ik zie de relevantie ook niet..quote:
Ja mang, niet te geleuve gewoon. Niet normaal man, oioioioo!quote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef TheGOAT het volgende:
OMG hij gooit 17 perfecte darts op rij, en gooit bijna 2 9-darters achter elkaar, kan het nog altijd niet gelovenJezus wat een flow was dat
Nee, alleen jij.quote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat we random tweets aan het posten waren.
Ja en verliest de set. Dat is nog meer bizar.quote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef TheGOAT het volgende:
OMG hij gooit 17 perfecte darts op rij, en gooit bijna 2 9-darters achter elkaar, kan het nog altijd niet gelovenJezus wat een flow was dat
Idd, echt wtfquote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en verliest de set. Dat is nog meer bizar.
?quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef KingRoland het volgende:
dat lied wat ze zingen hoor ik alleen in de kuip.
Suicide is painless?quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef KingRoland het volgende:
dat lied wat ze zingen hoor ik alleen in de kuip.
Daar gaat het mis.quote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat we random tweets aan het posten waren.
MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWEN MICHAEL VAN GERWENquote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Salami3006 het volgende:
Hoe zou Jack van Gelder zo'n commentaar leveren?
En Theo Reitsma? Ja, 9 darter, erg mooi. Maar we gaan weer verder..
Het zijn gewoon twee zure modjes, die als ajaxcieden hooligans hier een beetje aan het etteren zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |