei ook "eventueel"quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoelde: of ik me wegkan rukken uit mijn burgerlijke leventje ik moet nog ff kijken of k dan verjaardag heeft.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hont duwt me van de laptop weg. AAI MIJ; AAI MIJ NU
Mee eensquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De seks vind ik irrelevant. Het gaat me om het klikken.
Ik zou er bijvoorbeeld niet tegen kunnen om met een persoon te zijn die zijn of haar Christelijk wereldbeeld opdringt. Zeg maar de extreme gevallen.
Vooral omdat het ingaat tegen alles waar IK in geloof..
![]()
Wat voor "meer" zou je er dan mee willen doen?quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik er meer mee zou moeten doen. Maar daar kom ik dan weer niet aan toe. Maar het is wel iets wat onderdeel is van wie ik ben, en dat zal het ook altijd blijven. Wil bijvoorbeeld wel in de kerk trouwen, en toekomstige kindjes laten dopen enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh maar daar kan ik heel slecht tegen. Het is mijn keuze, ik wil alleen dat die keuze gerespecteerd wordt. Dan respecteer ik de keuze van de ander ook. Net zoals dat ik niet vind dat ik van mensen kan verwachten dat ze niet vloeken waar ik bij ben, alleen omdat ik er niet blij van word.quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat het ingaat tegen alles waar IK in geloof.![]()
schijnheilig leven op aarde om je te gedragen wanneer je dood bent? Doe mij de hel maar, altijd een vuurtje bij de hans.quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit meer in de hemel
Dat klinkt niet zoveel anders dan hier, danquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, hier gaat het leven zo z'n gangetje. Staan wel wat dingen op stapel dus er is tenminste geen echte stilstand (al had het van mij wel wat harder gemogen, maar dat is niet haalbaar helaas).En wat zit er zoal aan te komen?
![]()
Tja ach, toen iederen om me heen aan het rondneuken was wilde ik een leuke duurzame relatie met de warequote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vind het wel echt rot voor je, dat het zo gelopen is.
die dus nooit kwam
En ik was verlegen en bang voor meisjes, niet assertief en had een minderwaardigheidcomplex etc etc
![]()
Ik hou maar weer op met zielig doen![]()
![]()
Hont loopt buiten met kind die straf probeert te ontlopenquote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Hont duwt me van de laptop weg. AAI MIJ; AAI MIJ NU
[b]AirwiN schreef [/b]
zegt ie nu heel stoerquote:
Waar het hoofd vol van isquote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schijnheilig leven op aarde om je te gedragen wanneer je dood bent? Doe mij de hel maar, altijd een vuurtje bij de hans.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ok, dat lijkt me vrij normaal. Uiteraard moet die beruchte klik er zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat het ingaat tegen alles waar IK in geloof.
En ze moet accepteren dat jij niet gelooft, net zoals jij van haar moet accepteren dat ze wel gelooft.![]()
Wedden dat ie zo gelijk naar bed probeert te gaan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hont loopt buiten met kind die straf probeert te ontlopen![]()
![]()
Truste, wekker gaat om 05:30 alweer
.
Morgen ben ik er langer als ik er ben.
Behandelingquote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zoveel anders dan hier, danEn wat zit er zoal aan te komen?
![]()
![]()
gelooft* x2quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, dat lijkt me vrij normaal. Uiteraard moet die beruchte klik er zijn.
En ze moet accepteren dat jij niet geloofd, net zoals jij van haar moet accepteren dat ze wel geloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oohh.....quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hont loopt buiten met kind die straf probeert te ontlopenDan hoop ik dat het daar ook keihard regent... en veel waait... EN BLIKSEM ALLES
Verdorie
De jongen die je date, is die net zo? Date je alleen gelovigen of maakt dat niet uit, zolang zoals je al zegt hij je keuze maar respecteert?quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh maar daar kan ik heel slecht tegen. Het is mijn keuze, ik wil alleen dat die keuze gerespecteerd wordt. Dan respecteer ik de keuze van de ander ook. Net zoals dat ik niet vind dat ik van mensen kan verwachten dat ze niet vloeken waar ik bij ben, alleen omdat ik er niet blij van word.![]()
dat zeg ik, ik heb die relatie waarbinnen k me veilig voelde niet eens gehaald. Seks. Ik hou ervan.quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ben 21, dat vind ik al best een prestatie op zich.
In de tijd van de bijbel trouwden ze met 15, verliefd of niet verliefd. Dan is het een stuk realistischer.
Ze hebben het wel steeds over jequote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem zijn jullie best lief en houden jullie van me.
![]()
Duidelijk jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wedden dat ie zo gelijk naar bed probeert te gaan?
Dat is toch alleen maar leukquote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oohh.....Dan hoop ik dat het daar ook keihard regent... en veel waait... EN BLIKSEM ALLES
Verdorie
[b]AirwiN schreef [/b]
hahahaa typefout, eerlijk!quote:![]()
Jajajajaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben het wel steeds over je.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
gelooft* x2En je leek me zo'n leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah, daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh maar daar kan ik heel slecht tegen. Het is mijn keuze, ik wil alleen dat die keuze gerespecteerd wordt. Dan respecteer ik de keuze van de ander ook. Net zoals dat ik niet vind dat ik van mensen kan verwachten dat ze niet vloeken waar ik bij ben, alleen omdat ik er niet blij van word.Ik word ook moe van mensen die zeggen dat atheïsme ook een geloof is.quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, dat lijkt me vrij normaal. Uiteraard moet die beruchte klik er zijn.
En ze moet accepteren dat jij niet geloofd, net zoals jij van haar moet accepteren dat ze wel geloofd.
Ik dacht even dat je een hele serie dates bedoelde, of zoquote:
Maar, serieus: dan hoop ik dat je er ook daadwerkelijk baat bij zult hebben![]()
![]()
Real life soap #2quote:Op zondag 30 december 2012 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk ja
[..]
Dat is toch alleen maar leuk![]()
![]()
je therapie begint aan te slaan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem zijn jullie best lief en houden jullie van me
Het wordt duidelijk weer tijd voor een weekendje hups en GvsEquote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je therapie begint aan te slaan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ze ookquote:en héél héél lief zelfs
ik kan er ook niks aan doen dat de d toevallig naast de s zit hoorquote:
Ik heb geen therapie nodig.quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je therapie begint aan te slaan?
Ik heb de vorige keer precies gedaan wat nodig was om hups op te vrolijken en jou een leuke verjaardag te geven.![]()
Dementie? Ik heb geen idee waar ie dat lief gedeelte vandaan haalt hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt duidelijk weer tijd voor een weekendje hups en GvsE
Feit!quote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen therapie nodig.
Ik heb de vorige keer precies gedaan wat nodig was om hups op te vrolijken en jou een leuke verjaardag te geven.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dates zitten er nog even niet in. En als, dan ga ik het via een datingsite proberen want in het dagelijks leven kom ik geen potentieeltjes tegen. Niet van mijn leeftijd in elk geval. Als, dan zijn ze altijd veel jonger of veel ouder dan ikquote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een hele serie dates bedoelde, of zo
Maar, serieus: dan hoop ik dat je er ook daadwerkelijk baat bij zult hebben![]()
![]()
Vooruit, ik geef haar het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ze ooken héél héél lief zelfs
![]()
![]()
Meer bidden ofzo? Ik heb vooral het idee dat ik me er veel meer bewust van zou moeten zijn dat ik christen ben, en daar ook naar handelen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor "meer" zou je er dan mee willen doen?Aaaww! Dat gevoel heb ik nu dus een beetje, dat ik daar maar zit te wachten... Huidige date is ook praktisch de eerste jongen waarbij ik zelf ook écht initatief durf te nemen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach, toen iederen om me heen aan het rondneuken was wilde ik een leuke duurzame relatie met de waredie dus nooit kwam
En ik was verlegen en bang voor meisjes, niet assertief en had een minderwaardigheidcomplex etc etc
![]()
Ik hou maar weer op met zielig doen
Ik vind je niet zielig, vind het wel rot voor je dat het zo gelopen is.Huidige date is niet christelijk. Maar accepteert en respecteert het van mij, en vind ook dat de dingen die voor jou een meerwaarde hebben en waar jij baat bij hebt dingen zijn die je mee moet geven aan kinderen, later. Want dat vind ik wel weer belangrijk, 'mag' ik van hem mijn kinderen christelijk opvoeden?quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De jongen die je date, is die net zo? Date je alleen gelovigen of maakt dat niet uit, zolang zoals je al zegt hij je keuze maar respecteert?quote:Op zondag 30 december 2012 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg ik, ik heb die relatie waarbinnen k me veilig voelde niet eens gehaald. Seks. Ik hou ervan.En als jij dat goed vind is dat ook helemaal prima!
Al die stigma's, bah.![]()
Bed !.
Ja, 2 dagen op je keukenstoel doorgebracht en je uit je eigen nest laten jagen door 2 dames.quote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen therapie nodig.
Ik heb de vorige keer precies gedaan wat nodig was om hups op te vrolijken en jou een leuke verjaardag te geven.
Én een lekker dingquote:Op zondag 30 december 2012 22:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Vooruit, ik geef haar het voordeel van de twijfelIk zou haar doen. Maar ze wil me niet
![]()
Sweet and horny dreamsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:van Gerwen daarnet ook gezien?
![]()
Ik hou het bij sweetquote:.
.
Neem ik de horny wel voor mijn rekeningquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heb ik voor jullie overquote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, 2 dagen op je keukenstoel doorgebracht en je uit je eigen nest laten jagen door 2 dames.![]()
fuuu moet mijn nye mani nog doe; maar ik wil darten niet missen
hou ik me vannacht wel rustigquote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik de horny wel voor mijn rekening
Het was te makkelijk.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ze ooken héél héél lief zelfs
Priem.
![]()
![]()
Jouw tetten.quote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Én een lekker dingIk zou haar doen. Maar ze wil me niet
![]()
![]()
![]()
Je wat?quote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
fuuu moet mijn nye mani nog doe; maar ik wil darten niet missenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou tijd worden ook jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hou ik me vannacht wel rustig
[b]AirwiN schreef [/b]
alleen die chocoladetaart, daarmee heb je ons wel ernstig teleurgesteldquote:
Je leest ook niet he. Dat komt omdat ze eerst een relatie wil hebben waarin ze zich veilig en vertrouwd voeltquote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Én een lekker dingIk zou haar doen. Maar ze wil me niet
![]()
![]()
![]()
Die heb jij nog heul nooit gevoeldquote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was te makkelijk.![]()
[..]
[..]Priem.
![]()
![]()
[..]
Jouw tetten.![]()
Ik ga morgen maar lakken.quote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
fuuu moet mijn nye mani nog doe; maar ik wil darten niet missenWaar is darten?
![]()
![]()
Meh, dat ervaar ik dan weer niet zo. De mate waarin iemand reeds bezet is, is bij mij een veel frequentere vergeet-het-factorquote:Op zondag 30 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dates zitten er nog even niet in. En als, dan ga ik het via een datingsite proberen want in het dagelijks leven kom ik geen potentieeltjes tegen. Niet van mijn leeftijd in elk geval. Als, dan zijn ze altijd veel jonger of veel ouder dan ik![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga gewoon dromen en niet meer weten wat ik droomde.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik welquote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb jij nog heul nooit gevoeld![]()
![]()
Tettentoeter![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb jij nog heul nooit gevoeld![]()
Jij de mijne ook niet he?
![]()
![]()
Ik heb toen taart gehaald toch?quote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die chocoladetaart, daarmee heb je ons wel ernstig teleurgesteld![]()
new years eve manicure (nagels)quote:
quote:en toch zou dat fijner zijn als een bepaald persoon snurkgeluiden naast me produceerde. Ik vind het fijn als er gesnurkt wordt..
Doe datquote:Op zondag 30 december 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik de horny wel voor mijn rekening.
.
Ermahgerd jaaaaa TETTENTOETERRRR dit jaar niet thoughquote:
Nee maar dat durfde ik niet; want heilig meiske endezulksquote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.Jij de mijne ook niet he?
![]()
Ik vind het fijn als iemand me vasthoudt als ik slaap.quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en toch zou dat fijner zijn als een bepaald persoon snurkgeluiden naast me produceerde. Ik vind het fijn als er gesnurkt wordt..
Helaas
[b]AirwiN schreef [/b]
appelvlaai is geen chocotaartquote:[/ondankbaar kreng]
Ik haat snurkers naast mequote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en toch zou dat fijner zijn als een bepaald persoon snurkgeluiden naast me produceerde. Ik vind het fijn als er gesnurkt wordt..
. Gebroken nachten worden dat.
rtl7. Ik vertrek morgenochtend naar Bels en dan moet ik eerst naar oma en opa en dan bij broer. Dus morgen eik gewoon geen tijd voorquote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar lakken.Waar is darten?
Naja vannacht dan....
ja, tot je je om wil draaien en geen kant uitkan. Of stikt in zn tieten.quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als iemand me vasthoudt als ik slaap.
Helaas
Ik moet en zal er 1 uit de sportschool hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dates zitten er nog even niet in. En als, dan ga ik het via een datingsite proberen want in het dagelijks leven kom ik geen potentieeltjes tegen. Niet van mijn leeftijd in elk geval. Als, dan zijn ze altijd veel jonger of veel ouder dan ikKomen alle leeftijden wel en dan is de kans groot dat ze prima billen heeft
![]()
![]()
heerlijk, wordt ik rustig van, heel gekquote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat snurkers naast me. Gebroken nachten worden dat.
Jij mag dat wel hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd jaaaaa TETTENTOETERRRR dit jaar niet though![]()
[..]
Nee maar dat durfde ik niet; want heilig meiske endezulks![]()
SQ en Puckzzzzz wel, maar vooral bij SQ weet ik niet hoeveel ze er nog van weet.![]()
![]()
![]()
Cruel intentions.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Apart ja, ik word er heel chagrijnig vanquote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk, wordt ik rustig van, heel gek.
Ja, dat ie zo een oplawaai krijgt van haar tettenquote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, tot je je om wil draaien en geen kant uitkan. Of stikt in zn tieten..
![]()
dat heb ik met mensen die kauwen in hun slaapquote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart ja, ik word er heel chagrijnig van.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij mag dat wel hoor.
SQ en Puckzzzzz wel, maar vooral bij SQ weet ik niet hoeveel ze er nog van weet.![]()
Zal ze vast nog wel weten
Maar deal. Vlg meet dan
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 30 december 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen die kauwen in hun slaap.
ze zijn nou ook weer niet zo huge hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ie zo een oplawaai krijgt van haar tetten.
Hmm, voor veel dingen wel, maar niet zo voor tt met een -d schrijven.quote:Op zondag 30 december 2012 22:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in rekenen, verbanden zien en logisch redeneren.
Is dat een goed excuus?*zap*quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
rtl7. Ik vertrek morgenochtend naar Bels en dan moet ik eerst naar oma en opa en dan bij broer. Dus morgen eik gewoon geen tijd voorNaja vannacht dan....
In de auto lakken?![]()
![]()
Is goed! Dan doe ik m'n holo megapushup bh aan.quote:Op zondag 30 december 2012 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zal ze vast nog wel weten
Maar deal. Vlg meet dan
![]()
![]()
mijn zus doet dat, die werkt gewoon een 16-gangendiner weg in dr dromen volgens mij. Verklaart ook waarom ze als ze wakker is bijna niks eetquote:
Jaaaaa !! holoquote:Op zondag 30 december 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is goed! Dan doe ik m'n holo megapushup bh aan.Holo alles
Jaa fuuu ik ga nu toch maar lakken; anders komt er niks meer van.
![]()
Ik stond 4,5 uur een bestand te downloaden en ik klik het weg terwijl er nog 10 minuten te gaan zijn. Wat is deze?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Homiaans voor yolo denk ik
ik word oud![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Homiaans voor yolo denk ik
ik word oud![]()
![]()
Kort voor holografisch. Wat inhoudt dat in zonlicht, en bepaald kunstlicht, er een regenboog in zichtbaar is!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stond 4,5 uur een bestand te downloaden en ik klik het weg terwijl er nog 10 minuten te gaan zijn. Wat is deze?Zulk soort acties heb ik ook wel eens ja.
![]()
Een regenboog bh? Dat wil ik zienquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Kort voor holografisch. Wat inhoudt dat in zonlicht, en bepaald kunstlicht, er een regenboog in zichtbaar is!![]()
Ownedquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stond 4,5 uur een bestand te downloaden en ik klik het weg terwijl er nog 10 minuten te gaan zijn. Wat is deze?.
![]()
nvmquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stond 4,5 uur een bestand te downloaden en ik klik het weg terwijl er nog 10 minuten te gaan zijn. Wat is deze?![]()
![]()
Ik wist hetquote:
Regenbogenquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Kort voor holografisch. Wat inhoudt dat in zonlicht, en bepaald kunstlicht, er een regenboog in zichtbaar is!
oehhhh PWETTY![]()
Wij passen wel bij elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zulk soort acties heb ik ook wel eens ja.
Lach maarquote:quote:
Dat heb ik nooitquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stond 4,5 uur een bestand te downloaden en ik klik het weg terwijl er nog 10 minuten te gaan zijn. Wat is deze?.
He only lives once?quote:C'est la vie
Ik ben dan ook het domste genie dat je ooit zult ontmoeten.quote:
maar, maar.. Euhm.. Euhm. Nee.quote:
Dit jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik al download dan kan ik het altijd hervatten zonder dataverlies.
.
![]()
Dan kijk ik wel als je hem aan hebtquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is niet zo zichtbaar op het HM-plaatje.![]()
Dat wil ie niet doen, lijkt het.quote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik al download dan kan ik het altijd hervatten zonder dataverlies.
Krijg alleen maar dat mijn ticket invalid is.
Arm ticket.
Ik weet niet wat je aan het downloaden bent, maar de reden dat ik dat niet heb is omdat ik nooit films e.d. downloadquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook het domste genie dat je ooit zult ontmoeten..
Maar je ziet mij helemaal nooit.quote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel als je hem aan hebt![]()
![]()
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar je ziet mij helemaal nooit.![]()
Download clientquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ie niet doen, lijkt het.
Krijg alleen maar dat mijn ticket invalid is.
Arm ticket..
![]()
Amazing Spider-Man 551-600.quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het downloaden bent, maar de reden dat ik dat niet heb is omdat ik nooit films e.d. download.
Leukquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik heb er ook hele mooie nagellak van.![]()
![]()
Ik heb geduldquote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot nu toe en in de nabije toekomst.![]()
Tuurlijk. Maar ik ga niet meer opblijven zolang. Begin morgen wel weer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hee, de man ging drie jaar zonder seks door het levenquote:.
ik zou nooit zeggenquote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot nu toe en in de nabije toekomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Preciesquote:Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de man ging drie jaar zonder seks door het leven.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de man ging drie jaar zonder seks door het leven.
Trusten
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: