Tweedehands een optie?quote:Op zondag 30 december 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mjah echt nodig natuurlijk niet maar ik werk nu al bijna 10 jaar met apple en dan zou ik wel weer om moeten schakelen. Qua montage is apple ook wel superieur al doe ik daar niks mee momenteel maar hoop dat wel weer op te gaan pakken
De meningen zijn hier flink verdeeld
daarom eindigen we ook nooit top 20....quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef cafca het volgende:
Jammer dat Bloff nooit in de NPQ zit, anders had deze waanzin van peaceman nog enigszins nut...
Hij is rond sinterklaas toch weer op tvquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja?Misschien in 2013 kijken eens.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef cafca het volgende:
Jammer dat Bloff nooit in de NPQ zit, anders had deze waanzin van peaceman nog enigszins nut...
Lastig hoor, mijn mening wisselt ook steeds. Ik heb het echt nodig, kan dat bedrag betalen en een jaar aan vast zitten valt ook wel weer mee. Hmmm ik twijfel nog even verder...quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nood breekt wetten...
En als je weet dat je dat bedrag wel elke maand kunt betalen... waarom niet? Het is niet een opvlieging.
http://www.xando.nl/macbook-pro-13-dual-core-i5-2-5ghz-1718.htmlquote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lastig hoor, mijn mening wisselt ook steeds. Ik heb het echt nodig, kan dat bedrag betalen en een jaar aan vast zitten valt ook wel weer mee. Hmmm ik twijfel nog even verder...
Over 2 maandjes is het bedrag er ook niet verwacht ik.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je hem per se NU nodig? Niet 2 maandjes extra sparen of zo
quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef cafca het volgende:
Ik ben geen Elvisfan, maar dit is wel aardig
Ja want ik krijg mijn laptop niet meer aanquote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je hem per se NU nodig? Niet 2 maandjes extra sparen of zo
Koop zelf liever nieuwquote:
Computerhardware verouderd per dag. Mac ook, iets minder snel weg. Over 2 maanden is hij weer verouderd in principe.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lastig hoor, mijn mening wisselt ook steeds. Ik heb het echt nodig, kan dat bedrag betalen en een jaar aan vast zitten valt ook wel weer mee. Hmmm ik twijfel nog even verder...
Heb je geen andere optie, iets met lening/schenking van ouders ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij had de wedstrijd uit kunnen gooien via 12 -> dubbel 20.quote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij gaat het darten wat minder, ik hoor wat gevloek uit de woonkamer
Gquote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon iets in twee of drie termijnen betalenquote:Op zondag 30 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
knuppel inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij had de wedstrijd uit kunnen gooien via 12 -> dubbel 20.
Begint ie met 5.
Dat is wel beter te overzienquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
G
[..]
Gewoon iets in twee of drie termijnen betalen
Geen beeld of wit scherm?quote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja want ik krijg mijn laptop niet meer aan
[..]
Koop zelf liever nieuw
Ik moet aan Paul de Leeuw denken als ik deze hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Elvis niks, maar deze echt mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |