Ik kan nog wel een partij herinneren tussen fordham - taylor dat uiteindelijk gestaakt werd, omdat fordham niet goed werd.quote:Op zondag 30 december 2012 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat een darter opgaf?
niet zo tof?quote:
Showdown 2004.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een partij herinneren tussen fordham - taylor dat uiteindelijk gestaakt werd, omdat fordham niet goed werd.
willen wel.quote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou van Gerwen er backstage even keihard overheen gaan?
Idd een verrassing.quote:Op zondag 30 december 2012 21:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Betalen om te fappen![]()
![]()
![]()
betaalsites
![]()
![]()
![]()
Jongens zoek toch een vrouw zo moeilijk is het, zelfs mij is het gelukt![]()
![]()
Mjah maar dat was dus ook een medische reden. Daar doelde ik eigenlijk niet op.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een partij herinneren tussen fordham - taylor dat uiteindelijk gestaakt werd, omdat fordham niet goed werd.
Ik kan mij er nog wel een herrineren tegen Whitlock die niet doorging want Fordham werd opgehaald door de ambulance tijdens het ingooien.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef De_Fietser het volgende:
Wat denken jullie, gaat Van Gerwen hoger als 100 gemiddeld gooien deze partij?
Toen speelde Whitlock zijn 2e ronde tegen de Ruiter. En won met 4-3 volgens mijquote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan mij er nog wel een herrineren tegen Whitlock die niet doorging want Fordham werd opgehaald door de ambulance tijdens het ingooien.
Touché, maar wat denk je?quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:13 schreef KingRoland het volgende:
50 euro op barney en 75 euro op van gerwen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |