Wat lul je niet sunchasser, het gaat gewoon per 9 darts, dat arrogante toontje mag je wel weer inslikken.quote:Op zondag 30 december 2012 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe niet zo elitair man, misschien gaat t wel per persoon en niet per 9 darter
Je loopt wel flink achter.quote:Op zondag 30 december 2012 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
hoor het niet, heb gelukkig sky hier.
Wat een prachtige metafoor.quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Alexdesouza10 het volgende:
van gerwen draait wade om en neukt wade in zijn aars
twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 30-12-2012 om 21:29:28Ook in Ipswich volgt men darts. RT @RealDJCampbell I'm not a darts fan but van Gerwen is the Messi of darts I'm not HAVING it wowwwwwww!!! reageer retweet
Er wordt tegenwoordig geen of nauwelijks alcohol gedronken tijdens het darten.quote:Op zondag 30 december 2012 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom denk je dat ze zo vaak pauzes hebben? Het is algemeen bekend dat darters altijd snel paar baco's naar achteren klokken. Ik heb soms ook het idee dat sommige wat anders slikken en snuiven.
Ik vergeef je. Maar ik ben een persoon dat gewoon niet van memes houdt. Ik gebruik ze ook nooit.quote:
Ok, Tom, bedankt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 30-12-2012 om 21:29:28Ook in Ipswich volgt men darts. RT @RealDJCampbell I'm not a darts fan but van Gerwen is the Messi of darts I'm not HAVING it wowwwwwww!!! reageer retweet
Successupporters.quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef De_Fietser het volgende:
Deze topics gaan ook hard nu hoor, veel lui van FOK! die kijken blijkbaar.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef De_Fietser het volgende:
Deze topics gaan ook hard nu hoor, veel lui van FOK! die kijken blijkbaar.
RTquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Tijdens de wedstrijd mag het allang niet meer, vroeger had je gewoon drank op het podium. Maar in de pauzes tikken ze echt wel paar baco's achteroven hoor. Vooral Barney stond hier bekend om.quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig geen of nauwelijks alcohol gedronken tijdens het darten.
Darters moeten tegenwoordig voldoen aan de dopingregels
Dus niet ff een bloedtransfusie tussendoorquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef wdn het volgende:
Darters moeten tegenwoordig voldoen aan de dopingregels
Nou moet ik zeggen dat ze wel een goede avond uitkiezen om te kijken.quote:
ik ook niet zelfs mijn 1e op fok maar dit was inkoppertjequote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Maar ik ben een persoon dat gewoon niet van memes houdt. Ik gebruik ze ook nooit.
De commisie van reinheid en staatszaken bij media bekijkt alles, vandaar dat alles met ruim 3 minuten vertraging binnen komt, zit in een van de weinige hotels die toestemming van de staat hebben om sky uit te zenden.quote:
Die drink ook al een tijdje amper alcohol.quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd mag het allang niet meer, vroeger had je gewoon drank op het podium. Maar in de pauzes tikken ze echt wel paar baco's achteroven hoor. Vooral Barney stond hier bekend om.
Wade ookquote:
Allemaal tv schermen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:40 schreef Stefan het volgende:
Wat is de zaal trouwens belachelijk groot, en je ziet geen reet, je moet al op 3 meter afstand staan om uberhaubt een pijltje te kunnen zien
Schaam ik me niks voorquote:
Maar hoe weet je dat het goed is dan? Is toch pas je eerste wedstrijd? Dus je hebt niet echt een referentie kader.quote:Op zondag 30 december 2012 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook niet zelfs mijn 1e op fok maar dit was inkoppertje
Schermenquote:Op zondag 30 december 2012 21:40 schreef Stefan het volgende:
Wat is de zaal trouwens belachelijk groot, en je ziet geen reet, je moet al op 3 meter afstand staan om uberhaubt een pijltje te kunnen zien
heb sowieso t idee dat men komt om te zuipenquote:
Wat de fuck.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Alexdesouza10 het volgende:
keihard anaal op dit moment bij wade bloedspetters aan de muur
Iedereen is hier toch lyrisch.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat het goed is dan? Is toch pas je eerste wedstrijd? Dus je hebt niet echt een referentie kader.
naar mijn gevoel wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat het goed is dan? Is toch pas je eerste wedstrijd? Dus je hebt niet echt een referentie kader.
Liedje is een beetje gedateerd nu, vind het wel tijd voor een nieuwe vaste song.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef De_Fietser het volgende:
Ik vind het zo een mooi sfeertje na afloop van die sets!
Klopt ja, als hij een beetje een tegenstander van formaat had vandaag, dan zou hij nu al verloren hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Gisteren speelde Van Gerwen trouwens beter.
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 30-12-2012 om 21:41:12Een pijltje kan raar rollen. Kom op, Van Gerwen! #rtl7darts reageer retweet
Als een Nederlander voorstaat is t goedquote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
nee man, iedereen uit zijn dak in een grote zaal!quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liedje is een beetje gedateerd nu, vind het wel tijd voor een nieuwe vaste song.
Mooi zijn we daar ook vanafquote:
Oogjes van de tv weer open doenquote:Op zondag 30 december 2012 21:43 schreef icloud het volgende:
Ik begrijp dat mvg weer voor staat, hier in china is het beeld weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |